• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit. (we beginnen dus bij zijn 1e jaar)
    - Voorbeeld
    [naam personage]
    Dan hier je hele verhaal.

    En daarbuiten (hier dus) kan je uit je rol.

    Vragen mogen altijd gesteld worden. :)


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Ashmore)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    -


    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Ashmore)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (sNiall)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Ashmore)
    -

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 17:29 ]


    There's power in the words you whisper.

    Katherine Bright
    Ik bleef in de coupé zitten waar ik zonet nog met Ryan zat. Ik wist dat we er bijna waren en ik was blij dat ik mijn gewaad aleen tijdje geleden aan had gedaan. Dus nu had ik nog wat tijd om te kalmeren.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    Ik liep een lege coupé binnen en kleed me eigen om. Toen ik mijn gewaad aan had ging ik zitten. Ik voelde me ongelukkig, ik was niet gewend om alleen te zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Reachell
    '5de jaars Ravenclaw.' zeg ik terug. Ik was blij om daar in te zitten. het was wel een ramp toen ik voor het eerst naar Zweinstijn ging. En ook helaas de Jaloezie van mij broer en zus.Mijn ouders geloofde eerst niet toen ze het hoorde.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Katherine Bright
    Ik liep nog snel even door de trein en zag plots Dana alleen in een coupé zitten. Ik besloot om bij haar te gaan zitten. 'Heb je er zin in?' vroeg ik al een stuk vrolijker dan enkele minuten geleden.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    'Hmm,' zei ik. 'Niet echt. Jij?' Ik keek Katherine glimlachend aan.


    Zoey
    'We zijn er bijna,' deelde ik mee. 'Dus ik ga me even omkleden.' Ik glimlachte vriendelijk naar Arlené en besloot haar een kans te geven. Daarna gaf ik Kyndall een kus en liep toen de coupé uit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Miley Donalds
    "Jou ouders zijn dreuzels, toch?" vraag ik voorzichtig, bang om haar te kwetsen.
    Ik heb geen hekel aan dreuzels, mijn beste vriendinnen zijn zelfs dreuzels.


    Kyndall Seinga
    "Ik moet mijn gewaad ook maar eens aan gaan doen" zeg ik tegen Arlené.
    "Zie ik jou zo weer?, doei." zeg ik en loop weg op zoek naar een lege coupé.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 17:37 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Reachell
    'Jep, het was best een verassing toen ik een brief kreeg dat ik hier naar toe mocht gaan.Eerst geloofde het niet.'
    Mijn broer en zus hadden nu waarschijnlijk normaal op school in een normale saaie les.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zoey
    Toen ik omgekleed was liep ik door de gang opzoek naar Dana. Nu wilde ik wel weten hoe het zat tussen Matt en haar. Ik vond haar in een coupé met Katherine.
    'Hallo,' zei ik. Ik liep de coupé binnen en ging naast Katherine zitten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Ik heb er echt zin in!' bracht ik enthousiast uit. 'Behalve dan in de lessen van Sneep.' zei ik er achter aan. 'Hallo' hoorde ik plots en ik zag dat Zoey naast me kwam zitten.'Hey' begroete ik haar.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 17:46 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Ryan Newman
    Ik kijk uit het raam en herrinnerde me de eerste keer in deze trein. Ik had eerst een tijdje alleen in een coupé gezeten, maar na een tijdje was Matt binnen gekomen met de vraag of hij erbij mocht. Sindsdien waren we de beste vrienden.
    In de verte zag ik het grote meer en het Verboden Bos al. Ik werd meteen benieuwd naar dit schooljaar. Ik had er ontzettend veel zin in. Het enige minpunt was dat Matt het vijfde jaar moet overdoen. Hij had geen interesse voor leren. Matt speelde het liefst urenlang Quidditch of keek naar de meisjes. Matt en ik waren tegenpolen; slim en dom. Bescheiden en arrogant. Maar toch konden we het goed met elkaar vinden, alsof we elkaar aanvulden. Met een schok kwam de trein tot stilstand.


    Me so good.

    Zoey
    Ik glimlachte na Katherine en keek toen naar Dana.
    'Hoe zit dat tussen jou en Matt?' vroeg ik.


    Dana
    'Hoe zit dat tussen jou en Matt?' vroeg Zoey mij. Ik keek haar niet begrijpend aan en zei toen rustig: 'Matt is een vreselijke klootzak.' Ik zag dat Zoey me niet geloofde maar dat negeerde ik. Daarna keek ik naar Katherine.
    'Sneep is gewoon eng.' Opeens kwam de trein tot stilstand.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 17:55 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Miley Donalds
    "Mijn moeder heeft ook twee dreuzel ouders, school in de dreuzel wereld is zo saai" zeg ik, toen ik nog niet oud genoeg was om naar Hogwarts te gaan heb ik op een dreuzel school gezeten.
    Wanneer de trein weer tot stilstand komt val ik hard op de grond "Fijn dit is al de derde keer vandaag" mompel ik en sta weer op.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Katherine Bright
    'Sneep is gewoon eng' zei Dana. Ik knikte instemmend en toen kwam de trein tot stilstand.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Reachell
    'Ik was met mijn oude basisschool school op scholen bezoek geweest en ik heb zelf 1 les meegedaan. Sommige vakken zijn saai andere zoals scheikunde waren heel erg leuk.' Zei ik.
    De trein stopte even en ze viel weer op de grond. 'Chips?' vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 18:04 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zoey
    'Ik mag sneep niet. Zoals als bijna iedereen.' Ik glimlachte. 'Maar zullen we de trein maar uit gaan?'


    De tovenaars hebben dit topic dicht getoverd.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 18:13 ]


    "Ignite, my love. Ignite."