• Hier worden alle berichten geplaatst
    tussen [ ] is voor offtopic



    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=119542


    Mede-eigenaar: pradaa

    Avatar Rollenlijst

    Belangrijke personages.
    Aang bezet door Makarov
    Katara bezet door pradaa 3x
    Sokka bezet door pukkelxding
    Zuko bezet door BleuEyesGirl 3x
    Toph bezet door IrishMiracle 3x
    Iroh bezet door
    Azula bezet door Maitresse
    Zhao bezet door
    Prinses Yue bezet door pradaa 3x
    Long Feng bezet door
    Ty-lee bezet door
    May bezet IrishMiracle 3x
    De Aardkoning bezet door
    Koning Bumi bezet door
    Meester Paku bezet door
    De Graaf bezet door
    Langschot bezet door
    Smellerbee bezet door
    Jet bezet door Inkheart
    Bliksem-Bliksem Boemman bezet door
    Suki bezet door Vianna
    De Kolenman bezet door
    Hama bezet door

    Verzonnen.

    Luchttempel.
    Apli Ishai bezet door Bronte
    Moiralee bezet door IrishMiracle 3x
    Annah bezet door BleuEyesGirl 3x

    Aarderijk.
    Axton Eriko bezet door Inkheart
    Ayushi bezet door pradaa 3x
    Dayleigh bezet door SuperCookie

    Waterstam.
    Izumi Mizu No On’nanoko bezet door MustacheMe
    Eliada Azra bezet door Maitresse
    Kumo Aoi Sora bezet door MustacheMe
    Lucine Rolance bezet door MissDreams
    Migaela bezet door Leave

    Vuurnatie.
    Zohia Nomenza bezet door MissDreams
    Layra Mayran bezet door BleuEyesGirl 3x
    Yzina Nealia Samusena bezet door HurtedHeart
    Rollenlijst gemaakt door IrishMiracle ©.

    regels;
    -Als je niet normaal kan doen tegen andere leden of je bemoeit met hun stukjes krijg je 1 waarschuwing
    -Als je denkt dat je alles kan veranderen, datkan niet! dan met je (mede-)eigenaar zijn!
    -Niet schelden of bedreigen.
    -Als je 3 waarschuwingen hebt gehad en 1 van deze regels weer overtreed wordt je uit de RPG gezet en mag je niet meer meedoen.


    Mensen met waarschuwingen:
    -
    -

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 20:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 nov 2011 - 20:47 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ty-lee
    Snel stond ik op, toen ze haar mantel naar achter deed.
    'AZULA!' riep ik vrolijk en ik vloog om haar nek. 'Waar was je al die tijd? En wat doe je nu? Je was toch opgesloten? Ben je ontsnapt? En waar is May? Is ze dood, of waar is ze?'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ~Zohia Nomenza~

    'Raad? Van mij?', vroeg ik en mijn ste mschoot een octaaf omhoog. Zuko knikte. 'Probeer vooral weer de vertrouwen van je volk te krijgen. De natuur herstelt vanzelf. Het zal sneller gaan dan je zelf zal denken', zei ik wijs en keek Zuko aan. 'Laten we naar de tuin gaan. Ik zal je laten zien hoe snel de natuur herstelt', zei ik en liep samen met Zuko naar de tuin. Nog geen week geleden was de hele tuin kaal. Nu waren de bomen hersteld en lag er alweer gras op de grond. Ik glimlachte naar Zuko en wees naar de tuin.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Bronte schreef:
    [Naww, waar blijven de luchtmeesters?]
    Apli Ishai
    Ik liep van het plein naar mijn geheime open plek met riviertje. Hier voelde ik me altijd beter, in de buurt van water. Ik wist niet waarom.


    [Ik maak wel nog een luchtmeester :A]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zuko:

    Langzaam knik ik. "Je hebt gelijk." Ik glimlach. "Maar er is nog iets. Het gevaar is nog niet voorbij. Azula zint op wraak, ze is vrij."


