• Volgens mij vindt een jongen van school mij leuk. Al een paar dagen praat hij de hele tijd met mij en doet hij erg aardig tegen me en zo. Gisteren stuurde hij me opeens een krabbel op Hyves, en vandaag op school hadden we samen met nog een aantal vrienden een tussenuur. We hebben toen de hele tijd met elkaar gepraat en in de pauze knuffelde hij me plotseling. Toen ben ik het volgende uur, aangezien ik nog een tussenuur had en zij les van een leuke leraar, met hen meegegaan. Ik zat toen weer naast die jongen, B., en hij was echt de hele les met mij aan het praten terwijl hij normaal altijd oplet. Daarna sprak ik met zijn danspartner van stijldansen en die nodigde mij uit om morgenavond mee te gaan naar de 'soos', een of andere dansavond. Dat leek mij wel leuk en toen ik dat in de pauze aan B. vertelde werd hij helemaal enthousiast, en na schooltijd zou ik bij hem achterop gaan, maar ik kon hem niet vinden en dus ben ik maar gaan lopen naar het station (ik ga met de trein). 's Middags sms'te hij me dat hij het jammer vond dat ik niet bij hem achterop had gekund en dat hij heel erg veel zin had in morgen, en dat hij zou proberen zoveel mogelijk met mij te dansen ondanks het feit dat hij moet oefenen voor zijn wedstrijd de volgende dag. En vervolgens postte hij ook nog op Twitter dat hij zin heeft in morgen omdat ik er ben.
    En nou ja, hij geeft me al een tijdje wat meer aandacht. Nu ik dat allemaal zo opnoem, klinkt het eigenlijk alsof hij me best leuk vindt. Wat vinden jullie ervan?
    En stiekem vind ik hem ook erg leuk :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    (wbw) Sounds like it


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Loveeeeeeeeee is in the air, my dear! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zo te lezen wel, ja :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sounds like a yes (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik denk van wel ja. (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Aawh, dat klinkt echt super lief! I say go for it.(wbw)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Het lijkt er wel op, maar als je het echt zeker wilt weten dan moet je het toch aan hem vragen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nightlock schreef:
    Aawh, dat klinkt echt super lief! I say go for it.(wbw)


    26 - 02 - '16

    Hihi, allemaal positieve reacties (:
    Ik denk dat ik het wel nog een tijdje aankijk, kijken of het echt blijft. Of dat hij misschien iets erover zegt (bloos)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Volgens mij wel :]
    Had je eigenlijk niet een vriend?


    No growth of the heart is ever a waste

    I think so.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Yeah, zo uit je berichtje te lezen lijkt het wel of hij je wel ziet zitten ;)

    Probeer nog maar een tijdje te vissen :P Maar waarschijnlijk vindt ie je nu al super leuk! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    C18 schreef:
    Volgens mij wel :]
    Had je eigenlijk niet een vriend?


    Dat is een tijdje geleden uitgegaan :x
    Het klikte niet goed genoeg tussen ons, en samen met de afstand en het leeftijdsverschil leek het ons daarom beter om er niet mee verder te gaan.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Soos? waar?

    ik denk het wel ja (yeah)


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all