• Ik heb een beetje jullie raad nodig.

    Ik, mijn zus, J. en K. zijn/waren goede vriendinnen. En er is zo'n groepje populaire meiden, die denken dat zij het voor het zeggen hebben op school. En ergens is dat ook wel zo. Maar goed, sinds dit jaar zitten ik en J. - gelukkig - niet meer met hen in de klas, mijn zus en K. wel. Maar onder de pauzes roddelden we soms over hen, dat ze zo arrogant zijn enzo, en dat vond K. niet leuk, ze werd heel stil en asociaal tegen ons. Blijkbaar is zij plots populair geworden in haar klas met dat groepje, en het lijkt alsof ze zich nu te goed voelt voor ons. Maar okee, daar konden we mee leven. Maar nu heeft zij alles wat wij in al die jaren over dat groepje gezegd hebben, doorverteld aan 1 meisje daarvan... Dat konden ze natuurlijk niet hebben! K. was ziek donderdag, en ze kwamen met zijn 7 op mij, mijn zus en J. af. 'Het hoofd' en al haar meelopers. Begon ze ons af te zeiken dat we over haar moesten zwijgen, wa we allemaal hebbe gezegd, da we nie zo arrogant moete zijn, dat we geen ruzie willen met haar want dat zij de hele school kent en een vriendin van haar ook, dat we maar schrik moeten beginnen krijgen... Sturen ze jongens die rond ons hangen, roepen ze ons na... Wij sturen boze sms naar K., komt de hele groep daarna nog een zeiken dat we nu nie 'op K. moeten kakken...' En weer 'Ik zou maar schrik krijgen, als ge nog 1 woord over ons zegt zal het u beste dag nie zijn!!' En daarna zet ze op facebook: 'wat zijn sommige mensen toch laag gevallen.'... Over ons.

    Maar komaan! Hebben we nu echt zoiets slechts gedaan? Net alsof zij niet over ons roddelen! Zijn zij dan zoveel beter? --'

    Maar nu weet ik dus niet wat ik moet doen... Misschien flauw, maar ik blijf er maar aan denken... Wat moeten we doen als ze weer komen? En eigenlijk ben ik ook wel erg boos op K...

    Raad?


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Gelijk naar de mentor stappen.Ik had ook last van wat mensjes en binnen een maar dagen had ik gen last meer van ze.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    Gelijk naar de mentor stappen.Ik had ook last van wat mensjes en binnen een maar dagen had ik gen last meer van ze.


    Da's misschien wel een goed idee, maar wij hebben niet echt zo'n mentor...


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    xFresh schreef:
    (...)

    Da's misschien wel een goed idee, maar wij hebben niet echt zo'n mentor...

    Ik weet niet hoe het bij belgië is maar ga naar iemand die er meteen wat aan doet ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Niks van zulke typetjes aantrekken, ze weten niet beter. En voorlopig niks meer aan K vertellen, maar je hoeft ook niet lullig tegen haar te doen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the