• Een oude boer heeft een stukje land van 7 bij 15 meter. Op dat stukje land heeft hij tomaten, boontjes en sla. Die groenten moeten natuurlijk water hebben. Hij doet dat met buizen. In de buizen zitten gaatjes zodat het water aan beide kanten van de buis 1 meter ver komt.

    Hoeveel meter buis heeft hij nodig als hij de buizen in de breedte legt?
    Hoeveel meter buis heeft hij nodig als hij de buizen in de lengte legt?

    --

    Kom niet gauw voor dat ik rekenen niet snap (zo noemen ze dat hier ipv wiskunde)
    Maar ik snap van die vraag geen ene reet o-O
    + dat ding zegt telkens dat het fout is (:

    Wil iemand het mij uitleggen ? ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Mijn uitgebreide kennis van het zwakkere geslacht had me al het vermoeden gegeven dat jullie gewoon de vraag niet hadden gelezen :Y)


    Zwakkere geslacht?


    Your make-up is terrible

    Midna schreef:
    (...)

    Ik heb hem echt 100 keer gelezen XD
    Maar bij stukje... deed ik + ipc x
    :$


    Onthoud het voor volgende keer: als je antwoord fout blijft en je weet echt niet wat anders kan, de vraag nog eens heel goed doorlezen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Onthoud het voor volgende keer: als je antwoord fout blijft en je weet echt niet wat anders kan, de vraag nog eens heel goed doorlezen :Y)


    ... DAT DEED IK D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    ... DAT DEED IK D:


    Niet goed genoeg :P


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Niet goed genoeg :P


    Niet iedereen snap het even snel -.-
    Ook al lezen ze het zo goed als maar kan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you