• Altijd weer die vertragingen door aanrijding met een persoon -,-
    Vandaag ga ik ook alweer de helft van mijn lessen missen omdat er tot 11 uur geen treinen
    meer naar maastricht gaan..bleegh
    wie heeft daar nog meer vaak last van?


    You never fail, unless you keep trying...

    RainbowDash schreef:
    Er springen mensen voor de trein. Da's kut want dan komen we te laat. vertraging is erger dan dooie mensen.

    LOGIC!

    Hèhè, ik dacht al; wanneer komt er een verstandig persoon langs?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    D: thankgod dat ik dat nog nooit heb meegemaakt.
    Ik ga dan wel niet zo vaak met de trein...


    Destroy what destroys you.

    Mijn school is 25 minuten fietsen, maar ik fiets om via mn beste vriendin dus moet ik 40 minuten fietsen, en in ons dorp rijden geen bussen/treinen. Ik moet 1,5 uur fietsen naar het dichtstbijzijnde treinstation (Oss/Rosmalen dus) en 20 minuten naar het dichtstbijzijnde busstation (Veghel). FML

    Starkiller schreef:
    Mijn school is 25 minuten fietsen, maar ik fiets om via mn beste vriendin dus moet ik 40 minuten fietsen, en in ons dorp rijden geen bussen/treinen. Ik moet 1,5 uur fietsen naar het dichtstbijzijnde treinstation (Oss/Rosmalen dus) en 20 minuten naar het dichtstbijzijnde busstation (Veghel). FML


    Okee, dat is idd ook niet bepaald fijn ):


    You never fail, unless you keep trying...

    dat is zo verschrikkelijk
    heb het zelf nooit meegemaakt dat iemand voor de trein sprong
    maar aan de andere kant denk ik: denken die mensen wel es aan andere
    de concucteur heeft dan een trauma voor het leven als er iemand voor springt

    om maar ff een voorbeeld te noemen

    SchoenVeter schreef:
    dat is zo verschrikkelijk
    heb het zelf nooit meegemaakt dat iemand voor de trein sprong
    maar aan de andere kant denk ik: denken die mensen wel es aan andere
    de concucteur heeft dan een trauma voor het leven als er iemand voor springt

    om maar ff een voorbeeld te noemen


    Ja dat vind ik nou dus ook, maar waars. kunnen die mensen zowiezo niet helder meer denken, anders zouden ze geen einde aan hun leven maken...


    You never fail, unless you keep trying...

    RainbowDash schreef:
    Er springen mensen voor de trein. Da's kut want dan komen we te laat. vertraging is erger dan dooie mensen.

    LOGIC!

    To be honest, moeten die mensen die dood willen ook andere mensen gaan lastigvallen? Het is hun keuze om voor die trein te springen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jup. -,-' Ik zat laatst bijna 2 uur vast in Eindhoven. Of ik kon via Rotterdam omrijden naar Nijmegen...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Cup schreef:
    (...)
    To be honest, moeten die mensen die dood willen ook andere mensen gaan lastigvallen? Het is hun keuze om voor die trein te springen.


    Dit dus.

    Dan vind ik toch echt mijn opleiding belangrijker dan mensen die er zèlf voor kiezen voor de trein te springen.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    (...)

    Dit dus.

    Dan vind ik toch echt mijn opleiding belangrijker dan mensen die er zèlf voor kiezen voor de trein te springen.


    Yeah? So? Jij komt een halfuur te laat op je les. Je zult wat meer moeten lezen om het in te halen. Met een kutcoordinator zit je een uur na te blijven. DAS BALEN. Maar ergens anders raakt iemand een broer/zus/vader/moeder/vrouw/man kwijt. Die krijg je niet zomaar terug met een uur nablijven.

    Serieus, alle mensen die dat soort dingen zeggen zou ik met alle plezier uitnodigen om tegen de kinderen en ouders van iemand die voor de trein is gesprongen te zeggen dat jullie het ENORM KUT vinden, dat hun geliefde voor de trein is gespronge, want je kwam te laat op je les. Ze zullen het vast heeel erg vinden.

    En zelfs als je dat niet erg vindt, denk verder. ER zijn mensen die zitten in de trein, naast het spoor, op het station. Die zien iemand voor de trein springen, worden met een beetje pech onder het bloed gespat. Die mensen hebben ook een dik trauma. Dat zijn de mensen die last ondervinden aan iemand anders zijn zelfmoord waarvan ik het erg vindt. Weet je waarom? Omdat ze niet een gewoon een halfuur te laat komen, maar DE HELE DAG MISSEN WANT ZE MOETEN SCHONE KLEREN AAN D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Yeah? So? Jij komt een halfuur te laat op je les. Je zult wat meer moeten lezen om het in te halen. Met een kutcoordinator zit je een uur na te blijven. DAS BALEN. Maar ergens anders raakt iemand een broer/zus/vader/moeder/vrouw/man kwijt. Die krijg je niet zomaar terug met een uur nablijven.

    Serieus, alle mensen die dat soort dingen zeggen zou ik met alle plezier uitnodigen om tegen de kinderen en ouders van iemand die voor de trein is gesprongen te zeggen dat jullie het ENORM KUT vinden, dat hun geliefde voor de trein is gespronge, want je kwam te laat op je les. Ze zullen het vast heeel erg vinden.

    En zelfs als je dat niet erg vindt, denk verder. ER zijn mensen die zitten in de trein, naast het spoor, op het station. Die zien iemand voor de trein springen, worden met een beetje pech onder het bloed gespat. Die mensen hebben ook een dik trauma. Dat zijn de mensen die last ondervinden aan iemand anders zijn zelfmoord waarvan ik het erg vindt. Weet je waarom? Omdat ze niet een gewoon een halfuur te laat komen, maar DE HELE DAG MISSEN WANT ZE MOETEN SCHONE KLEREN AAN D:

    Daarmee vallen ze dus andere mensen lastig. En echt, ik vind het heel erg voor de mensen die iemand verliezen, maar diegene zelf, degene die voor de trein springt, had ook wel voor een ander alternatief kunnen kiezen, op deze manier ondervinden veel mensen er schade aan.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Cup schreef:
    (...)
    Daarmee vallen ze dus andere mensen lastig. En echt, ik vind het heel erg voor de mensen die iemand verliezen, maar diegene zelf, degene die voor de trein springt, had ook wel voor een ander alternatief kunnen kiezen, op deze manier ondervinden veel mensen er schade aan.


    Ik zeg niet dat ik het niet vervelend vindt dat ze er andere mensen mee lastig moeten vallen. Ik stoor me er alleen aan dat iedereen klaagt over de vertraging, maar niemand iets zegt over de zelfmoordenaar of zijn of haar familie, en dat iedereen vergeet dat er veel ergere gevolgen zijn dan vertraging.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn bus komt heel vaak te laat omdat hij soms stopt met rijden door dat geklier door sommige k*tkinders in de bus.


    26 - 02 - '16

    RainbowDash schreef:
    Er springen mensen voor de trein. Da's kut want dan komen we te laat. vertraging is erger dan dooie mensen.

    LOGIC!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cup schreef:
    (...)
    To be honest, moeten die mensen die dood willen ook andere mensen gaan lastigvallen? Het is hun keuze om voor die trein te springen.

    Eigenlijk vind ik dat ook, dan maar a selfish bitch.


    No growth of the heart is ever a waste