• Gister was het de elfde van de elfde. Mijn vrienden en ik besloten dat te vieren in wat wij 'onze keet' noemen. In het begin was het heel gezellig. Met zijn alle dansten we en vergaten we alles. Maar op een gegeven moment zag ik in mijn ooghoeken dat een aantal meisjes ons in de gaten hielden en vooral mijn vriendin met een gevaarlijke blik in hun ogen. Juist het meisje waar we met ze alle zo voorzichtig op zijn. Omdat zij door haar verleden al bang word als je al te dicht op haar staat. Ik zie dit tegen Mike die het luchtig opnam en zie 'niets van aantrekken'. Op een gegeven moment voegde zich er wat jongens bij dat groepje meisjes. Er gingen meteen tig alarm bellen af in mijn hoofd. Op een gegeven moment was mijn vriendin aan het dansen met een bepaalde jongen uit onze groep en dit was het moment waarop de ruzie begon. De meisjes begonnen mijn vriendin 'hoertje" te noemen. En dat hele groepje ging om mijn vriendin en die jongen staan en begonnen ze te duwen. Raar genoeg was de grote man die de leiding had nergens te bekennen. Op het moment dat ze begonnen te duwen zijn wij ons er mee gaan bemoeien en toen was erop of eronder. Op een gegeven moment riep een meisje van het andere groepje dat we wel na buiten zouden gaan. Toen waren we dus genoodzaakt om na buiten te gaan. En dat terwijl we al in de minderheid waren. Toen we buiten waren hervatte het gevecht zich. Ik schreeuwde tegen mijn broer dat hij een telefoon cel moest gaan zoeken en 112 moest bellen. Mijn broer rende weg en 5 minuten later hoorde ik sirenes. Waarop dat andere groepje de benen nam. Toen moesten wij dus aan de agenten uitleggen wat er in godsnaam gebeurd was. We hebben aangifte gedaan en nu hopen dat ze die andere groep vinden.


    Sorry moest dit even kwijt.

    Dude, je bent 15. Je gaat niet uit. Ik geloof je weer eens niet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Gregory schreef:
    (...)

    Jij vind ALLES wat Hale qua topics aanmaakt bullshit :) Dus jouw mening is wat dat betreft niet echt belangrijk hierover :)



    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Gregory schreef:
    (...)

    Jij vind ALLES wat Hale qua topics aanmaakt bullshit (: Dus jouw mening is wat dat betreft niet echt belangrijk hierover (:


    That's because she mostly talks bullshit, so yeah, i'm kind of getting used to it.
    I said mostly, people, dont come defending Hale to me because I couldn't care less.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Uneventful schreef:
    Dude, je bent 15. Je gaat niet uit. Ik geloof je weer eens niet.

    Waarom zouden 15-jarigen niet uitgaan? Dat slaat nergens op.


    Has no one told you she's not breathing?

    Uneventful schreef:
    Dude, je bent 15. Je gaat niet uit. Ik geloof je weer eens niet.

    Zeg je nu dat mensen van 15 niet uitgaan? xd Ik heb zoveel vriendinnen die 13, 14 zijn en stuff en die gaan elke keer weer naar die disco's. Die gaan echt zovaak uit..


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Uneventful schreef:
    Dude, je bent 15. Je gaat niet uit. Ik geloof je weer eens niet.

    Dus? Ik was 14 toen ik uit ging.
    Maar anyway, je moet je voortaan gewoon uit de problemen houden en niet terug vechten ookal dacht je daar niet aan, dat is kinderachtig.


    your eyes are like stars in the night.

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Waarom zouden 15-jarigen niet uitgaan? Dat slaat nergens op.


    Inderdaad, ik ging namelijk ook al uit op mijn vijftiende, je mag dan alleen niet drinken (:


    To infinity and beyond •

    Beetje lullig van jullie, om nu Lizz een beetje af te kraken. :W
    Ik zou maar wat rustig aandoen, want ik hou er niet van als mensen mijn vrienden beledigen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    Beetje lullig van jullie, om nu Lizz een beetje af te kraken. :W
    Ik zou maar wat rustig aandoen, want ik hou er niet van als mensen mijn vrienden beledigen.


    Net zoals mensen er niet van houden dat Hale afgekraakt wordt.


    To infinity and beyond •

    Roux schreef:
    Beetje lullig van jullie, om nu Lizz een beetje af te kraken. :W
    Ik zou maar wat rustig aandoen, want ik hou er niet van als mensen mijn vrienden beledigen.


    Je bent een schat. :W (heart2)

    also, i agree with the rest, 15-jarige gaan wel gewoon uit, Hale waarschijnlijk ook.
    Though i still don't believe the rest of the story


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gregory schreef:
    (...)

    Net zoals mensen er niet van houden dat Hale afgekraakt wordt.


    Inderdaad. Ik dus.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Uneventful schreef:
    Dude, je bent 15. Je gaat niet uit. Ik geloof je weer eens niet.

    wrm zou een 15-jarige niet uit kunnen gaan ??
    ik deed dat trouwens niet, want ik hou sowieso niet van uitgaan

    OT: wrm ga je mee naar buiten en daar verder vechten ??

    Roux schreef:
    Beetje lullig van jullie, om nu Lizz een beetje af te kraken. :W
    Ik zou maar wat rustig aandoen, want ik hou er niet van als mensen mijn vrienden beledigen.

    Lief van je, maar dat gebeurt helemaal niet.
    Zo iets heet discussiëren.


    Has no one told you she's not breathing?

    Roux schreef:
    Beetje lullig van jullie, om nu Lizz een beetje af te kraken. :W
    Ik zou maar wat rustig aandoen, want ik hou er niet van als mensen mijn vrienden beledigen.


    En Hale beledigen mag wel? :/


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Roux schreef:
    Beetje lullig van jullie, om nu Lizz een beetje af te kraken. :W
    Ik zou maar wat rustig aandoen, want ik hou er niet van als mensen mijn vrienden beledigen.



    ^This ookal ben ik niet echt bevriend met Lizz, ik ken haar wel van De Hongerspelen-RPG en House of Night-RPG.

    OT: Hou je hoofd koel, concentreer je en vecht vooral NIET. Wel lullig van die meiden dat ze je vriendin een 'hoertje' noemde omdat ze dansde met een jongen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.