• Bah, ik wrijf ook maar een beetje te hard in mijn oog en mijn lens springt eruit. Lekker dan, ik hem schoonmaken met lenzenvloeistof (anders krijg je echt pijn in je oog door het zout enzo). Doe ik hem terug, brand hij alsnog als een gek. Ik hem er weer uithalen, weer schoonmaken. Net weer in mijn oog gedaan, brandt nog steeds als een gek. Yes voor lenzen
    99,9% van de tijd zijn ze fijn, 0,01% van de tijd niet

    Jullie ook nog iets kuts meegemaakt vandaag?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, nieuwe brilglazen gekregen en nu zie ik scheel..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zoveel te veel om op te schrijven...


    Das echt klote voor je


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Mijn lenzen zijn stuk en ik heb geen zin om nieuwe te kopen.
    Errrrr, vandaag niet nee. :W


    We accept the love we think we deserve.

    Veel oogtopics vandaag.
    Nope, ik heb geen lenzen, maar ik ken het door mijn zus. Ze stat ook vaak te vloeken.
    Mijn polshorloge zat in mijn zak, na de LO haalde ik hem eruit, raad eens? Gebroken! Gezellig-.-"


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik krijg binnenkort lenzen. (: Ik weet van mezelf dat ik echt niet ordelijk ben, maar ik heb me voorgenomen dit echt goed te doen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Ik krijg binnenkort lenzen. (: Ik weet van mezelf dat ik echt niet ordelijk ben, maar ik heb me voorgenomen dit echt goed te doen.

    Lenzen opzich zijn niet zo moeilijk te onderhouden. Elke avond in een bakje met lenzenvloeistof doen en dan de volgende dag weer indoen. Klaar.
    Ik vergeet ze wel eens uit te doen en dan loop ik twee dagen met lenzen in, kan best. (Ik heb zachte lenzen)
    Je moet alleen heel voorzichtig zijn met het in/uitdoen zodat ze niet scheuren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Veel mensen hebben ook last van droge lenzen de laatste tijd door het weer


    Don't dream your life, but live your dream!

    Mijn lens flikkerde een keer uit onder de douche, gelukkig vond ik hem nog terug. Was net een nieuwe.. ><


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Stray schreef:
    Veel mensen hebben ook last van droge lenzen de laatste tijd door het weer

    Mijn lens krulde net wel helemaal samen toen hij uit mijn oog was.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Voiceless schreef:
    Mijn lens flikkerde een keer uit onder de douche, gelukkig vond ik hem nog terug. Was net een nieuwe.. ><

    Das kut, ik raakte mijne een keer bijna kwijt in de gootsteen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heb je hem wel goed om? x'D
    Als mijn lens eruit valt kan ik hem er zo weer in doen, ff knipperen en het is over.
    En ik had vandaag fitness, dat was me toch een partijtje k u t >.>


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Lenzen zijn wel heel onhandig bij het douchen en zwemmen,maar anders zijn ze erg gemakkelijk, je voelt ze amper(:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Lenzen opzich zijn niet zo moeilijk te onderhouden. Elke avond in een bakje met lenzenvloeistof doen en dan de volgende dag weer indoen. Klaar.
    Ik vergeet ze wel eens uit te doen en dan loop ik twee dagen met lenzen in, kan best. (Ik heb zachte lenzen)
    Je moet alleen heel voorzichtig zijn met het in/uitdoen zodat ze niet scheuren.

    De opticien was er bij mij heel hard op aan het hameren dat ik het niet uit zou vergeten doen, dus vandaar dat ik er van uit ging dat dat heel belangrijk was ;D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Mijn lens krulde net wel helemaal samen toen hij uit mijn oog was.


    Heb ik ook vaak, sinds het koude weer. Vreselijk. :/


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja, alleen maar slechte cijfers terug gekregen. ):


    stay safe because I like being alive at the same time as you