• In oktober, zat ik langs een jongen uit mijn klas. Van het begin vond ik hem al wat leuk, maar hij zat langs een meisje en ja. Ik dacht dat het nooit wat zou worden. Maar toen kwam ik langs hem te zitten en toen kreeg ik gevoelens. Ik kreeg het warm als hij maar eventjes kort bij zat en op een begeven moment, zaten we allebei met onze hoofden naar elkaar toe, heel dichtbij. En nu, zit ik langs iemand anders en we praten nog veel, kijken veel naar elkaar, .. Terwijl hij met dat ene meisje dat niet meer doet, die haten elkaar. Ik voel me toch wel tot hem aangetrokken. Ik wil hem aanspreken op FB, maar ik ben zo bang. Het liefst zou ik hem vragen, maar iedereen uit mijn klas is zo kinderachtig dat ze je uitlachen. Dan word je toch wel, zal maar zeggen, bang. En ook mijn vriendinnen, die vinden hem een nerd, een homo, blablabla.

    Iemand raad? En zou het wederzijds kunnen zijn?

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 22:10 ]

    Nou, ik zou hem gewoon aanspreken, en niet meteen zeggen dat je van hem houd, maar meer .. gewoon.
    En zo moeten jullie een band opbouwen.
    Gewoon doen!

    Ik stuur nu ook ellenlange mails naar mijn crush, die ik al meer dan een jaar niet gezien heb.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    dat je vriendinnen zo over hem denken, daar moet je je niks van aantrekken
    ze zijn gewoon jaloers dat jij iemand leuk vind
    ik zou hem gewoon aanspreken
    maak een praatje met hem

    Good luck (flower)

    Maak een praatje,
    tact is vooral belangrijk.
    En wat kan jou het schelen wat je vrienden denken.
    Het klinkt misschien hard, maar als zij oordelen wat voor soort vriendje wel goed is of niet, zijn het geen echte vrienden.
    Go for it!


    26 - 02 - '16

    Troll schreef:
    Maak een praatje,
    tact is vooral belangrijk.
    En wat kan jou het schelen wat je vrienden denken.
    Het klinkt misschien hard, maar als zij oordelen wat voor soort vriendje wel goed is of niet, zijn het geen echte vrienden.
    Go for it!


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik zou niet meteen tegen hem zeggen dat je 'm leuk vind, maar inderdaad wat 'MissSharp' zegt een band op proberen te bouwen.
    En als je hem écht écht écht heel leuk vind, moet je proberen je niets van je vriendinnen aan te trekken, hoe moeilijk dat ook klinkt.
    En niet bang zijn! ;d
    Succes (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Je kunt toch wel iets als 'Hoi' tegen hem zeggen, ofzo. Dat kan nooit kwaad. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Trek je niks aan wat je vriendinnen vinden, want die gaan het vanzelf wel accepteren. Ga met hem praten op FB hoe het nou echt zit tussen jullie.
    Niet op een dringende manier maar gewoon rustig. Het komt wel goed ;] X