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    [@Bronte: Dood :3]

    Kaiba
    Kaiba liep door de straten van Ba Sing Sé, en aangezien hij zich verveelde besloot hij door de steegjes te gaan, die wel vol met bandieten zaten. En het duurde niet lang totdat Seto de eerste groep tegenkwam. "Gee me je gelt", zei de eerste van het tweetal. "Anderz maaken we je doot", vervolgde de tweede. "Juist..." Antwoorde Seto, en zonder een verdere waarschuwing te geven viel hij aan. Hij stompte de eerste in de maag, terwijl de tweede zijn zwaard trok. Kaiba zuchtte toen hij dit zag en gaf een knietje in de gevoelige delen van de eerste bandiet, en toen deze in elkaar kromp zette Kaiba zich af op de bandiet en gaf de tweede een karatetrap in zijn gezicht. Toen ze allebei knock-out lagen klopte Seto zijn kleren af en liep verder. Er waren vandaag slechts vier van dit soort incidenten, maar geen van allen waren ze een probleem voor Seto.

    [Niemand Aang O.o dan neem ik hem wel :3]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    ~Zohia Nomenza~

    Mijn mond stond open van verbazing. 'Azula is vrij? Maar hoe?!', mijn stem sloeg hysteries over. 'Waarschuw de bewakers. Laat ze iedereen met een mantel of iemand die maar ook dicht in de buurt van het paleis komen, controleren. Dit kan erg gevaarlijk voor je zijn', zei ik en ik slikte. Zuko's prachtige ogen boorden zich in die van mij. De vlinders borrelden op in m'n buik en ik keek snel naar de schildpadeenden in de vijver..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Azula

    "Shhhhhht, niet zo luid." Zei ik zacht. "Ik weet niet waar May is, nadat we ontsnapt waren, moesten we elks een eigen weg gaan omdat de bewakers achter ons aan zaten."
    Ik beet even nadenkend op mijn onderlip.
    "Hier is niet de beste plek om dit alles te bespreken."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zuko

    "Ik weet het niet... Maar ik zal het doen. Ik denk niet dat ik nog een gevecht aan kan." Ik loop weg, om iedereen te waarschuwen en glimlach nog even naar Zohia


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    [wajoo kan nii meer reageren xd ik zit vast ;s]


    Le distanze ci informano che siamo fragili

    ~Zohia Nomenza~

    Ik knikte en glimlachte terug. Ik keek Zuko na en daarna liep ik rond door de tuin. Het was stil en een klein briesje kwam op. De zon scheen en het brieje speelde met m'n donkere haar. Ik zuchtte en ging languit in het gras liggen..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Layra Mayran:

    Ik sta op het punt om binnen te gaan, en vragen of ik de vuurheer kan dienen. Dan zie ik Zuko net aankomen.

    Zuko:

    Ik praatte met de bewakers om ze advies te geven, als ik een jong meisje zie staan. Ze verteld me dat ze mij wil dienen en toont mij haar kunsten. "Elke hulp is welkom. Laat niemand met een mantel binnen. je kent Azula. meld je bij het hoofd bewaking."

    Layra:

    Ik boog, en liep snel naar binnen.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    [woh, ik ben even weg en heb wat gemist.... iets speciaals gebeurd??]

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 19:54 ]

    -|Avatar Aang|-
    Aang zat te mediteren toen het nieuws hem bereikte. "Avatar! Prinses Azula is ontsnapt!", vertelde de boodschapper. "Wat? Dit is niet goed", antwoordde Aang, en hij pakte zijn glider [ken de nl naam niet, hele serie in 't engels gezien] en vloog van de berg af. Azula zo als eerste wraak willen nemen, en Katara was het meest waarschijnlijke doelwit. Als hij Azula in handen zou krijgen moest hij misschien maar haar sturen ook af te nemen, hoe gevaarlijk het ook is.

    [Hier heb je jouw luchtnomaad Bronte :3]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    [Zo, azula vs. Zuko. Dat wordt leuk. Raad eens wat ik kijk? :P]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Eliada Azra

    Na een kwartiertje kwam ik eindelijk in het stadje.
    Ik viste een papiertje uit mijn cape en keek naar het adres dat er op stond.
    "Nummer 58" mompelde ik terwijl ik zoekend rondkeek. "Hopelijk kunnen ze me daar helpen."
    Met mijn ogen op de huizen gericht, keek ik niet waar ik liep waardoor ik frontaal tegen iemand op botste.
    Met een smak kwam ik tegen de grond terecht, maar al snel werd ik recht getrokken door iemand. "Oh sorry, ik had je niet gezien."


    Azula

    In de herberg deed ik mijn mantel af.
    Ty-lee keek me raar aan. "Je haar..." Zei ze geschrokken. "Je kledij."
    "Jaja, ik weet het." Glimlachte ik. "Het haar is een pruik en de kledij is gestolen. Maar zo lijk ik niet meer op wie ik vroeger was."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.