• Niet alleen een woord uit de band naam (grapje) maar ook een chorus van een liedje - en het melodietje ook nu we bezig zijn.

    Luister hier naar No Idea - All Time Low



    En hier naar No Idea - Big Time Rush

    Wat er precies gaande is, is niet duidelijk.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 18:37 ]

    JustHateLove schreef:
    Niet lullig bedoeld, maar dat zijn met meerdere liedjes zo. Lady gaga zou ook iets van madonna hebben gejat, tokio hotel jatte de akkoorden van andere liedjes. Je komt het overal tegen.
    Ik zou me er niet zo druk over maken als ik jou was.

    Ik maak me er toch niet druk om? D: Ik meld het gewoon (:

    Oké er zijn wel meer mensen die enkele muziekstukjes uit anderen hun liedjes stelen, maar dit is serieus gewoon heel het muzikale gedeelte gestolen en er gewoon een andere tekst op gezet ;s

    En wat zijn we weer vriendelijk hier. Ik vind het eigenlijk erg dat ze de moeite nog niet deden om de tekst te veranderen. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Whutthefuck.
    1. Het kan een soort van cover zijn.
    2. Big Time Rush pleegt plagiaat.

    En waarom beginnen we trouwens met All Time Low?
    Lady Gaga doet het met heel veel liedjes. (:


    Destroy what destroys you.

    Zo stout!

    Happenstance schreef:
    Zo stout!
    Haah kind. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het lijkt zo erg dat ik denk dat het gewoon een aangepaste cover is.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Dilemma schreef:

    Lady Gaga doet het met heel veel liedjes. (:

    Dat wist ik niet. :')
    Maar eerlijk gezegd boeit het me niet echt veel. Lady Gaga laat ik met rust en Big Time Rush en All Time Low ken ik zo slecht dat ze voor mij hetzelfde zijn. x'd


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Dat wist ik niet. :')
    Maar eerlijk gezegd boeit het me niet echt veel. Lady Gaga laat ik met rust en Big Time Rush en All Time Low ken ik zo slecht dat ze voor mij hetzelfde zijn. x'd


    Het bekendst is Born This Way van Gaga en Express Yourself van Madonna.
    Dan heb je ook nog Judas, waarmee ze voor de rechter werd gesleept. (:
    Ik denk nog steeds dat het een cover is. Het refrein is gewoon hetzelfde. Het kan nooit zijn dat ze het simpelweg hebben gekopieerd.


    Destroy what destroys you.

    Wiarda schreef:
    Wauw, I care so little, I almost passed out.

    Dit gebeurt serieus OVERAL.
    Just deal with it.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Wat een fakers :S Maar Big time rush is zo'n slecht programma met talentloze mensen :8

    All time low for the win! (yeah)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dilemma schreef:
    (...)

    Het bekendst is Born This Way van Gaga en Express Yourself van Madonna.
    Dan heb je ook nog Judas, waarmee ze voor de rechter werd gesleept. (:
    Ik denk nog steeds dat het een cover is. Het refrein is gewoon hetzelfde. Het kan nooit zijn dat ze het simpelweg hebben gekopieerd.

    Ah... oké. (:


    I can't even think straight.

    Nastalgia schreef:
    Ik heb die vier tweevoeter sowieso niet gemogen :')


    Take me to wonderland

    De versie van btr vind ik echt verschrikkelijk. Die "band" zelf ook. Ik weet ook niet wat er precies gaande is, maar ik vind het triest dat ze de melodie, tekst en titel jatten.


    You try so hard not trying to try so hard.

    Dat doen heel veel artiesten. Big Time Rush is daarmee echt niet de eerste, en ze zullen ook niet de laatste zijn. Het is alleen erg vervelend als iemand iets gebruikt van een andere artiest zonder toestemming, want dat zorgt voor een heleboel gedoe.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan