• Hey, vraagje.
    Ben ik de enigste die van de winter en die kou houd? Die lacht als het sneeuwt en warmte haat? Die de Goden bijna om mijn bloten knieën dank dat de dagen korter worden, feest viert op de Herfst Equinox omdat de winter er dan weer aankomt?
    Ok, dat laatste is een beetje overdreven. Maar ben ik nou echt die van de winter en haar koude greep hou?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Defensive schreef:
    Ik zou ook van de winter houden, als ik dan niet haast ten onder zou gaan van de kou. Ik vind het idee heel mooi (:
    Maar ik hou ook niet van de zomer, dat is mij te warm. Alhoewel ik wel ieder jaar zeg dat ik toe ben aan de zomer...


    Let it come and let it be

    Ik hou van de winter als ik sneeuwvrij krijg.. Oh en ik ben dol op kerst. En mijn verjaardag, die is ook in de winter. Maar verder is het niet echt mijn ding, qua kou. Al vind ik sneeuw wel superleuk!

    Nop, maar zomer is ook niet hélemaal mijn ding. Geef mij maar herfst of lente(:

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 17:46 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    *O*

    Ik óók. Ik heb laatst snowboots gekocht, nu laat die winter maar komen!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    -is 't eens met StJimmy- :9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nee je bent niet de enige.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lilium schreef:
    Ik vind de winter geweldig. De kou, de vroege avonden, de sneeuw, gezelligheid, sfeer. En daarbij haat ik de zomer :Y)

    Ja, ik ook. Ik heb echt een hekel aan de zomer. Kan ik echt niet tegen. Dat vind ik verschrikkelijk.
    Maar de winter vind ik heerlijk. (:


    I can't even think straight.

    Ik ben ook goddelijk, heb je zin om mij op je blote knietjes te bedanken? (cat)

    Ik heb een diepe haat aan winter. WINTER IS KOUD!


    quidquid excusatio prandium pro

    ik vind de winter wel leuk, alleen ijs en korte dagen vind ik niet leuk, oh en koud hebben.
    ik houd enorm van de eerste dag van het jaar dat je zonder jas naar school kan, dan zit het goed ^^

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 18:04 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    RainbowDash schreef:
    Ik ben ook goddelijk, heb je zin om mij op je blote knietjes te bedanken? (cat)

    Ik heb een diepe haat aan winter. WINTER IS KOUD!

    Ik zie jou nog niet achter een spinnewiel wolken spinnen, zoals Frigga, dus dat word hem niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Seel schreef:
    ik vind de winter wel leuk, alleen ijs en korte dagen vind ik niet leuk, oh en koud hebben.
    ik houd enorm van de eerste dag van het jaar dat je zonder jas naar school kan, dan zit het goed ^^

    Wat vind je dan wel leuk aan de winter? Veel meer is het niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik HÁÁT de winter. Zo koud, nattig, bah!

    hoe heter hoe beter!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    In de vakantie houd ik er van, van de sneeuw, sneeuwballen gevechten, kerst en sinterklaas, oud en nieuw. Dan is het leuk. Maar ik ben geen fan van de kou, echt niet. Ik heb het ook al veel te snel koud en zelfs nu met mn trui enzo heb ik het nog koud, binnen.

    Maar ja, de zomer is wel mn favoriet ja. Liever te warm dan te koud.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik haat warmte niet. Ik kan alle warmte én kou verdragen.
    Maar dat komt omdat ik opgegroeid ben in een land waar de temperatuur tot -40° C kan gaan, en ik ben gewoon heel gezond enzo, dus de warmte vind ik ook helemaal niet erg.
    De winter werkt nostalgisch bij mij, dus houd ik er ook heel veel van.


    Where there is a sea there are pirates...

    BadLuck schreef:
    Ik hou wel van de sneeuw en dat het zo donker is.
    Maar ik haaaaaaattt de kou (no_chears)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.