• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit. (we beginnen dus bij zijn 1e jaar)
    - Voorbeeld
    [naam personage]
    Dan hier je hele verhaal.

    En daarbuiten (hier dus) kan je uit je rol.

    Vragen mogen altijd gesteld worden. :)


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Ashmore)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    -


    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Ashmore)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (sNiall)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Ashmore)
    -

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 17:29 ]


    There's power in the words you whisper.

    Ryan Newman
    Ik pakte haar hand vast en hielp haar overeind. Ik begeleidde haar naar de deur.
    "Be Right Back."
    Ik ging op zoek naar een andere coupé en ging toen tegenover haar zitten. Ik wachtte geduldig. Dat was een van mijn goede eigenschappen. Ik deed dit vaker, een op een gesprekken met leerlingen. Als klassenoudste vond ik dat het mijn plicht was om iedereen te helpen.


    Me so good.

    Katherine Bright
    We liepen de coupé uit en gingen even later in een andere weer zitten. 'Weet je nog mijn broer en zus, Thomas en Sarah, de tweeling,' begon ik moeilijk, 'wel, een aantal weken geleden gingen we met z'n drietjes naar de stad en daarna gingen we uit en zonder dat ze iets verkeerd had gedaan werd Sarah neergestoken en de ambulances waren te laat.' De tranen bleven maar stromen.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 11:08 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amelia Campbell
    "Amelia Campbell, laatstejaars Grifoendor." zei ik de conciërge. Hij knikte en ik volgde Alison naar binnen. We gingen de grote zaal binnen. Ik hield van deze zaal. Ik hield ervan hoe de post 's morgens binnenvloog en het plafond steeds de buitenlucht toonde. En ik hield er het meest van bij Halloween, wanneer de vleermuizen rondfladderden en de kaarsen boven de tafels zweefden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Reachell

    Ik legde mijn boek weg en nam nog een handje uit de zak met chips. Toen ik klaar was met opeten pakte k mijn stok en probeerde nog wat simpele spreuken. Ik verveelde me dood en besloot een beetje rond te gaan lopen in de trein


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Miley Donalds
    Rustig sta ik op, ik ben het nu al zat om bij Matt te zijn.
    Ik besluit om wat door de trein te lopen, in gedachten verzonken loop ik door het gangpad.
    Hard val ik op de grond naar dat ik tegen iemand op bots, ik herken het meisje als Reachell Stone een vijfde jaars Ravenclawer.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 13:52 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Dana Robinla
    Ik keek naar Matt. Hij keek een beetje nors voor zich uit.
    'Wat is er?' Vroeg ik. Ik vond Matt best knap en kon best beseffen dat Zoey iets in hem gezien had.[/b]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ryan Newman
    Toen ze haar verhaal deed, kon ik maar net mijn tranen bedwingen. Ik kreeg een brok in mijn keel toen ik haar daar zag zitten. Klein en gebroken.
    "Wat erg," was het enige dat uit mijn mond kwam.


    Matthew Donalds
    "Wat is er?" vroeg Dana.
    Ik haalde nonchalant mijn schouders op.
    "Slecht gehumeurd. Ik ben dit jaar blijven zitten dus ik zit nu bij allerlei vijfdejaars," zei ik minachtend.


    Me so good.

    Zoey Sijnders
    'Hoi,' zei ik zacht tegen Arlené. Voor mijn gevoel hoorde ik hier niet te zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana Robinla
    'Dankjewel,' zei ik terwijl ik me lichtelijk beledigd voelde. 'Ik ben ook vijfde jaars.' Ik sloeg mijn armen over elkaar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    Ik zag dat hij vocht tegen de tranen en ze nog net kon bedwingen. Het voelde fijn om mijn verhaal eens kwijt te kunnen maar toch bleven de tranen stromen. 'Wat erg voor je.' hoorde ik hem zeggen. 'Bedankt dat je wilde luisteren.' zei ik met een waterig glimlachje.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Ryan Newman
    Ik stond op en trok haar overeind. Ik knuffelde haar kort.
    "Als er iets is kun je áltijd naar me toe komen, Kat. Ik hoop dat je dat weet."


    Matthew Donalds
    Ze voelde zich beledigd, aan haar houding te zien. Ik haalde mijn schouders op. Ik gaf niet zoveel om de gevoelens van anderen.


    Me so good.

    Dana
    Ik schudde mijn hoofd. Dat iemand die op het eerste gezicht zo aardig leek zo'n klootzak kon zijn.
    'Je zou maar een arrogante zak zijn,' zei ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wie kan ik tegen komen in de trein want ik verveel me :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    @RainbowDay Ik ben tegen je op gebotst een paar pagina's terug


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Katherine Bright
    Hij knuffelde me kort. 'Als er iets is kun je áltijd naar me toe komen, Kat. Ik hoop dat je dat weet.' zei hij. Hij was een van de enigen die ma Kat noemde maar datvond ik niet erg. 'Natuurlijk weet ik dat. Jij kunt ook altijd bij mij terecht als er iets is.' zei ik. 'En nog eens bedankt.' zei ik er nog snel achter.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe