• CLOSED.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 14:07 ]

    Liam Oliver Pryst
    Ik schoot in de lach. "Ja want zo zie je er ook écht uit." ze lachtte ook. "Ik ben hier gekomen omdat ik verder wil met dansen, het is eigenlijk het enige waar ik echt goed in ben." Ik haalde mijn schouders op. "En als ik er iets mee wil bereiken dan moet ik oefenen oefenen en oefenen tot het perfect is." "Maar jij dan? Ik weet nog helemaal niets over jou."

    [Ik moet eten]

    Marylinn Savarin

    Ik lachte rustig mee met hem. Hij zag er best schattig uit als hij lachte. Oh in godsnaam Linn waar denk jij nou op gaf ik mezelf snel een mentale uitbrander. 'Over mij? Over mij valt er weinig te vertellen. Ik leef voor het dansen en hoe meer mijn ouders zeggen dat ik moet stoppen,hoe harder ik ervoor ga. Ik heb nog twee broers thuis dus zoveel wordt er op mij niet gelet. En ik hou van volleybal spelen en ga nou niet raar kijken het is zo.' sloot ik mijn kleine monoloogje af.

    [Smakelijk (:]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Als ze lachtte leek ze nog meer te stralen. Ik knikte begrijpend. "Ja, ik ken het." Ze keek me vragend aan. "Mijn vader hammerde er vroeger ook op dat ik moest stoppen, dus heb ik al 5 jaar geen contact emer met hem, mijn moeder en hij zijn namelijk gescheiden en alleen mijn zusje ziet hem af en toe." De zon scheen helder en het was lekker warm, een perfecte dag dus.

    Marylinn Savarin

    Even wist ik niet zo goed wat ik moest zeggen. 'Vind je het niet erg dan? Ik bedoel van je vader?' Ik twijfelde ik of ik het wel had moeten vragen.

    [Ik ga even verder leren, brb]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Louise Christine Broadwell
    Nadat ik het slaap en eetgedeelte had bekeken liep ik naar buiten. 'Waar zijn die danszalen toch..,'mompelde ik tegen mezelf. Ik streek een haar achter m'n oor en liep verder.

    Liam Oliver Pryst
    'Vind je het niet erg dan? Ik bedoel van je vader?' Ik zucht even. "Eigenlijk niet, hij heeft nooit echt als een vader voor me gevoelt." Ik kijk haar aan. "Een vader is voor mij iemand die je steunt en je helpt als het moeilijk is, iemand die je begrijpt en van je houd om wie je bent en wat je doet." Ik slik. "Hij had geen van al deze eigenschappen dus houd het snel op. Ik keek even weg. "Maar vertel, waarom wilde je moeder niet dat je aan ballet deed?" Ik glimlach gerustellend.

    Marylinn Savarin

    Even heb ik de neiging om Liam te omhelzen, een neiging die ik al snel onderdruk. 'Oh, ze vond het tijdsverspilling. Ik kon beter rekensommetjes gaan maken.' Ik keek hem serieus aan en wachtte tot hij zou doorkrijgen dat ik een grapje maakte.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nylo Kimhi

    Ik loop rond op zoek naar de danszalen. Nog een meisje zie ik zoekend rondkijken. Ik loop naar haar toe, niet alleen omdat samen zoeken sneller gaat, maar ze valt me ook op. Toegegeven, ze is zelfs best knap.
    Wanneer ik bij haar ben, tik ik op haar schouder. "Hey," zeg ik. "Ook op zoek naar de danszalen?"


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Liam Oliver Pryst
    Ik lachtte. "Rekensommetjes dus.. Maar vertel wat was nou de échte reden, die van mij weet je al." Ik kijk haar aan, ze had prachtige ogen. Wacht... Waar was ik mee bezig? Ik kende haar amper!

    Marylinn Savarin

    'Hmmm.' Ik keek even dromerig naar boven. 'Dat heeft ze eigenlijk nooit echt gezegd.' Redelijk onverwacht keek ik terug naar beneden, recht in zijn ogen. Hij keek serieus maar toch glinsterde iets in. Glimlachend om mijn eigen domme gedachten leunde ik achterover. Wat was ik toch een kip.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik knikte. Marylinn fasineerde me. Ze was lief, nieuwsgierig en had iets bijzonders. Ik kon niet wachten haar te zien dansen. "En.. Wanneer mag ik je dan zien dansen?" Ik glimlachte naar haar.

    Marilynn Savarin

    Ik trok even mijn wenkbrauwen op en lachte hartelijk. 'Als we de danszalen en trainers gevonden hebben en jij toevallig in mijn groep zit.' Ik gaf hem lachend een duwtje voor ik opstond en mijn broek afklopte. Gelukkig zat er maar één kleine grasvlek op aan mijn rechterbeen. Ik trok aan Liam's hand om hem recht te krijgen. 'Zullen we de zalen eens gaan zoeken?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    "lijkt me een goed idee." Zeg ik terwijl ik op sta. Linn is een stukje kleiner dan ik waardoor ik een beetje naar beneden moet kijken. "Ik weet waar we kunnen dansen ik heb er net ook geoefend." Zeg ik en trek haar aan haar hand mee.

    Marylinn Savarin

    'Echt?' Ik moet een klein beetje naar omhoog kijken. Het eerste wat ik vanavond doe is mijn paar schoenen met iets hogere hakken uitpakken besloot ik voor mezelf. Hij trekt me bij mijn hand mee over het grasveld heen naar een groot gebouw in de verte.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Het is nog donker binnen, blijkbaar is er niemand. Ik doe de lichten aan en begeleid haar naar binnen. De zaal is groot met een glade vloer. Er is niet veel er zijn spiegels en een radio met grote boxen.