• Ik ben op 4 april jarig en dan is het nationaal stakingsdag. Maar ik wou te graag de wereld betreden en dus staakte ik nietxD heb wat met topics aanmaken ineens;)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kim De Gelder heeft op mijn verjaardag het leven berooft van enkele baby's en een verzorgster. Jup, die dag dat het gebeurde weet ik nog precies hoe het was.


    Olive

    Op mijn verjaardag was de laatste elfstedentocht geloof ik(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nastalgia schreef:
    Kim De Gelder heeft op mijn verjaardag het leven berooft van enkele baby's en een verzorgster. Jup, die dag dat het gebeurde weet ik nog precies hoe het was.


    Awwwwhh... (no_chears)


    26 - 02 - '16

    In 2009 is Michael Jackson toen begraven.

    25 januarie, blijkbaar een tweedaagse schoolstakingsdag, maar daar heb ik toch nog niets van gemerkt 0.o


    What would Emma do?

    14 december 1994:
    Een Lear Jet die bestuurd wordt door Richard Anderson en Brad Sexton mist een basisschool en crasht in een appartementencomplex in Fresno, Californië, piloten en sommige appartement bewoners waren dood.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Geen idee, zoek het op voor me? 14 mei ;p Paar jaar geleden was dat op goede vrijdag :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Edhelia schreef:
    (...)
    Dan is het bevrijdingsdag
    Ik ben op 9 Oktober jarig en dan is er niks bijzonders


    1967 - Het eerste bloot op de Nederlandse televisie: Phil Bloom poseert naakt in het VPRO-programma Hoepla.

    1914 - In België valt Antwerpen in Duitse handen.

    1939 - De eerste 22 joodse vluchtelingen komen aan in kamp Westerbork.

    Wereldpostdag

    vind dat best interessant xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Endure schreef:
    Geen idee, zoek het op voor me? 14 mei ;p Paar jaar geleden was dat op goede vrijdag :Y)


    -verveelde me-
    Ehm de dingen die ik interessant vond xd;

    1993 - Patrick Haemers pleegt zelfmoord in zijn cel in de gevangenis van Vorst.
    2011 - De finale van het Eurovisiesongfestival 2011 in Düsseldorf, Duitsland vindt plaats.
    1643 - Lodewijk XIV wordt koning van Frankrijk.
    2008 - Koningin Beatrix brengt een driedaags staatsbezoek aan Estland.
    1796 - Eerste vaccinaties tegen pokken door Edward Jenner.

    viering/herdenking
    Israël - Yom Ha'atzmaut of Onafhankelijkheidsdag
    Paraguay - Nationale feestdag
    Rome - De Vestaalse maagden werpen 27 biezenpoppen in de Tiber (zie Argei)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    1 April.. Spreekt voor zich


    La credenza è una medicina contro il timore

    Charleston schreef:
    1 April.. Spreekt voor zich


    EEEY !!!! ... ik ben dan ook jarig XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    11 januari. Enkele voetballers, coaches, Mary J. Blige, Amanda Peet en Cody Simpson zijn dan jarig. Voor de rest niets.

    20 december, Jojo verjaart en de eerste Nobelprijs wordt uitgereikt in Stockholm (:

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 20:34 ]


    Love? No. I prefer cats.

    1 april, grapjesdag ;D

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 21:11 ]

    27 maart, mijn verjaardag zelf!

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 21:13 ]


    Birds born in a cage think flying is an illness.