• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    maggie= Spaarkoe

    Carlisle =Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory
    Jared= IrishMiracle
    Rosalie = IrishMiracle
    Emmett= xRisingStarx
    Rebecca: xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.







    Regels



    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 17:03 ]


    Ex astris, sciencia

    Amy
    Ik knik langzaam, met een gezicht vol tranen. "Hij heeft iets gebroken." snik ik. "Kijk naar zijn been"


    Ex astris, sciencia

    Bella
    Mijn gevoel werd alleen maar erger toen ik mensen hoorde snikken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [morgen ben ik er tussen 7 en half 9 miss. ook nog rond 4 uur.xD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    "Fuck!" Riep ik. "We moeten hem ergens naar binnen brengen en een dokter regelen!" Ik keek in paniek rond opzoek naar iets of iemand. "Bel de dokter." Zei ik tegen Amy.

    Amy
    "Dat moet niet!" jason stribbelde tegen, maar het hiel toch niet. Terwijl ik snel het nummer van de dokter zocht in mijn GSM, blijven de tranen over mijn wangen rollen. Al snel had ik het nummer gevonden en belde ik.


    Ex astris, sciencia

    Jake
    "Jason je moet nu kalm blijven dat moet je écht doen anders gaat het misschien helemaal mis, blijf rustig liggen en probeer rustig te ademen." Gespannen keek ik hoe Amy belde. Fuck waarom had Bella dit gedaan?

    bella
    Ik hoorde allemaal geluid achetr de bossen. Het ging er niet lekker aan toe. Dit keer zou hij het me niet zomaar vergeven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Hoe kon ze dit doen? Ik was woest maar bleef kalm zodat Jason niet in nog meer pijn terecht zou komen. "Ga weg Bella!" Riep ik naar der en keek om.

    Bella
    Toen Jake dat riep brak mijn hart. Ik begon heel hard te snikken. Ik kon me niet meer bewegen dus liet me stijf op de grond vallen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik wil Seth als 3e persoon erbij maar die is bezet door iemand die er niets mee doet ik vind dat ik seth mag? (A)]

    Jake
    Samen met Amy tilde we Jason voorzichtig op. Zo snel we konden zonder hem pijn te doen begonnen we richting la push te lopen, terwijl Bella hysterisch achter bleef.

    [zeker wel meld gewoon in rollentopic dat je bij deze hem over nam.]
    Bella
    Ze lieten me liggen. Gelukkig maar. Ik voelde me zwaar depresief worden maar dat vond ik niet gek. Hij had er nog ooit bij nagedacht hoe dit alles voor mij was. Ik zou de denali nooit kunnen ontmoeten zonder hun pijn in de ogen te zien.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [zou er depri van worden. ik weet neit wat ik had op school ik dwaalde heel de tijd af naar de rpg(zip)(zip)(zip)(zip) verslaafd(zip)(zip)(zip)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [amy, jason en leah zijn weer online(H)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    We legde Jason op de bank. "Ik wacht hier wel op de dokter." Zei Amy. Ik knikte. Ik liep naar buiten richting het strand. Hoevaak had ik hier wel niet met Bella gelopen? Hier bij deze boomstronk had ik haar over de Cullens verteld voor dat ik de harde waarheid over ze wist.

    [Denk je dat ik Seth gewoon mag over nemen?]

    [denk van niet maar als je even tijdelijk doet. dan stuur je de oude seth een pb]
    bella
    Ik besloot het bos integaan en wat te gaan lopen. Het eerste gedeelte rende ik hard tot ik op een onbekende kwam. Was dit wolven of vampier kant? of van niemand. Van niemand besloot ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan