• Ik wou alleen maar mensen helpen.

    Maar ik heb geen zin in de persoonlijke aanval, spijt me zeer.

    Daar vind ik het niet belangrijk genoeg voor, de discussie.

    Ik zal bij deze dan maar alles terugnemen,

    veranderen zal het toch niet.


    Sorry mensen, ik heb het geprobeerd.
    En ik zal het ook zeker nooit meer wagen om een persoonlijk voorbeeld te geven om aan te duiden dat ik blij ben met Quizlet.

    Want ai ai ai wat krijg ik daar een berichten van over en weer.

    Nee bedankt, ik trek me terug.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 0:18 ]

    Het ging niet alleen om de grammatica, het ging om de hele manier van het promoten. Als je regelmatig op Quizlet zit dan zie je de gang van zaken hier en pas je je vanzelf aan aan het taalgebruik van anderen. Iemand die dus random caps gebruikt en geen duidelijke beschrijving geeft, valt dus gewoon op. En ja, ja daar reageren andere users op, sommigen wat harder dan anderen.
    Je kan hier wel je levensverhaal houden, maar dat vinden niet veel users interessant. Ik lees geen verhalen met veel fouten, beperking of niet.


    i put the fun in funeral

    Jackal schreef:
    Tl;Dr.

    Maar ik lees een verhaal met grammaticale fouten gewoon niet. Ik weiger, want ik vind dat persoonlijk vervelend.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind dat je een punt hebt, maar verhalen met veel spellingsfouten vind ik vervelend om te lezen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    je keurt een boek niet af op de omslag, waarom een user dan wel?
    Dat je een boek niet af moet keuren op de omslag is een bekende uitspraak, maar kom op, dat doet iedereen. Als je in een boekenwinkel rondloopt, kan je onmogelijk het hele boek gaan lezen voor je het koopt. Nee, je kijkt naar de titel, naar de tekst op de achterkant en bladert er misschien vluchtig doorheen, maar alleen als de eerste twee dingen je bevallen.
    De omslag waar je op dat moment naar kijkt, kan je door meerdere dingen laten besluiten dat je het boek weglegt.

    Verhalen op Quizlet hebben natuurlijk geen letterlijke omslag, maar wel een soort "voorpagina". Ik heb vaak zat dat ik de introductie doorlees en dan besluit het niet te lezen. Soms is het de verhaallijn die me niet aanspreekt, soms is het het gebrek aan interpunctie of een overvloed aan spelfouten, soms een combinatie van alles.
    En ja, als ik een zo'n verhaal heb gezien dat me niet zo beviel, dan kijk ik ook met andere ogen naar de rest van de verhalen van de user.

    Dus ja, ik beoordeel een boek als ik alleen nog maar de omslag heb gezien. Het kan best zijn dat ik meerdere boeken in mijn leven heb weggezet die me anders hartstikke leuk hadden geleken. Dat is het risico dat ik neem.
    Hetzelfde oordeel ik over topicnamen. Zo ging ik er vanuit dat de starter van dit topic de creatieve inhoud belangrijker zou vinden, aangezien het nog altijd spelfouten is en niet spellingsfouten. En, was dat terecht?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    En voor iemand die toch zoveel mag doen en zoveel prijzen heeft gekregen heb een aantal hele domme fouten in je verhaal staan.

    Hel schreef:
    En voor iemand die toch zoveel mag doen en zoveel prijzen heeft gekregen heb een aantal hele domme fouten in je verhaal staan.

    Dacht ik ook. Helaas doen mensen uit de hoogte, en letten ze dan niet op op wat ze schrijven. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Niet gelezen.
    Maar ik lees persoonlijk toch liever een verhaal zonder spelfouten, want daar erger ik me gewoon aan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    En voor iemand die toch zoveel mag doen en zoveel prijzen heeft gekregen heb een aantal hele domme fouten in je verhaal staan.


    Nou fijn dat het iemand opvalt :P

    En je denkt toch niet dat ik dit soort fluttopics ga teruglezen :')
    Al helemaal niet als ik zelf zeg dat het er niet toe doet :')

    FAYE, SLUIK IS GELUKT HOOR :')



    Het verhaal kan geweldig zijn, maar als je geen correct spelling gebruikt irriteert de lezer zich en zal hij/zij stoppen met lezen. Dat is gewoon zo.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 0:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Beetje jammer dat je dan niet let op dat ik het zelf ook toegeef.

    Ik ben hier zelf ook geen held in, maar ik vind het een beetje jammer dat het allemaal (...) .


    Hm. Dit is ook een beetje jammer.

    Meh, als ik spelfouten of grammaticale fouten zie heb ik meestal geen zin om te lezen. Het is wat minder erg op het forum, maar bij een verhaal fso dan stop ik gelijk omdat ik me eraan erger en geen zin heb om het te ontcijferen. Moeten ze maar een spellcheck en grammatica check googelen. Kleine moeite, en het maakt je verhaal veel leesbaarder.

    Veel belangrijker: Een goeie spelling en grammatica is een teken dat je aandacht hebt voor je verhaal. En dan heb ik het niet over kleine dt of tikfouten. Maar als je constant woorden verkeerd schrijft, constant afkortingen gebruikt, constant kromme zinnen maakt, dan komt het op mij over alsof je gewoon niet genoeg aandacht aan je verhaal geeft.

    Ik maak zelf namelijk ook zat tik en grammatica fouten. Daarom lees ik het nog eens na om het te controleren. Gewoon omdat ik maar 1 verhaal schrijf, en ik graag wil dat dat verhaal goed gepresenteerd is.


    quidquid excusatio prandium pro

    Fouten zijn menselijk, luitjes.

    Ik verbaas me over hoe jullie happen op dit topic :P
    Best grappig :P

    Vooral omdat er ook reclame in de titel staat.

    xXRavfeyXx schreef:
    Fouten zijn menselijk, luitjes.

    Ik verbaas me over hoe jullie happen op dit topic :P
    Best grappig :P

    Vooral omdat er ook reclame in de titel staat.

    Hu hu hu, idiot.

    Alsof ik naar die link ga.
    :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Trouwens waarom zo aanvallend op haar verhaal, dat slaat nergens op.

    Kun je beter mijn verhaal aanvallen omdat mijn presentatie slecht was door de andere helft waarmee ik deze user deel.

    Ineens is het een issue :')

    Hap hap hap. Allemaal moeten ze even laten zien dat Cissy1993 blijkbaar niet kan spellen, en dan zeggen dat ze uit de hoogte doet. Mensen, keek ns naar je eigen verhaal :P Echt man. Srsly. Jullie maken Quizlet even irritant als mensen die spellen zoals ik nu doe :3

    Ik had het er niet over dat die werkte, maar dat dit dan ineens niet wordt gezien als reclame. Quizlet zit raar in elkaar.