• Ik ben op 4 april jarig en dan is het nationaal stakingsdag. Maar ik wou te graag de wereld betreden en dus staakte ik nietxD heb wat met topics aanmaken ineens;)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Op mijn verjaardag is Feyenoord gesticht heel veel jaar geleden haha..


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    21 April, ik weet niet goed wat er dan is (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    de luchtballon werd uitgevonden.
    de eerste tekenfilm met geluid werd vertoond.
    het was een keer Prinsjesdag op mijn verjaardag

    er gebeurt niet veel op 19 september.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    15 november
    - 1970 - Doelman Eddy Treijtel schiet tijdens een voetbalwedstrijd een meeuw uit de lucht. (geniaal XD)

    oke, en verder kon ik geen leuke dingen vinden, alleen een hoop dood en verderf en misdaden enzo


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    EzioAuditore schreef:
    15 november
    - 1970 - Doelman Eddy Treijtel schiet tijdens een voetbalwedstrijd een meeuw uit de lucht. (geniaal XD)

    oke, en verder kon ik geen leuke dingen vinden, alleen een hoop dood en verderf en misdaden enzo


    Oke die is best geniaal.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    -Wereldpostdag
    &
    Nationale dag van de vrede (Joodse kalender) geloof ik (:

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 22:32 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    14 september my birthday!
    ff gezocht:
    Algemeen
    1905 - In de Amsterdamse Albert Cuypstraat wordt een van de grootste straatmarkten van Europa ingewijd.
    1915 - De gemeente Amsterdam stelt de Gemeentelijken Woningdienst in, met Arie Keppler als directeur, die wordt belast met het aanpakken van de woningnood en van de krottenwijken in de binnenstad.
    1975 - In het Amsterdamse Rijksmuseum kerft een geestelijk gestoorde man met een tafelmes dertien keer in De Nachtwacht.
    2008 - Een vliegtuigongeluk met Aeroflot-vlucht 821 bij Perm in Rusland kost 88 mensen het leven.

    Media
    1985 - De eerste aflevering van de tekenfilmreeks "De avonturen van de Gummiberen".

    Oorlog
    1629 - 's-Hertogenbosch capituleert na een strijd van 4 en een halve maand.
    1944 - Bevrijding van Maastricht als eerste bevrijde Nederlandse stad.

    Politiek
    1515 - Na de Slag van Marignano verklaren de Zwitsers zich neutraal.
    1901 - De Amerikaanse president William McKinley sterft aan schotwonden, toegebracht door een anarchist; Theodore Roosevelt wordt de 26e president van de Verenigde Staten.
    1917 - Na de revolutie in februari van 1917 wordt de republiek in Rusland uitgeroepen.
    1918 - De Tsjecho-Slowaakse republiek benoemt Tomáš Masaryk tot zijn eerste president
    1923 - Miguel Primo de Rivera wordt dictator van Spanje
    1943 - Ontmoeting tussen Hitler en Mussolini in Rastenburg.
    1960 - De Organisatie van olie-exporterende landen (OPEC) wordt opgericht in Bagdad, Irak.
    1988 - Amerikaanse autoriteiten mogen voor het eerst getuige zijn van een nucleaire test door de Sovjet-Unie.
    1999 - Kiribati, Nauru en Tonga worden lid van de Verenigde Naties
    2003 - Zweden verwerpt de Euro in een referendum.
    2003 - De bevolking van Estland spreekt zich uit voor toetreding tot de EU.

    Religie
    1945 - Benoeming van de Nederlander Martin Lucas tot apostolisch delegaat in Zuid-Afrika.
    1955 - Oprichting van het Aartsbisdom Ouagadougou en het bisdom Koudougou in Opper-Volta.
    1955 - Oprichting van het Aartsbisdom Dakar en het Bisdom Ziguinchor in Senegal. Benoeming van Marcel Lefebvre tot aartsbisschop van Dakar.
    1964 - Paus Paulus VI opent in Rome de derde zitting van het Tweede Vaticaans Concilie.
    1965 - Paus Paulus VI opent in Rome de vierde en laatste zitting van het Tweede Vaticaans Concilie.

    Sport
    1919 - Oprichting van Oostenrijkse voetbalclub Kapfenberger SV.
    1988 - Het Nederlands voetbalelftal begint de kwalificatiereeks voor het WK voetbal 1990 in Italië met een 1-0 overwinning op Wales.
    2000 - Juan Antonio Samaranch verlaat na twintig jaar het Internationaal Olympisch Comité.
    2001 - Oprichting van de Nederlandse voetbalclub Almere City FC.
    2002 - De Amerikaanse atleet Tim Montgomery verbetert het ruim drie jaar oude record op de 100 m sprint met 0,01 sec en brengt het op 9,78 sec.
    2003 - In Barcelona prolongeert de Nederlandse vrouwenhockeyploeg de Europese titel.

    Wetenschap en technologie
    1901 - 3 wetenschappers vinden in Siberië de resten van één van de laatste mammoeten die op aarde leefden.
    1958 - De twee raketten die ontwikkeld zijn door de Duitse ingenieur Ernst Mohr, bereiken de bovenste delen van de atmosfeer.
    1959 - De Russische Loenik 2 wordt het eerste ruimtevaartuig dat een ander hemellichaam (de maan) bereikt.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 22:36 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    20 Mei. Toen werd er een concentratiekamp ingericht in Auschwitz lollol.


    Numbers.

    16 September
    Nationale Burendag (2006, niet officieel. Initiatief van koffiegigant Douwe Egberts)
    Nationale feestdag van Mexico
    Nationale feestdag van Papoea-Nieuw-Guinea
    Internationale dag voor het behoud van de ozonlaag

    Zo zo


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    17 september.
    Soms Prinsjesdag.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Op mn verjaardag ging mijn favoriete Harry Potter personage dood, hurrah :').


    I hope heaven needs you more than I do now.

    15 december? Volgens mij helemaal niets


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn maat Bill Gates en ik share a birthday. (28 Oktober, bitches :Y))


    ars moriendi

    Royaal schreef:
    (...)

    Oke die is best geniaal.


    Echt he? xD Ik snap ook gwn niet hoe die keeper dat voor elkaar krijgt, haha


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    29 Januari... Een groot feest, want dan word ik 20 ;D


    I love you Tim