• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    maggie= Spaarkoe

    Carlisle =Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory
    Jared= IrishMiracle
    Rosalie = IrishMiracle
    Emmett= xRisingStarx
    Rebecca: xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.







    Regels



    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 17:03 ]


    Ex astris, sciencia

    [Ik heb het overgenomen, en #Bronte, ik bedoel dat er geen verzonnen personage en vaste personage samen mogen komen, alleen Embry en Elena (Leave) mogen dat.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    bella
    'WIj hadden gevochten en toen trok ze mijn arm eraf en rende net als jake over de grens. Ik was boos en vond Jason. Zodra Amy over de grens was liet ik hem vallen en pakte haar vast. Toen besefte ik waarmee ik bezig was en heb ik ze laten gaan. Toen is Jake op me gesprongen. Volgens mij had hij iets gebrokken maar Jake schreeuwde dat ik niet meer in zijn buurt hoefde te komen' verdrietig staarde ik naar het gras.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [maar warom hun wel en de rest niet. dat is dan toch eigenlijk best triest:O?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ja, dat deel snapte ik, maare ik zie geen twee personages, verzonnen/bestaand, die samen zijn?]


    Ex astris, sciencia

    Seth
    "Is Jason gewond?!" Riep ik en veerde op. "Bella waar deed je dat wat heeft hij ios het erg?" Ik ratelde alles achter elkaar. "Ik denk... Ik denk dat je Jake gewoon even met rust moet laten het komt wel weer goed denk ik.. "

    [Waarom mag dat eigenlijk neit xDD]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik keek naar Seth. 'Seth ik was boos en dacht niet na.' zei ik zachtjes en keek weer naar de grond. Mijn keel voelde dik en schor aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Antwoord met Emmett D:. Tja, het mag niet omdat er dan verwarring komt ;).]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Seth
    "Ik snap het Bella. Maar ik zou Jake maar even laten anders word het alleen maar erger." Ik vond mezelf heel wijs en gaf mezelf dan ook een mentaal schouderklopje. "Maar dan ga ik nu even bij Jason kijken hoor."

    [Verwarring voor wie xD Als je terugleest of een samenvatting aan iemand vraagt? ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    'Nee Seth wacht' riep ik paniekerig. Straks had ik helemaal niemand meer.(lol)xD [ben melig]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Seth
    "Bella ga naar huis en praat er daar over ik moet nu kijken hoe het is." Met die woorden rende ik weg opweg naar Amy en Jason. Ik maakte me zorgen.

    [We doen het gewoon niet oké. Hou het gewoon zo, en reageer met Emmett xD]

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 18:18 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bella
    'Seth' mijn stem stierf weg. Ik besloot mar naar huis te gaan kijken of daar iemand me wou helpen. Snel ging ik naar huis. De bank was helemaal leeg. Leah zal wel weggegaan zijn. Verslagen gingn ik zitgten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Kijkt naar Rose.
    [Zo goed? xD]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'