• Gister was het de elfde van de elfde. Mijn vrienden en ik besloten dat te vieren in wat wij 'onze keet' noemen. In het begin was het heel gezellig. Met zijn alle dansten we en vergaten we alles. Maar op een gegeven moment zag ik in mijn ooghoeken dat een aantal meisjes ons in de gaten hielden en vooral mijn vriendin met een gevaarlijke blik in hun ogen. Juist het meisje waar we met ze alle zo voorzichtig op zijn. Omdat zij door haar verleden al bang word als je al te dicht op haar staat. Ik zie dit tegen Mike die het luchtig opnam en zie 'niets van aantrekken'. Op een gegeven moment voegde zich er wat jongens bij dat groepje meisjes. Er gingen meteen tig alarm bellen af in mijn hoofd. Op een gegeven moment was mijn vriendin aan het dansen met een bepaalde jongen uit onze groep en dit was het moment waarop de ruzie begon. De meisjes begonnen mijn vriendin 'hoertje" te noemen. En dat hele groepje ging om mijn vriendin en die jongen staan en begonnen ze te duwen. Raar genoeg was de grote man die de leiding had nergens te bekennen. Op het moment dat ze begonnen te duwen zijn wij ons er mee gaan bemoeien en toen was erop of eronder. Op een gegeven moment riep een meisje van het andere groepje dat we wel na buiten zouden gaan. Toen waren we dus genoodzaakt om na buiten te gaan. En dat terwijl we al in de minderheid waren. Toen we buiten waren hervatte het gevecht zich. Ik schreeuwde tegen mijn broer dat hij een telefoon cel moest gaan zoeken en 112 moest bellen. Mijn broer rende weg en 5 minuten later hoorde ik sirenes. Waarop dat andere groepje de benen nam. Toen moesten wij dus aan de agenten uitleggen wat er in godsnaam gebeurd was. We hebben aangifte gedaan en nu hopen dat ze die andere groep vinden.


    Sorry moest dit even kwijt.

    Ok, heftig. Dus?

    Wow heftig o:
    en waar slaat dat op echt niet normaal gewoon xd
    lol die mensen hebben problemen 8D


    all I want for christmas is a girlfriend

    Sjees, wat een verhaal ;o
    sterkte!<3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    Sjees, wat een verhaal ;o
    sterkte!<3


    Thanks.

    Oh my, is het weer zover? -.-


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Da's balen..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Loopt zwijgend het topic uit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is best rot van die kinderen.
    Ik hoop dat het niet de hele avond heeft verpest? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat is nu toch niets om de politie voor te bellen?


    Ex astris, sciencia

    Tja, dat heb je met zulke kinderen die niet goed worden opgevoed door hun ouders.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I doubt anyone really cares...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Valentino schreef:
    Oh my, is het weer zover? -.-

    Roux schreef:
    Tja, dat heb je met zulke kinderen die niet goed worden opgevoed door hun ouders.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Buddy schreef:
    Loopt zwijgend het topic uit.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Waarom weer van die kut reacties. Ik moest dit gewoon even kwijt. Ik moet eens zo in juilie topics doen.