• De stelling van vandaag luidt:
    Criminelen die levenslang hebben gekregen moeten kunnen kiezen voor euthanasie.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, want dan boeten ze alsnog niet voor hun daad. Ze krijgen niets voor niets zo'n straf opgelegd.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ik vind dat mensen enkel mogen kiezen voor euthanasie, als hun pijn door bijvoorbeeld ziekte of ongeluk ondragelijk wordt. Criminelen verdienen die celstraf (normaal gezien) en het zou dan wel erg makkelijk zijn om te zeggen 'Joh doe mij maar een spuitje, ik heb hier geen zin in.'


    Wie du mir, so ich dir.

    Oneens.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind dat mensen enkel mogen kiezen voor euthanasie, als hun pijn door bijvoorbeeld ziekte of ongeluk ondragelijk wordt. Criminelen verdienen die celstraf (normaal gezien) en het zou dan wel erg makkelijk zijn om te zeggen 'Joh doe mij maar een spuitje, ik heb hier geen zin in.'

    Inderdaad.


    Hope goes lost but never dies.

    Oneens. Ze hebben misschien iemand anders iets veel ergers aangedaan. Nu moeten ze er ook voor boeten.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Oneens. Er bestaan bepaalde regels voor euthanasie, en die bestaan er niet voor niets.
    En zulke menen zijn euthanasie niet waard. Die hebben iets zo ergs gedaan dat ze mogen wegrotten in een stinkende kleine cel.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    wat is euthanasie? lol.


    Smiling but close to tears.

    Mee eens. De dood lijkt mij ook een straf opzich. Dan neem je toch afscheid van dierbaren enzo (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Bieberiffic schreef:
    wat is euthanasie? lol.

    Zelfdoding dmv een spuit (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oneens, laat ze maar pijn lijden en zielig zijn in hun cel. Ze moeten gewoon weten dat ze gestraft worden.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Oneens, want sommigen gaan zelfs liever dood dan levenslang in een cel te zitten.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind dat mensen enkel mogen kiezen voor euthanasie, als hun pijn door bijvoorbeeld ziekte of ongeluk ondragelijk wordt. Criminelen verdienen die celstraf (normaal gezien) en het zou dan wel erg makkelijk zijn om te zeggen 'Joh doe mij maar een spuitje, ik heb hier geen zin in.'


    Your make-up is terrible

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind dat mensen enkel mogen kiezen voor euthanasie, als hun pijn door bijvoorbeeld ziekte of ongeluk ondragelijk wordt. Criminelen verdienen die celstraf (normaal gezien) en het zou dan wel erg makkelijk zijn om te zeggen 'Joh doe mij maar een spuitje, ik heb hier geen zin in.'

    Ja, inderdaad. Anders kunnen we sowieso wel gelijk de doodstraf weer invoeren, want wat heeft levenslang dan nog voor nut? Het is de bedoeling dat ze beseffen wat ze hebben gedaan in de cel, niet dat we ze gaan helpen om er vooral geen last van te hebben.


    Alis volat propriis

    oneens, ze moeten gewoon boeten voor wat ze hebben gedaan


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind dat mensen enkel mogen kiezen voor euthanasie, als hun pijn door bijvoorbeeld ziekte of ongeluk ondragelijk wordt. Criminelen verdienen die celstraf (normaal gezien) en het zou dan wel erg makkelijk zijn om te zeggen 'Joh doe mij maar een spuitje, ik heb hier geen zin in.'


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.