• Mr. Know it all,
    Well, you think you know it all
    But you don't know a thing at all



    Ja, ik weet dat het vaag is maar ik hoop dat je het de moeite vind om een abo te nemen als hij online staat. Hij mag overkomen als een echt onorigineel verhaal, maar dat is het niet !


    Rollen:

    x Eigenlijk heb ik niet meer nodig dan enkele bewoners van het kleine dorpje en enkele mensen die er naar school gaan. Je mag gezinnen maken als je dat wilt anders kan ik ook random mensen in een gezin plaatsen etc.

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Foto: liefst onbekend, maar mag bekend maar neem dan niet iemand die écht iedereen kent zoals Gomez enzo.
    Karakter: Niet iedereen is zo vrolijk, er zijn emo’s, skaters weetikveel.
    Hobby’s:
    Extra:
    Over welk 1D lid moet ik het laten gaan ?

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 16:38 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik ga er straks een maken, heb nu geen tijd. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga ook invulleh, maar nu niet =)


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Wil je laten weten als hij online staat?

    Lisboa schreef:
    Wil je laten weten als hij online staat?

    I will :9~


    all I want is the taste that your lips allow

    Strobe schreef:
    (...)
    I will :9~

    thank you! (:

    Shary-Ann _O_


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Klasgenoot.
    Naam: Charlie Beau Montgomery.
    Bijnaam: Charlie is al een roepnaam, haar officiële naam is Charlotte. Soms noemen mensen haar weleens Cher, Charlie weet niet waar dat vandaan komt en kan het niet uitstaan.
    Leeftijd: Charlie is nog nét zestien. Ze is namelijk jarig op 2 December en wordt dan zeventien.
    Foto:


    Karakter: Charlie is simpelweg een pester. Ze heeft namelijk een hoog zelfbeeld en vindt alleen zichzelf leuk. Charlie stampt graag mensen de grond in en maakt hen compleet belachelijk. Velen vragen dan vaak aan haar of het haar geen pijn doet om dit te doen en nee, dit doet het haar niet. Ze heeft geen hart, zegt ze dan met een grote glimlach op haar gezicht. Onzeker of ongelukkig kun je Charlie niet noemen, ze is tevreden met wie ze is en zal nooit klagen over zichzelf.
    Hobby’s: Charlie zit op tennis en voetbal, maar naar voetbal gaat ze nooit. Dit vindt ze doodsaai en de meisjes uit haar team staan haar niet aan. Tennis vindt ze wel echt leuk en ze doet dit vooral met jongens, omdat de club te weinig meisjes heeft. Charlie heeft een conditie, dat wil je niet weten. Ze gaat namelijk vaak hardlopen.
    Extra: Charlie heeft allang verkering met de Ierse Davy James.
    Over welk 1D lid moet ik het laten gaan? Harry of Liam, denk ik.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam: Amber Bethany Symons
    Bijnaam: Amy
    Leeftijd: 16
    Foto:


    Amy heeft lichtblonde haren, die over haar schouders hangen en donker grijze ogen. Ze heeft een licht huid en is ongeveer 1.65 m lang
    Karakter: Amy is heel lief, behulpzaam en aardig. Ze helpt iemand als ze kan en is altijd bereid iemand met zijn of haar huiswerk te helpen. Ze is intelligent en heeft haar huiswerk snel af, ook heeft ze totaal geen moeite met leren. Maar soms neemt ze het niet voor zichzelf op en daar maken pesters soms gebruik van
    Hobby’s: Lezen en muziek luisteren
    Extra: Ze heeft een oudere halfzus, die haar vader heeft verwekt toen hij vreemd ging en haar moeder doet normaal tegen haar halfzus en haar moeder omdat de moeder van haar halfzus heeft verteld dat ze nooit tijdens haar relatie met Amy's vader dat hij getrouwd was en ze vind het verschrikkelijk dat hij het heeft gedaan. Amy ziet haar vader al jaren niet meer omdat ze weigert hem te zien omdat ze vind dat hij nooit zoiets had mogen doen. Ze kan goed opschieten met haar halfzus en haar moeder

    Later komen nog de moeder, vader, halfzus en de moeder van de halfzus


    Physics is awesome