• De winter laat zich meteen van zijn strenge kant zien want ik bevroor gewoon deze week nu ben ik benieuwd hoe komen jullie de winter door?


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Ik ga het niet overleven, helaas (cat)

    Sjaal, muts, wanten, dikke winterjas, beenwarmers en dikke sokken in mijn laarzen. Oh, en mijn lievelings lange wollen vest.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Lang leven met de bus naar school gaan :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Met truien en mooie sjaald :D en uggs natuurlijk! En mijn mooie winterjas hoort er ook nog bij (H)


    /

    Veeeeel koffie, warme chocolademelk en extra veel kleding aan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dubbele sokken, dubbele truien, verliefd worden op een jongen op school van wie het wederzijds is en die mij warm knuffelt (bloos)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Niet naar buiten gaan 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    xMariss schreef:
    Met truien en mooie sjaals ! en uggs natuurlijk! En mijn mooie winterjas hoort er ook nog bij (H)


    /

    Lachend, zingend, dansend en heel dankbaar.
    Ik hou van de winter en de kou


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Rizardo schreef:
    Niet naar buiten gaan 8D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    winterjas, sjaal ,handschoenen, muts,lange mouwen shirts.
    oja en natuurlijk de kachel aan.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Met laarzen die lekker warm zijn (moet ik nog kopen), mijn lange winterjas, mijn prachtige doch eenvoudige witte muts (ik heb al twee jaar maar hij blijft geweldig) en een goed paar handschoenen. Ik moet nog wel wat truien kopen want in mijn kledingkast liggen alleen kleren die geschikt zijn voor de lente, zomer & herfst


    Physics is awesome

    Winterslaap.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Binnen blijven en warme chocolademelk drinken. :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn bed gaat mijn beste vriend zijn :Y)


    Keep calm and love Zayn Malik =)