• Mijn vriendin is morgen jarig dus is er een feestje. De bedoeling is volgens mij dat we na een of andere dans avond gaan. Erna gooien we de jongens de wagen uit en word het een meidenavond. Compleet met maskers,nep nagels etc.

    Zaterdag gaan we volgens mij ook uit en zondag word een luidag.

    En jij?

    Update:
    Zaterdag gaan we na discotheek Peppermill. En zondag word een broer-zus dag voor mijn broer en mij. Mijn ouders zijn dan namelijk weg.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 17:39 ]

    vrijdag: vrij, 2 uurtjes school, weer vrij, kapper, naar oma, iets kopen voor mijn vriendin. s'avonds naar verjaardag van mijn vriendin.

    zaterdag: uitslapen!, douchen, wachten op vriendin, aan het sectorwerktstuk werken, ze blijft eten, s'avonds naar de bios in Breda.

    zondag: I have really no idea at all.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Leren D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Vrijdag; Zangles, en daarna logeren bij Equisto of hoe je haar username ook spelt (cat). Zaterdag meest-belangrijkste-bijna-kampioen-wedstrijd met voetbal, 's avond oppassen -lame- en zondag leren omdat ik proefwerkweek heb (no_chears)

    Naar een meeting, en leren. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mokka schreef:
    uitslapen.(cat)

    Rizardo schreef:
    Write, sleep, eat. In that order.


    Ex astris, sciencia

    ik ga zaterdag lasershooten 8)
    zondag is het tijd om huiswerk te maken.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Vrijdagavond eerst werken daarna filmpje kijken met een vriendin
    Zateradg overdag niet zo veel in de avond moet ik werken -____- en daarna een feestje van een vriend van me.
    Zondag naar de bioscoop met een vriendin en leren

    Ik bedenk met dat ik een druk weekend heb voor de verandering 0.o


    Don't dream your life, but live your dream!

    Het drukste weekend ooit beleven.
    Vrijdagavond thuiskomen en leren dat heb ik nu dus nog nooit gedaan --', daarna naar de chirovergadering en daarna slapen. Zaterdag de hele dag werken, als ik thuis kom naar het jeugdcafé waar een missverkiezing is (5 van mijn goede vriendinnen doen mee). Daarna slapen en zondag vroeg opstaan om van een hele dag chiro te genieten (lees: naar de kerk gaan, boterhammen eten, gaan schaatsen). Daarna naar huis gaan, leren, in bad gaan en gaan slapen.
    Damn, I love my life.. --'


    Never run out of reasons to smile...

    M'n CKV-reflectiebrief schrijven. (cat)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Zaterdagavond geeft mijn nicht een of ander soort fuif.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Morgenavond feestje bij mij thuis, zaterdag middag hockey, zaterdag avond -hopelijk- naar mijn vriend, en zondag misschien ook. Anders wordt zondag een luidag.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Opstap ofzo, en naar the house-warming van mn zussie

    Bij mijn vriend zijn :3. Huiswerk maken en voor de rest gewoon dagelijkse dingen..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ehm morgen naar de stad daarna nog naar mijn tante misschien.
    En zondag misschien een wedstrijd als mijn blessure over is.


    "Ignite, my love. Ignite."