• Gister was het de elfde van de elfde. Mijn vrienden en ik besloten dat te vieren in wat wij 'onze keet' noemen. In het begin was het heel gezellig. Met zijn alle dansten we en vergaten we alles. Maar op een gegeven moment zag ik in mijn ooghoeken dat een aantal meisjes ons in de gaten hielden en vooral mijn vriendin met een gevaarlijke blik in hun ogen. Juist het meisje waar we met ze alle zo voorzichtig op zijn. Omdat zij door haar verleden al bang word als je al te dicht op haar staat. Ik zie dit tegen Mike die het luchtig opnam en zie 'niets van aantrekken'. Op een gegeven moment voegde zich er wat jongens bij dat groepje meisjes. Er gingen meteen tig alarm bellen af in mijn hoofd. Op een gegeven moment was mijn vriendin aan het dansen met een bepaalde jongen uit onze groep en dit was het moment waarop de ruzie begon. De meisjes begonnen mijn vriendin 'hoertje" te noemen. En dat hele groepje ging om mijn vriendin en die jongen staan en begonnen ze te duwen. Raar genoeg was de grote man die de leiding had nergens te bekennen. Op het moment dat ze begonnen te duwen zijn wij ons er mee gaan bemoeien en toen was erop of eronder. Op een gegeven moment riep een meisje van het andere groepje dat we wel na buiten zouden gaan. Toen waren we dus genoodzaakt om na buiten te gaan. En dat terwijl we al in de minderheid waren. Toen we buiten waren hervatte het gevecht zich. Ik schreeuwde tegen mijn broer dat hij een telefoon cel moest gaan zoeken en 112 moest bellen. Mijn broer rende weg en 5 minuten later hoorde ik sirenes. Waarop dat andere groepje de benen nam. Toen moesten wij dus aan de agenten uitleggen wat er in godsnaam gebeurd was. We hebben aangifte gedaan en nu hopen dat ze die andere groep vinden.


    Sorry moest dit even kwijt.

    Hale schreef:
    Waarom weer van die kut reacties. Ik moest dit gewoon even kwijt. Ik moet eens zo in juilie topics doen.

    Ik vind het juist zo knap van je dat jij nog beleefd doet in andermans topics.
    Volgens mij waren de meesten al in een bitch veranderd.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 11:16 ]


    I can't even think straight.

    Philyra schreef:
    Sjees, wat een verhaal ;o
    sterkte!<3


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ik vind het juist zo knap van je dat jij nog beleefd doet in andermans topics.
    Volgens mij waren de meesten al in een bitch veranderd.


    Danke.

    Hale schreef:
    Waarom weer van die kut reacties. Ik moest dit gewoon even kwijt. Ik moet eens zo in juilie topics doen.


    Omdat jij íets te veel van dit soort topics aanmaakt.

    Bronte schreef:
    Dat is nu toch niets om de politie voor te bellen?

    dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 11:21 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Bronte schreef:
    Dat is nu toch niets om de politie voor te bellen?

    Oh dus jij gaat dat groepje gewoon die mensen in elkaar laten slaan? Goed idee (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Waarom gingen jullie eigenlijk mee naar buiten? Aangezien jullie al in de minderheid waren, zou ik veilig binnen zijn gebleven. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    Waarom gingen jullie eigenlijk mee naar buiten? Aangezien jullie al in de minderheid waren, zou ik veilig binnen zijn gebleven. (krul)


    Volgens mij dachten de anderen daar ook niet aan.

    Omdat ik de degene was die het hoofd nog een beetje koel hield.

    Volgens mij had al dat gedoe met de politie best voorkomen kunnen worden.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Astronomy schreef:
    Wow heftig o:
    en waar slaat dat op echt niet normaal gewoon xd
    lol die mensen hebben problemen 8D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Qlimax schreef:
    Volgens mij had al dat gedoe met de politie best voorkomen kunnen worden.


    Hoe dan?

    Volgende keer naar een andere club of bar gaan. vorkom je gezeik mocht je ze weer zien. en als ze een grote bek geven gewoon negeren.


    Some angels have no wings.

    Waarom gaan jullie dan met die groep mee naar buiten om het 'uit te vechten'?
    Binnen werden ze vast wel tegengehouden door de eigenaars etc.
    Ik vind 't echt rot voor je, dat meen ik. Maar jullie moesten toch niet persé met hen gaan vechten?


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    Waarom gaan jullie dan met die groep mee naar buiten om het 'uit te vechten'?
    Binnen werden ze vast wel tegengehouden door de eigenaars etc.
    Ik vind 't echt rot voor je, dat meen ik. Maar jullie moesten toch niet persé met hen gaan vechten?


    We waren zo woedend en boos op die groep dat we daar niet aandachten.

    Je was gedwongen mee te gaan naar buiten? Nee natuurlijk was je dat niet. Normale mensen zouden op zo'n moment de leiding van die tent inschakelen of zo. Maar gewoon mee naar buiten lopen, terwijl je weet dat dat op een gevecht uitdraait, is natuurlijk veel stoerder. Serieus, dit soort dingen snap ik echt niet hè.