• Gister was het de elfde van de elfde. Mijn vrienden en ik besloten dat te vieren in wat wij 'onze keet' noemen. In het begin was het heel gezellig. Met zijn alle dansten we en vergaten we alles. Maar op een gegeven moment zag ik in mijn ooghoeken dat een aantal meisjes ons in de gaten hielden en vooral mijn vriendin met een gevaarlijke blik in hun ogen. Juist het meisje waar we met ze alle zo voorzichtig op zijn. Omdat zij door haar verleden al bang word als je al te dicht op haar staat. Ik zie dit tegen Mike die het luchtig opnam en zie 'niets van aantrekken'. Op een gegeven moment voegde zich er wat jongens bij dat groepje meisjes. Er gingen meteen tig alarm bellen af in mijn hoofd. Op een gegeven moment was mijn vriendin aan het dansen met een bepaalde jongen uit onze groep en dit was het moment waarop de ruzie begon. De meisjes begonnen mijn vriendin 'hoertje" te noemen. En dat hele groepje ging om mijn vriendin en die jongen staan en begonnen ze te duwen. Raar genoeg was de grote man die de leiding had nergens te bekennen. Op het moment dat ze begonnen te duwen zijn wij ons er mee gaan bemoeien en toen was erop of eronder. Op een gegeven moment riep een meisje van het andere groepje dat we wel na buiten zouden gaan. Toen waren we dus genoodzaakt om na buiten te gaan. En dat terwijl we al in de minderheid waren. Toen we buiten waren hervatte het gevecht zich. Ik schreeuwde tegen mijn broer dat hij een telefoon cel moest gaan zoeken en 112 moest bellen. Mijn broer rende weg en 5 minuten later hoorde ik sirenes. Waarop dat andere groepje de benen nam. Toen moesten wij dus aan de agenten uitleggen wat er in godsnaam gebeurd was. We hebben aangifte gedaan en nu hopen dat ze die andere groep vinden.


    Sorry moest dit even kwijt.

    sNiall schreef:
    Misschien helpt dit.


    Waar. Slaat. Dit. Op.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    sNiall schreef:
    Misschien helpt dit.




    _O_


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maare, dat ze je vriendengroepje zo behandelen, dat zal wel een reden hebben.


    Ex astris, sciencia

    Als iemand mijn vriendin een hoer noemt dan negeer ik dat, want ze is het niet en door terug te schelden lok ik het uit. Als iemand mijn vrienden gaat slaan en schoppen ga ik niet vechten, maar loop ik weg, want anders lok ik het uit. Als ze dan nog doorgaan, ga ik op zoek naar een uitsmijter of weetikveelwat.


    SLOAN.

    MissSharp schreef:
    (...)

    Zij heeft zo haar problemen, jij de jouwe en ik de mijne.
    De wereld vergaat toch niet zonder ons, dus laat haar haar praten over haar problemen.
    Misschien drukt ze zich ongeloofwaardig uit, maar ik zie hier niets ongeloofwaardigs aan.
    En misschien heeft ze thuis geen luisterend oor, en zoekt ze die hier. Het laatste wat ze dan nodig heeft is gezeik in haar topic.


    Precies. Haar problemen zijn de mijne niet, dus waarom moet ik me daar dan zorgen om gaan maken? Gister avond doet ze heel stoer, lekker vechten en zo, om nu vervolgens het zielige kippetje uit te komen hangen. 's Avonds een vent, 's ochtends een vent, toch? Ze had meteen wel na kunnen denken over wat ze fout deed, op het moment van de actie. Dit is gewoon het gevolg van haar domme actie; het is haar eigen schuld, dus daar moet ze nu niet om komen janken. Hopelijk wordt ze hierdoor eindelijk eens verstandig en leert ze ervan. I doubt it.

    Dursley schreef:
    Ik snap echt niet dat mensen dit nog serieus nemen. Tuurlijk was er wel leiding aanwezig. Zonder leiding kan het daar niet open zijn. Dus als Hale gewoon al haar kracht van het stoer doen, stopte in zich even volwassen gedragen en op zoek gaan naar iemand, zou het veel slimmer zijn. Ik bedoel maar, achter de bar (die er sowieso is) staan ook mensen die er werken.

    Buiten dat. Als we elk verhaal moesten geloven wat Hale hier plaatst, dan moest ze echt in een of andere criminele achterbuurt wonen, en toevallig overal in betrokken zijn of zo. Deze verhalen zijn zo overdreven. Kom op hè, denk even na.

    Pressies, mensen ik zal het alvast zeggen, ze woont niet in een criminele buurt. Echte criminele buurten, zoals die getto's, heb je hier niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    sNiall schreef:
    Misschien helpt dit.


    Ik zit me hier kapot te lachen


    "Ignite, my love. Ignite."

    112 voor een kidsfight? Jullie zijn 14? ^^'


    ars moriendi

    Ik denk dat ik dit maar beter sluit.


    Let the Night embrace you