• Ik ben op 4 april jarig en dan is het nationaal stakingsdag. Maar ik wou te graag de wereld betreden en dus staakte ik nietxD heb wat met topics aanmaken ineens;)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    4 oktober, dierendag ^^


    Life is hard and then we die

    18 juni, de verjaardag van Kathleen van K3, en mijn buurvrouw. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Eens zien... 16 september. *googlet*

    Nationale burendag, nationale feestdag van Mexico en Papoea Nieuw Guinea, internationale dag ter behoud van de ozonlaag, en het is ook nog eens de dag van de heilige Cornelis, de heilige Cypriaan, de heilige Edith, de heilige Ludmilla, de heilige Eufemia en de heilige Eugenia, yay! Oh, en Nick Jonas is op dezelfde dag jarig, he bah.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik heb 1 december ff gegoogled:

    1 december is de 335ste dag van het jaar (336ste in een schrikkeljaar) in de gregoriaanse kalender. Hierna volgen nog 30 dagen tot het einde van het jaar.


    26 - 02 - '16

    7 juni
    Niets speciaal


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    16 april, Wikipedia:

    1924 - De eerste radio-uitzending via de draadomroep.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    26 december, tweede kerstdag. Er gebeurde iets met Jezus ofzo.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    838 - Bij de stormvloed van 838 komen bijna alle kuststreken van de Lage landen onder water te staan.
    1952 - Oorlogsmisdadigers Herbertus Bikker, Sander Borgers, Klaas Carel Faber, Jacob de Jonge, Willem van der Neut, Willem Polak en Antoine Touseul ontsnappen uit de Koepelgevangenis in Breda.
    2003 - Aardbeving in Bam (Iran).
    2004 - Bij een zware aardbeving, gevolgd door tsunami's, komen in Zuidoost-Azië ruim 300.000 mensen om het leven. Onder andere Indonesië, Sri Lanka, India en Thailand zijn ernstig getroffen door de aardbeving met 9.1 op de schaal van Richter.
    2007 - Iscal Sugar maakt bekend de suikerraffinaderij van Moerbeke te willen sluiten. 95 mensen verliezen hun baan.
    Oorlog
    1481 - Slag bij Westbroek.
    1917 - De Slag om Jeruzalem is afgelopen. De Eerste Wereldoorlog in en rond Jeruzalem is afgelopen. De Britten winnen de slag.
    Kunst
    1963 - Eerste Amerikaanse single van The Beatles, I Want to Hold Your Hand/I saw her standing there, wordt uitgebracht.
    Politiek
    1941 - Winston Churchill spreekt als eerste Britse premier het Amerikaanse Congres toe.
    Sport
    1297 - Eerste vermelding van een colfwedstrijd.
    1929 - Oprichting van de Oostenrijkse voetbalclub SC Rheindorf Altach.
    Wetenschap en technologie
    1898 - Ontdekking van radium, door Marie Curie.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Daaamn, dat is best veel. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mayfly schreef:
    Daniel Radcliffe is op dezelfde dag als ik jarig. :'D


    I like boys who drive cars too slow.

    1 April << heeft dat uitleg nodig?

    hm,, wat zegt wikki nog meer

    1924 - Adolf Hitler wordt veroordeeld tot vijf jaar gevangenisstraf voor zijn deelname aan de Bierkellerputsch. Hij zit slechts negen maanden in de gevangenis, waar hij het eerste deel van zijn boek Mein Kampf schrijft.
    1929 - Introductie van de jojo in New York.
    1980 - De NOS begint met Teletekst.
    2001 - In Nederland wordt, als eerste land ter wereld, het homohuwelijk ingevoerd.
    2002 - Nederland legaliseert euthanasie.
    2007 - In de Efteling wordt de attractie De Vliegende Hollander geopend.

    Viering/herdenking;;
    Pasen in 1584, 1646, 1657, 1668, 1714, 1725, 1736, 1804, 1866, 1877, 1888, 1923, 1934, 1945, 1956, 2018, 2029, 2040.

    2e paasdag is ook keer op mijn verjaardag gevallen xd


    en de rest is niet leuk toch benieuwd? 1 April

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 19:58 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben op dezelfde dag jarig als Charles Dickens en op de zelfde dag als de sterfdag van Josef Mengele... --'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    *gaat kijken*
    Ik ben op dezelfde dag jarig als Jordy van Loon *De liefde is een toverbal in alle handen kleuren laat cupido ze kleuren* en nog meer gezeik ;3

    En dag van de jeugd in zuid afrika


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Roux schreef:
    Op 11 augustus is het nationale ik-hou-van-Annabeth-dag. :Y)


    Oeh ik ben ook op 11 augustus jarig.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Moffeltje schreef:
    5 mei.
    Ik had eens gehoord dat dat ook een of ander wapenstilstandgedoe was of zo... Er was allesinds íets.

    Dan is het bevrijdingsdag
    Ik ben op 9 Oktober jarig en dan is er niks bijzonders


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one