• Ik ben op 4 april jarig en dan is het nationaal stakingsdag. Maar ik wou te graag de wereld betreden en dus staakte ik nietxD heb wat met topics aanmaken ineens;)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    25 Maart Toen werd ik geboren :Y)
    héél speciaal dus

    Tolkien Reading Day
    -ademt in en uit aan versnelt tempo-

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 18:21 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    11 september.
    Herdenkingen Twin Towers etc.


    There's power in the words you whisper.

    25 november. De dag waarop Suriname onafhankelijk werd, en de internationale dag tegen geweld tegen vrouwen (in de Verenigde Staten). Dank u, Wikipedia.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    5 september, dan zijn ook Carice van Houten en Rose McGowan jarig.


    Take risks and conquer your fears.

    8 September: worship the day.

    oh, en International Literacy Day. Which I find awesome.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 18:17 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    dat is een lange lijst. (:

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 18:14 ]


    Save me from myself.

    23 maart is de internationale Wereldmeteorologische dag, oh en op 23 maart stapte Kathleen uit K3 ;P


    Opgeven is geen optie.

    ik heb opgezocht op mijn verjaardag
    - world trade centre geopend
    - tibet onafhankelijk van china
    - oprichting navo
    - moord martin luther king
    - vrouwenvredes kampen in amerika ontruimt
    - efteling opend villa volta en swisch bob:Y)
    - eerste kunsthart in mens. vrouw blijft 65 uur leven
    - 2de spaceshuttle gelanceerd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    1 Juli, een hele lijst :'D

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 18:34 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Internationale Dag van het Ei
    Whahah ik zit me hier kapot te lachen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oorlog
    1066 - Willem de Veroveraar verslaat de laatste Angelsaksische koning Harold II in de Slag bij Hastings.
    1943 - In het vernietigingskamp Sobibór komen de gevangenen in opstand.
    Politiek
    1966 - De Nacht van Schmelzer doet het Kabinet-Cals vallen.
    1966 - De Nederlandse politieke partij D66 wordt opgericht.
    1973 - Leger ingezet tegen studenten-demonstratie in Thailand: 1577 doden. Koning Bhumibol stuurt militaire junta weg.
    1990 - Bij federale verkiezingen in Duitsland haalt de CDU van kanselier Helmut Kohl de overwinning in 4 van de 5 vroegere deelstaten van de DDR.
    2010 - Installatie van het Kabinet-Rutte in Nederland.
    Religie
    222 - Paus Calixtus I wordt door een agressieve volksmenigte vermoord en bij de Basiliek van Santa Maria in Trastevere in een put gegooid.
    Sport
    1917 - Het Uruguayaans voetbalelftal wint ook de tweede editie van de Copa América. In de slotwedstrijd wordt naaste concurrent Argentinië met 1-0 verslagen.
    1968 - De Amerikaanse atleet Jim Hines brengt het wereldrecord 100 m op 9,95 sec. Het is de eerste keer dat dit record elektronisch wordt vastgelegd.
    1981 - Het Nederlands voetbalelftal houdt de hoop op de deelname aan het WK voetbal 1982 levend door België in Rotterdam met 3-0 te verslaan. Ruud Geels (20ste) en Frans Thijssen (14de) spelen hun laatste interland voor Oranje.
    1987 - Het Nederlands voetbalelftal doet een goede stap op weg naar het EK voetbal 1988 door Polen in Zabrze met 2-0 te verslaan. Ruud Gullit maakt beide doelpunten. PSV'er Berry van Aerle maakt zijn debuut voor Oranje.
    1989 - Oprichting van de Colombiaanse voetbalclub Envigado Fútbol Club.
    1992 - Litouwen en Slowakije spelen in Vilnius een officieuze voetbalinterland, hoewel Slowakije formeel nog geen onafhankelijke staat is.
    2009 - Het Slowaaks voetbalelftal plaatst zich voor het eerst voor de eindronde van een groot toernooi. Dankzij een 1-0 overwinning in en tegen Polen stelt de ploeg deelname veilig aan het WK voetbal 2010.
    Wetenschap en technologie
    1863 - Alfred Nobel verkrijgt octrooi op nitroglycerine.
    1905 - De Fédération Aéronautique Internationale (FAI), de internationale organisatie voor lucht- en ruimtevaart, wordt opgericht.
    1947 - De Amerikaanse piloot Chuck Yeager doorbreekt in een Bell X-1 als eerste de geluidsbarrière.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Op mijn geboorte dag kwam de eerste uitgave van het parool uit, werd New Delhi de hoofstad van India en was het ooit eens -12,4 °C
    Bwhaha c:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Op 1 oktober... Kim-Lian van der Meij is dan ook jarig? :')
    ohoh, ook Andre Rieu! :3
    en Dan Karaty, en nog heeel veel anderen.

    En de vieringen/herdenkingen:
    - Internationale dag van de ouderen (FUCKYEAH)
    - Internationale dag van de muziek (wel vet, wist ik ook niet)
    - Bamis (feestdag van Sint-Bavo)
    - Jaarlijkse begin van het tweede regeringssemester van de Capitani Regenti van San Marino (dit semester duurt tot 1 april van het volgende jaar)

    Rooms-Katholieke kalender:
    - Heilige Bavo (van Gent) († 654)
    - Heilige Theresia van het Kind Jezus (Theresia van Lisieux) († 1897), patrones v.d. missies - Gedachtenis
    - Heilige Piatus († 286)
    - Heilige Romanus Melodus (van Constantinopel) († c. 556)

    lang leve wikipedia _O_

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 18:34 ]


    Destroy what destroys you.

    5 december, pakjesavond:) en Walt Disney was ook jarig, en Wolfgang Amadeus Mozart was gestorven.

    waar zie je welke beroemdheden er jarig zijn. ik zie da niet op wiki


    Change is for weirdos ~ Niall Horan