• Gister was het de elfde van de elfde. Mijn vrienden en ik besloten dat te vieren in wat wij 'onze keet' noemen. In het begin was het heel gezellig. Met zijn alle dansten we en vergaten we alles. Maar op een gegeven moment zag ik in mijn ooghoeken dat een aantal meisjes ons in de gaten hielden en vooral mijn vriendin met een gevaarlijke blik in hun ogen. Juist het meisje waar we met ze alle zo voorzichtig op zijn. Omdat zij door haar verleden al bang word als je al te dicht op haar staat. Ik zie dit tegen Mike die het luchtig opnam en zie 'niets van aantrekken'. Op een gegeven moment voegde zich er wat jongens bij dat groepje meisjes. Er gingen meteen tig alarm bellen af in mijn hoofd. Op een gegeven moment was mijn vriendin aan het dansen met een bepaalde jongen uit onze groep en dit was het moment waarop de ruzie begon. De meisjes begonnen mijn vriendin 'hoertje" te noemen. En dat hele groepje ging om mijn vriendin en die jongen staan en begonnen ze te duwen. Raar genoeg was de grote man die de leiding had nergens te bekennen. Op het moment dat ze begonnen te duwen zijn wij ons er mee gaan bemoeien en toen was erop of eronder. Op een gegeven moment riep een meisje van het andere groepje dat we wel na buiten zouden gaan. Toen waren we dus genoodzaakt om na buiten te gaan. En dat terwijl we al in de minderheid waren. Toen we buiten waren hervatte het gevecht zich. Ik schreeuwde tegen mijn broer dat hij een telefoon cel moest gaan zoeken en 112 moest bellen. Mijn broer rende weg en 5 minuten later hoorde ik sirenes. Waarop dat andere groepje de benen nam. Toen moesten wij dus aan de agenten uitleggen wat er in godsnaam gebeurd was. We hebben aangifte gedaan en nu hopen dat ze die andere groep vinden.


    Sorry moest dit even kwijt.

    Buddy schreef:
    Loopt zwijgend het topic uit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dursley schreef:
    Je was gedwongen mee te gaan naar buiten? Nee natuurlijk was je dat niet. Normale mensen zouden op zo'n moment de leiding van die tent inschakelen of zo. Maar gewoon mee naar buiten lopen, terwijl je weet dat dat op een gevecht uitdraait, is natuurlijk veel stoerder. Serieus, dit soort dingen snap ik echt niet hè.


    Ik wilde niet vechten echt niet. Maar het ging zo snel.

    Daar denk je niet aan dan.

    ORLY?
    Vind het altijd zo interessant dat zulke dingen jou altijd overkomen.

    Waarom ga je na buiten, waarom vecht je übberhapt mee.
    En een telefooncel? Nog nooit van een mobile gehoord? Sorry maar het komt heel vreemd over. Waarom loop je dan ook niet gewoon weg. Lijkt me logischer.
    Sommige mensen doen echt wat verkeert.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dursley schreef:
    Je was gedwongen mee te gaan naar buiten? Nee natuurlijk was je dat niet. Normale mensen zouden op zo'n moment de leiding van die tent inschakelen of zo. Maar gewoon mee naar buiten lopen, terwijl je weet dat dat op een gevecht uitdraait, is natuurlijk veel stoerder. Serieus, dit soort dingen snap ik echt niet hè.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Roux schreef:
    Tja, dat heb je met zulke kinderen die niet goed worden opgevoed door hun ouders.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hmmm, wel verstandig dat jullie naar buiten zijn gegaan. Ik hoop dat er verder niets ernstigs gebeurd is ;o


    Life is hard and then we die

    Whjoo...:|


    26 - 02 - '16

    tja, meteen 1-1-2 bellen is ook verstandig. Of je gaat naar een van de gorilla's daar.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hale schreef:
    (...)

    We waren zo woedend en boos op die groep dat we daar niet aandachten.

    Dan moeten jullie opgroeien.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ze kon toch iet naar de leiding van de club -,-" Als je goed zou lezen zie je staan dat die er niet waren.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    Ze kon toch iet naar de leiding van de club -,-" Als je goed zou lezen zie je staan dat die er niet waren.


    Geen idee, lap tekst is te lang en ik heb geen zin om te lezen, maar; waarom is een club open als er geen leiding aanwezig is?
    i call bullshit on the whole story...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ahw. That sucks. Is direct je hele avond verkloot. -__-


    To infinity and beyond •

    Rizardo schreef:
    (...)

    Geen idee, lap tekst is te lang en ik heb geen zin om te lezen, maar; waarom is een club open als er geen leiding aanwezig is?
    i call bullshit on the whole story...


    Die mensen zijn ook 'mensen' Je gaat toch niet beweren dat jij 24/7 alert bent?, en hoe kun je weten dat het bullshit is als je het niet hebt gelezen, beetje raar.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Rizardo schreef:
    (...)

    Geen idee, lap tekst is te lang en ik heb geen zin om te lezen, maar; waarom is een club open als er geen leiding aanwezig is?
    i call bullshit on the whole story...


    Jij vind ALLES wat Hale qua topics aanmaakt bullshit (: Dus jouw mening is wat dat betreft niet echt belangrijk hierover (:


    To infinity and beyond •