• Vanavond om half negen is op rtl5 de finale van Hollands Next Top Model en ik ga kijken. Mijn broertje wil ook kijken, maar dat wil ik weer niet.
    Wie van jullie gaat ook kijken?
    Voor wie zijn jullie?
    Ik ben voor Michelle, ik vind haar heel mooi en e gedraagt zich tenminste een beetje normaal.
    Maar ik denk dat Elise of Tamara wint.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Yep, ik ga ook kijken!

    Ik vind Michelle ook het sympathiekst, maar ik vind Richelle veel meer een model-type.

    edit: Ik hoop niet dat Tamara wint, want dat ego van haar is me net een paar verdiepingen te hoog.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 19:37 ]


    ars moriendi

    ik ga zeker kijken
    in het begin wou ik dat tamara wint, maar nu is ze een bithc. dus ik hoop dat Michelle wint


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Pitera schreef:
    Yep, ik ga ook kijken!

    Ik vind Michelle ook het sympathiekst, maar ik vind Richelle veel meer een model-type.

    edit: Ik hoop niet dat Tamara wint, want dat ego van haar is me net een paar verdiepingen te hoog.

    Daar ben ik het mee eens
    Riquelle is wel echt een prachtig meisje, maar volgens mij gaat het ook wel om je karakter.
    Wie heeft btw hier een algemeen topic van gemaakt?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    tamara wint, zij mag van mij NIET winnen. ik ben voor michelle.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik ben voor Michelle al sinds het begin en dat zal ik ook blijven. Raquelle vind ik de knapste van allemaal, maar volgensmij is haar karakter er gewoon niet geschikt voor. Tamara zal waarschijnlijk winnen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga ook kijken ;)
    Ik hoop dat Michelle wint, maar ik Elise is ook goed...


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik kan niet kijken, België D: Ik kom zo'n 2 of 3 afleveringen achter ;(
    Maar ik hoop dat Michelle gaat winnen, al zie ik die kans héél klein in.
    Zij is gewoon het sympathiekst.
    Riquelle heeft het meest een 'modellenhoofd', maar ik vind ze nog te jong, het lukt haar nog niet echt.
    Volgens mij zal Tamara winnen, maar van mij mag ze niet. Bitch dat het is geworden


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Alles is goed zolang Riquelle niet wint. Zij heeft écht geen fatsoen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Volgens mij zijn de meeste voor Michelle


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Cup schreef:
    Alles is goed zolang Riquelle niet wint. Zij heeft écht geen fatsoen.


    26 - 02 - '16

    Edhelia schreef:
    Volgens mij zijn de meeste voor Michelle

    Ik denk dat dat komt omdat ze zo lekker nuchter en zonder attitude is. Daar houden Nederlanders over het algemeen van. (:


    ars moriendi

    Pitera schreef:
    (...)
    Ik denk dat dat komt omdat ze zo lekker nuchter en zonder attitude is. Daar houden Nederlanders over het algemeen van. (:

    ja en ze is heel mooi vind ik. Maar ze valt niet o op.
    Ik vond Meike ook goed, echt gek dat ze nancy verkozen boven haar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Die Michelle komt uit Friesland.. daar zitten de beste, hè (wbw)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tamara! For sure. Her personality needs some work, maar ze is echt een geweldig model. Als die Riquelle wint schiet ik mezelf overhoop.

    Wut, waarom was michelle 4e? Niet verdiend
    Ik was voor haar
    Riquelle is te jong
    En tamara is zo arrogant, maar ze is wel knap.
    Toch had ik liever Michelle of Elise zien winnen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one