• Mijn vriendin is morgen jarig dus is er een feestje. De bedoeling is volgens mij dat we na een of andere dans avond gaan. Erna gooien we de jongens de wagen uit en word het een meidenavond. Compleet met maskers,nep nagels etc.

    Zaterdag gaan we volgens mij ook uit en zondag word een luidag.

    En jij?

    Update:
    Zaterdag gaan we na discotheek Peppermill. En zondag word een broer-zus dag voor mijn broer en mij. Mijn ouders zijn dan namelijk weg.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 17:39 ]

    Vrijdag ga ik 's avonds naar Zoetermeer, naar mn vriend. Dan gaan we zaterdag epic lang uitslapen <3 En 's avonds snowboarden : D
    En zondag nog harder uitslapen en naar de verjaardag van zijn moeder.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Een vriend van mij komt zijn portemonnee ophalen die hij heeft laten liggen, en verder heb ik dit weekend eindelijk eens rust.
    Alhoewel ik verwacht dat ik niet de hele dag thuis zal blijven... Is nooit zo bij mij.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Zaterdagochtend een voetbalwedstrijd, 's middags naar een wedstrijd van een een vriendin (wedstrijdzwemmen). De rest van de dag luieren en herkansingen leren. Zondag naar de bioscoop met een vriend en 's avonds de verjaardag van een tante!

    O die broer-zus dag word ook gewoon een luidag.

    We toveren de bank om tot een bed,Huren een paar films,Halen wat ijs en Tada daar is de Nigel-Kaniesha dag.

    Zaterdag: Na een vriendin, Paranormal Activity 1, 2 & 3 kijken.
    Zondag: Kijken bij de 7-heuvelen loop, mijn vader loopt mee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Write, sleep,write, eat, write. In that order.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ga zaterdag naar m'n training voor boogschieten, van half 9 tot 11 uur 's ochtends.
    Maar die stomme pijn bij m'n schouderbladen wil niet weg!! :@
    Dus kan ik niet fijn schieten.
    Verder ga ik leren voor m'n SE-week die van maandag (week 47) t/m maandag (week 48) duurt...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Waarschijjjjjjjjjjnlijk naar de bioscoop.

    Morgen een feest van Cup en op zaterdagochtend ga ik naar de blokhut van Scouting Veghel, want dan heeft de groep waar ik leiding van ben een weekend en ga ik dus mee. En zondag wordt het dus waarschijnlijk schoonmaken, opruimen, thuiskomen, huiswerk maken, slapen.'(':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Counterpoise schreef:
    Eerst even kijken of mijn drukke slaap-schema er nog iets tussen laat *O*


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Rizardo schreef:
    Write, sleep, eat. In that order.

    this


    Cool, neat, swell -Cry

    Waarschijnlijk met vrienden afspreken


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Rizardo schreef:
    Write, sleep, eat. In that order.


    comfort in c h a o s

    ik ga niet veel doen, zaterdag avond naar de verjaardag van mijn stiefmoeder. en dan heerlijk lekker luieren aan mijn verhaal werken.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Vrijdag komt Sebas <3 Maarja, zodra hij er is moet ik al bijna autorijden XD Dan 's avonds cadeautjes kopen voor een vriendin van me ^^ Zaterdag moet ik werken, in de avond met Sebas twee feestjes afgaan XD Dan zondag lekker nietsdoen thuis ook met Sebas mihihihi <3


    Life is hard and then we die