• En dan bedoel ik niet van familie of vrienden maar van beroemdheden.

    Voor mij zijn dat de boys van Holland in da hood omdat hun zich gewoon keihard bewezen hebben.

    En vooral Angelo aka AngeLyrical. Na de eerste aflevering werd hij overal de grond in geboord maar hij heeft toch door gezet. Zijn wil en doorzettingsvermogen zijn vreselijk sterk. Daar moet ik nog maar een voorbeeld aan nemen...



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Hayley Williams


    Don't dream your life, but live your dream!

    Demi Lovato & Karl Vannieuwkerke Vlaamse sportverslaggever, niemand kent hem vast, lol.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    LUCKY13 schreef:
    Het enige wat die van Holland in tha Hood voor mij hebben bewezen is dat ze het beeld van Limburgers tegenover de rest van Nederland nog lager hebben getrokken. En iedereen maar denken dat t niet erger kon.




    He nu raak je mij ook personelijk. Jij kijkt waarschijnlijk niet langer dan je neus lang is maar Holland in da hood was comedy. Bijna alles ging op script. Vandaar dat half Nederland nu denkt dat die jongens mongolen zijn. Maar het zijn gewoon alle 8 prachtjongens die hun droom waar proberen te maken.

    Quentin Tarantino en Guy Ritchie :]


    Caution first, always.

    -Thinks-
    -Thinks even more-
    ...
    Niemand, eigenlijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hale schreef:
    (...)



    He nu raak je mij ook personelijk. Jij kijkt waarschijnlijk niet langer dan je neus lang is maar Holland in da hood was comedy. Bijna alles ging op script. Vandaar dat half Nederland nu denkt dat die jongens mongolen zijn. Maar het zijn gewoon alle 8 prachtjongens die hun droom waar proberen te maken.
    Hoezo raar ik jou persoonlijk? Ik woon in Limburg hoor, en ik weet dat ik niet praat ‘‘dit is de leven met die meisje bij mu zijde jewaittoch aaaiitt’’. Dan was t wel hele slechte comedy, met vet goede acteurs.


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    LUCKY13 schreef:
    Het enige wat die van Holland in tha Hood voor mij hebben bewezen is dat ze het beeld van Limburgers tegenover de rest van Nederland nog lager hebben getrokken. En iedereen maar denken dat t niet erger kon.

    Dat had ook. Heel fijn, nu worden we weer als achterlijk gezien/neergezet.
    Ik schaam me nooit om Limburger te zijn, maar deze mensen laten mij schamen.
    @Hale
    Ze zijn misschien wel heel aardig, maar ook achterlijk als ze zich zo gaan gedragen, scrip of niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Priemgetal schreef:
    (...)



    Freddy Mercury was a good man. Thou shall not hurt Mercury, thou will not live.


    Precies. _O_


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.