• CLOSED.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 14:07 ]

    Liam Oliver Pryst
    Ze trok me snel mee aan mijn hand. "Om een sopraan te worden?" Herhaalde ik haar niet begrijpend. Ik deed mijn telefoon in mijn zak en probeerde het uit mijn hoofd te zetten. Ik kuste haar wang. Gewoon omdat ze er zo lief uitzag nu ze net wakker was.

    Marylinn Savarin

    'Omdat je stem zo heerlijk hoog klonk.' Ik deed mijn stem expres heel erg hoog klinken om hem wat te pesten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "En bedankt he." Lachte ik. Ze vroeg niet verder. Dat was het leuke aan Linn ze wist wanneer ze haar mond moest houden. Al veel te snel waren we bij haar lokaal. "Dan zie ik je vanmiddag?" Zei ik wat ongemakkelijk. Ik wist niet wat ik moest doen.

    Marylinn Savarin

    'Sure.' Ik ging op mijn tenen staan en kuste hem zacht op zijn lippen voor ik naar binnen ging. De zaal was groot en er waren nog niet veel mensen. Ik liep langs hen heen naar de ruimte die afgescheiden werd door een groot gordijn. Er was niemand dus kon ik me rustig omkleden.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ze kuste mijn lippen en verdween het gebouw in. Ik moest mezelf toespreken om eindelijk naar mijn eigen les te gaan. Mijn eerste uur street dance geen idee wat ik er van moest verwachten..

    [Ik ben weg tot morgen! <3]

    [Tot morgen!<3]

    Marylinn Savarin

    In mijn korte grijze short met dikke witte naden en mijn leuke topje waarop een appel in een superman pakje stond afgebeeld zonk ik neer naast de grote spiegelwand om mijn veters dicht te knopen en mijn haar op te steken in een hoge staart. 'Let's do this, class!' Ik grinnikte even als een jonge vrouw met felle rode haren de klas inkwam.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 21:13 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    "Dat was een goeie repetitie jongen I'm proud!" De negen jongens en 13 meisjes staan op. Ja het verbaasde mij ook dat er meer meisjes waren maar goed dat terzijde. "Ik hang de lijst met dans groepen volgende week op het prikbord!" Word er nog geroepen. Ik pak mijn tas in, douche deed iedereen op zijn of haar kamer net zoals ikzelf.

    [wat doen we als het topic vol is? xD]

    Marylinn Savarin

    De les was afgelopen na een paar simpele stretch oefeningen. 'Good work guys! See you tomorrow!' Een kort applausje weerklonk en iedereen begon zijn spullen bij elkaar te rapen. Veel zin om mij om te kleden zoals de andere meiden had ik niet dus liep ik maar gewoon zo naar buiten. Hopend dat ik Liam zou vinden.

    [Zal ik dan anders een nieuw aanmaken?]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Mijn haar was nog half nat en ik had alleen nog mijn spijkerbroek aan getrokken toen ik even op mijn rooster keek. Het uur hierna had ik balet.. Wacht BALET? Dat kon je niet menen. Ik wist dat dat de basis van bijna elke dans was maar ik had het niet opgegeven...? Ik zuchtte en begon op mijn kamer mijn spullen weer bij elkaar te zoeken. Hopelijk hadden Linn en ik nu wel dezelfde les.

    [ is goed (: ]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 19:28 ]

    Marylinn Savarin

    Bijna huppelend stak ik het grote grasveld over naar het gebouw waar er ballet werd gegeven. Gelukkig was het met eigen klederdracht, ik zag iedereen daar al staat in een maillot. Lachend beeldde ik me Liam in, in zo'n ding. Hopend dat hij deze les ook had, of dat ik hem op zijn minst nog een keertje zag.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik zuchte en liep met tegen zin naar het gebouw. Het was lekker weer en ik vond het best jammer nu binnen te zitten. De zon scheen hoog aan de hemel en er waren bijna geen wolken te zien. Op dit soort dagen ging ik met Sarah naar het veldje een paar kilometer van ons huis vandaan.

    Marylinn Savarin

    Mijn hart maakte een sprongetje als ik Liam's warrige haren tussen de mensenmassa ontdekte. Op de toppen van mijn tenen, niet dat dat nodig was met al de mensen rondom ons, liep ik zo dicht mogelijk tegen hem aan voor ik met een kleine strijderskreet op zijn rug sprong.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Er word vreemd opgekeken als iemand met een gil op mijn rug springt. Ik had weer de aandacht gerokken. "Linn!" Roep ik blij verast en kus haar zonder erbij te denken. Er word gejoeld en je floten terwijl ik haar blijf kussen.

    Marylinn Savarin

    Lachend trek ik me los en kijk even rond voor ik een korte buiging maak. 'Dank jullie wel!' Nog steeds hardop lachend trek ik Liam het gebouw in. 'Well, hello there handsome.'



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.