• Hey, vraagje.
    Ben ik de enigste die van de winter en die kou houd? Die lacht als het sneeuwt en warmte haat? Die de Goden bijna om mijn bloten knieën dank dat de dagen korter worden, feest viert op de Herfst Equinox omdat de winter er dan weer aankomt?
    Ok, dat laatste is een beetje overdreven. Maar ben ik nou echt die van de winter en haar koude greep hou?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zou ook van de winter houden, als ik dan niet haast ten onder zou gaan van de kou. Ik vind het idee heel mooi (:
    Maar ik hou ook niet van de zomer, dat is mij te warm. Alhoewel ik wel ieder jaar zeg dat ik toe ben aan de zomer...

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 16:48 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik houd ontzettend veel van de winter, behalve als ik 's ochtends door de snijdende kou moet fietsen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Ik houd ontzettend veel van de winter, behalve als ik 's ochtends door de snijdende kou moet fietsen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Taize schreef:
    Ik houd ontzettend veel van de winter, behalve als ik 's ochtends door de snijdende kou moet fietsen.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik hou wel van de sneeuw en dat het zo donker is.
    Maar ik haaaaaaattt de kou (no_chears)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik denk het niet haha, maar ik vind de herfst en de lente gewoon het fijnst. Dat zit er beide tussen in. De herfst word het langzaam koud, en de lente word het langzaam warm. De zomer is dan weer te heet. :W


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    BadLuck schreef:
    Ik hou wel van de sneeuw en dat het zo donker is.
    Maar ik haaaaaaattt de kou (no_chears)


    26 - 02 - '16

    tot nu toe hou ik er wel van, als de straten maar niet glad worden. het mag van mij -25 zijn, onder één voorwaarde: ik moet gewoon kunnen fietsen om naar school te gaan.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 16:53 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik haat de winter niet zolang ik niet val en zolang ik niet met de fiets naar school hoef en voorzichtig hoef te lopen


    Physics is awesome

    BadLuck schreef:
    Ik hou wel van de sneeuw en dat het zo donker is.
    Maar ik haaaaaaattt de kou (no_chears)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind de winter geweldig. De kou, de vroege avonden, de sneeuw, gezelligheid, sfeer. En daarbij haat ik de zomer :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik hou ervan als ik zelf binnen met zit met een dekentje om me heen getrokken en naar buiten kan kijken om te genieten van het uizicht (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Dinaggo schreef:
    Ik denk het niet haha, maar ik vind de herfst en de lente gewoon het fijnst. Dat zit er beide tussen in. De herfst word het langzaam koud, en de lente word het langzaam warm. De zomer is dan weer te heet. :W


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Lilium schreef:
    Ik vind de winter geweldig. De kou, de vroege avonden, de sneeuw, gezelligheid, sfeer. En daarbij haat ik de zomer :Y)

    Eindelijk iemand die me begrijpt. De meeste verklaren me voor gek als ik dat zeg.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik haat de zomer, en de winter. De lente is het beste seizoen. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.