• Ik dus een nieuwe hoofdstuk aan het schrijven voor mijn nieuwe storie.Klik ik ergens op en poef alles verdwenen.
    hebben jullie dit ook zo vaak?

    ik baal wel want ik adt al over de 1000 woorden :'(


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee, dat heb ik eigenlijk nooit. 8D
    Maar dat komt doordat ik het altijd eerst in Word schrijf en dan pas kopieer naar de site.
    Misschien moet je dat ook eens gaan doen? :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    dat heb ik ook wel eens, dan ben heb ik een hoofdstuk af, klik ik op foto toevoegen, hersteld het tabblad alles weg -.- en dan ben ik boos

    Ishtar schreef:
    dat heb ik ook wel eens, dan ben heb ik een hoofdstuk af, klik ik op foto toevoegen, hersteld het tabblad alles weg -.- en dan ben ik boos



    dat ehb ik ook afentoe ja


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee ik heb er eigenlijk nooit echt last van.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ishtar schreef:
    dat heb ik ook wel eens, dan ben heb ik een hoofdstuk af, klik ik op foto toevoegen, hersteld het tabblad alles weg -.- en dan ben ik boos


    hoofdstuk: 1487 woorden. BAM alles weg toen ik een foto van internet haalde! Gosh ik was echt freakin' pissed.


    It's time to be happy again.

    ik dacht dat ik ooit een hoofdstuk kwijt was, want plots was alle tekst in word weg. bleek dat ik perongelijk nog een word had geopent en die ander er gerwoon achter stond. wat was ik opgelucht zeg.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik zet eerst mijn verhalen op mijn pc & kopieer ze erna naar Q.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Dat is zo enorm frustrerend >.<


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik typ mijn verhalen sowieso in Word, dus ook om zoiets te voorkomen :].


    Tell me how do my Leftovers taste.

    niet op ESC klikken tijdens het schrijven :'D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik typ in Word. Dan heb je alles nog, voor het geval je wordt geband. En dan raak je geen heel hoofdstuk kwijt, als het tabblad zich hersteld.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dat heb ik echt héél vaak. XS
    Ik heb wel eens in word geprobeerd te schrijven. De volgende dag kwam m'n broertje zo van, wat is dat?!
    Dus ik probeer om de 100-200 woorden altijd op te slaan en dan weer verder aanpassen...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Doe word ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja :@ te vaak gehad
    Ik schrijf het nu in word veel handiger!


    My heart is yours and so am I

    Ishtar schreef:
    dat heb ik ook wel eens, dan ben heb ik een hoofdstuk af, klik ik op foto toevoegen, hersteld het tabblad alles weg -.- en dan ben ik boos

    heb ik ook dan word ik altijd vet woest hier en dan kijkt me broer me altijd raar aan xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]