• Hier worden alle berichten geplaatst
    tussen [ ] is voor offtopic



    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=119542


    Mede-eigenaar: pradaa

    Avatar Rollenlijst

    Belangrijke personages.
    Aang bezet door Makarov
    Katara bezet door pradaa 3x
    Sokka bezet door pukkelxding
    Zuko bezet door BleuEyesGirl 3x
    Toph bezet door IrishMiracle 3x
    Iroh bezet door
    Azula bezet door Maitresse
    Zhao bezet door
    Prinses Yue bezet door pradaa 3x
    Long Feng bezet door
    Ty-lee bezet door
    May bezet IrishMiracle 3x
    De Aardkoning bezet door
    Koning Bumi bezet door
    Meester Paku bezet door
    De Graaf bezet door
    Langschot bezet door
    Smellerbee bezet door
    Jet bezet door Inkheart
    Bliksem-Bliksem Boemman bezet door
    Suki bezet door Vianna
    De Kolenman bezet door
    Hama bezet door

    Verzonnen.

    Luchttempel.
    Apli Ishai bezet door Bronte
    Moiralee bezet door IrishMiracle 3x
    Annah bezet door BleuEyesGirl 3x

    Aarderijk.
    Axton Eriko bezet door Inkheart
    Ayushi bezet door pradaa 3x
    Dayleigh bezet door SuperCookie

    Waterstam.
    Izumi Mizu No On’nanoko bezet door MustacheMe
    Eliada Azra bezet door Maitresse
    Kumo Aoi Sora bezet door MustacheMe
    Lucine Rolance bezet door MissDreams
    Migaela bezet door Leave

    Vuurnatie.
    Zohia Nomenza bezet door MissDreams
    Layra Mayran bezet door BleuEyesGirl 3x
    Yzina Nealia Samusena bezet door HurtedHeart
    Rollenlijst gemaakt door IrishMiracle ©.

    regels;
    -Als je niet normaal kan doen tegen andere leden of je bemoeit met hun stukjes krijg je 1 waarschuwing
    -Als je denkt dat je alles kan veranderen, datkan niet! dan met je (mede-)eigenaar zijn!
    -Niet schelden of bedreigen.
    -Als je 3 waarschuwingen hebt gehad en 1 van deze regels weer overtreed wordt je uit de RPG gezet en mag je niet meer meedoen.


    Mensen met waarschuwingen:
    -
    -

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 20:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 nov 2011 - 20:47 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [ Kan iemand me misschien vertellen wat er tot nu toe gebeurd is, zodat ik weet waar we zijn in het verhaal? ]
    [ Is Suki trouwens een beetje actief? ]


    Life is hard and then we die

    [ Uhmm nou Zohia en Zuko begonnen net aan een relatie toen May terug kwam uit de gevangenis, wnat Azula en May zijn ontstanpt uit ut gevang xD En ondertussen was er ook nog een gevecht tussen Toph en Azula en toen deden steeds meer mensen mee met het gevecht en nu helpt mijn personage, Zohia, Katara en Aang. Dat was ut we zo'n beetje denk ik]
    [ Ik denk het wel.. Ze staat net in de lijst dus denk het wel ^^ Btw Welkom ^^]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [Danku]

    ~ Sokka
    Ik kijk naar de structuur van de wolken tegen de felblauwe hemel. Ik houd mijn boomerang even in mijn zicht en doe dan net alsof ik 'm gooi. 'Fsszzzz' Alsof ik 'm echt gegooid heb kijk ik 'm na. Ik voel me een beetje licht in m'n hoofd. Waarschijnlijk door de zenuwen te weinig geslapen. Waarvoor ik zenuwachtig was? Ik wist het niet. Misschien had ik angst dat Suki is gevaar was? Ik had haar inmiddels al zo lang niet gesproken. Het was vast niets. 'Fsszzzz' Nog een beweging, dit keer echt. Wat een heerlijk geluid was dat toch.


    Life is hard and then we die

    [Ik sta er nog niet bij. Mag ik al wel spelen? :'3]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    [Ik sta er nog niet bij. Mag ik al wel spelen? :'3]

    [Ja natuurlijk, ga je gang.

    Is er ergens waar ik z'n inspringen?]

    [Je kunt Sokka gaan pesten :P?]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    [Je kunt Sokka gaan pesten :P?]

    [waar hangt hij uit?]

    [Danku ^^]

    Migaela
    Haar ontzettend felle ogen gleden over het beekje voor haar neus. Een zachte zucht streelde haar lichtroze lippen, waarna ze één van haar lokken om haar wijsvinger wond. De blauwe vlinders die nooit leken te verdwijnen, deinden neer op het water, waarna ze zelf op het uitnodigende gras plaatsnam. Ze neuriede een melodie die ze van haar opa had gehoord. Normaal zou ze onophoudelijk oefenen. Ze glimlachte, en tilde haar hand op, waarna een blok kristalkeurig ijs rechtop bevroor. Een makkelijke spiegel. Ze vulde haar watervoorzieningen aan, en stond op.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Inkheart schreef:
    (...)
    [waar hangt hij uit?]
    [ergens op een grote grasvlakte ^^]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)[ergens op een grote grasvlakte ^^]

    Oké dan kont er zo iemand naar je toe^^

    Axton
    na een korte techniek training rest me nog één ding, snelheid. Ik loop naar huis en trek snel een schoon shirt aan. Ik zeg mijn moeder gedach en buig eervol naar de foto van mijn vader. Mijn vader is net voor de oorlog gestorven. Door zijn verlies heeft er niemand bij ons thuis in het leger gezeten, maar moest ik zijn taak in het dorp overnemen en jonge aardstuurders trainen in zowel de kunst van het aardsturen als de kunst van het zwaardvechten, zoals mijn vader me geleerd heeft. Nu felle of voorbij is heeft iemand anders een groot deel van de trainig opzicht genomen en kan ik net zoals de rest verder met mijn leven. Ik loop naar Buiten. De zon staat mooi aan de hemel en er zijn een naar wolkjes. Het zachte briesje brengt de geur van bloemen met zich mee. Ik creëer een soort heuveltjes onder me en skate als het ware over de weg. Langzaam nader ik mijn bestemming en ook mijn vaart. Midden op het grasveld staat een jongen. Stil loop ik een stuk in zijn richting. Ik laat een beetje aarde omhoog komen waar ik tegen aan ga zitten. Ik zie hem met zijn bomerang speken.
    "Lukt het?" vraag ik geamuseerd.

    [Ik krijg geen meldingen meer van dit topic -.-"]


    Eliada Azra

    Ik keek Toph, de vrouw die ik niet kende en Zuko aan.
    "Wel dan." Zuchtte ik. "Dan is het denk ik maar eens tijd dat ik ga."
    Ik glimlachte wat ongemakkelijk waarna ik me vervolgens omdraaide en traag weg wandelde, maar al snel bleef ik staan en draaide ik me weer om.
    "Zie ik jullie ooit nog eens?" Vroeg ik peinzend. "Het lijkt me leuk om jullie beter te leren kennen."
    Een aarzelende glimlach verscheen op mijn mond terwijl ik het drietal afwachtend aankeek.


    Azula

    Ik zat nog altijd verstopt in het duistere steegje waar geen enkele normale persoon in zou durven komen.
    Mijn lange bruine haren had ik afgedaan zodat het tot ongeveer aan mijn kin kwam en in vettige klitten langst mijn gezicht hing, het zou wel weer groeien, maar dit zou een tijdelijk goede oplossing zijn voor mijn vermomming.
    Ik droeg slonzige kleren die ik opgevuld had met stenen, zodat ik zwaarder zou zijn.
    De kleren had ik van een of andere dakloze gestolen, hij zou ze toch niet missen.
    Ook had ik me ingesmeerd met visolie, zodat iedereen zou gaan lopen van de vreselijke stank die ik met me meedroeg.
    En op mijn gezicht had ik wat roet uitgesmeerd zodat ik erg veel op een zwerver leek.
    Als dit geen goede vermomming was, wist ik het ook niet meer.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ~ Sokka
    Een vage stem wekt mij uit mijn roes. Al gauw sta ik in mijn verdedigingshouding. "Wie durft mij te storen tijdens mijn intensieve krijgerstraining?"


    Life is hard and then we die

    Axton
    De jongen draait zich om en gaat snel in verdedigings houding staan. Mijn gezicht begint te lachen als hij reageerd.
    "Wie durft mij te storen Tijdens mijn intensieve krijgerstraining?" vraagt hij.
    "ik durf dat, dat deed ik toch net," zeg ik een beetje uitdagend. "maar noem je dat krijgerstraining?" Ik geniet nog steeds van de zon, ik pak mijn mes uit zijn houder aan mijn riem en ga er wat mee spelen.

    ~ Sokka
    "Nou... dat is wel zoals ze me dat hebben geleerd in mijn dorp. Ongeveer."


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Life is hard and then we die