• Hier worden alle berichten geplaatst
    tussen [ ] is voor offtopic



    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=119542


    Eigenaar: MissDreams
    Mede-eigenaar: pradaa

    Avatar Rollenlijst

    Belangrijke personages.
    Aang bezet door Stormcloak 2x
    Katara bezet door pradaa 3x
    Sokka bezet door pukkelxding 2x
    Zuko bezet door BleuEyesGirl 3x
    Ozai bezet door Stormcloak 2x
    Toph bezet door
    Iroh bezet door
    Azula bezet door Maitresse 2x
    Zhao bezet door
    Prinses Yue bezet door pradaa 3x
    Long Feng bezet door
    Ty-lee bezet door
    May bezet
    De Aardkoning bezet door
    Koning Bumi bezet door
    Meester Paku bezet door
    De Graaf bezet door
    Langschot bezet door
    Smellerbee bezet door
    Jet
    Bliksem-Bliksem Boemman bezet door
    Suki bezet door Vianna
    De Kolenman bezet door
    Hama bezet door

    Verzonnen.

    Luchttempel.
    Apli Ishai bezet door Bronte
    Annah bezet door BleuEyesGirl 3x

    Aarderijk.
    Ayushi bezet door pradaa 3x
    Dayleigh bezet door SuperCookie

    Waterstam.
    Izumi Mizu No On’nanoko bezet door MustacheMe 2x
    Eliada Azra bezet door Maitresse 2x
    Kumo Aoi Sora bezet door MustacheMe 2x
    Lucine Rolance bezet door MissDreams 2x

    Vuurnatie.
    Zohia Nomenza bezet door MissDreams 2x
    Layra Mayran bezet door BleuEyesGirl 3x
    Miyuki bezet door [q]pukkelxding[/b] 2x
    Rollenlijst gemaakt door PurpleSea ©.

    regels;
    -Als je niet normaal kan doen tegen andere leden of je bemoeit met hun stukjes krijg je 1 waarschuwing
    -Als je denkt dat je alles kan veranderen, datkan niet! dan met je (mede-)eigenaar zijn!
    -Niet schelden of bedreigen.
    -Als je 3 waarschuwingen hebt gehad en 1 van deze regels weer overtreed wordt je uit de RPG gezet en mag je niet meer meedoen.


    Mensen met waarschuwingen:
    -
    -

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2011 - 17:37 ]


    Life is hard and then we die

    Migaela
    Uiteindelijk vond ze de meest beangstigende geest die ze kende; Col (weet niet hoe je de naam schrijft) De gezichtendief. ‘Kunt u mij misschien helpen?’ Prevelde ze zacht. De man kroop naar beneden, en had nu het gezicht van een meisje. Ze was heel mooi, en had gebruine lokken die haar blauwe ogen accentueerden. ‘Ik weet wat jij wilt, jonge godin. Maar daarvoor wil ook ik een gunst. De laatste tijd zijn er zo weinige leuke gezichten.. En zo'n godin als jij..’ Met één van zijn poten streek hij zacht over haar zachte wang. ‘Als u mij deze wereld helpt te redden zal ik u.. U mijn gezicht geven,’ Beloofde ze zacht. Col staarde haar bedachtzaam aan. ‘Je hebt nog een heel lang leven voor je. Voor wíé red je de wereld?’ Ze beet op haar onderlip. ‘De mensen. De oorlog maakte zoveel kapot. Zoveel verwoestingen. Ik wil die mensen aan jouw geven. Als jij hen neemt, mag u mijn gezicht hebben,’ Ze dacht aan Sokka. Hij en Katara hadden al zoveel geleden.. En het voelde juist om haarzelf te geven voor een nieuwe wereld.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ~ Sokka
    "Aha. Juist ja. Te gek. Grandioos. Oke, zusje. Wat gaan we nu doen?" Ik probeerde mijn soort van woede te onderdrukken maar het had niet veel zin. We zaten met z'n tweeën in een bos ergens in 'the Middle of Nowhere', zonder Aang, Appa en Momo en ook Toph was nergens te bekennen. Het enige wat we hadden waren Katara's waterkrachten, maar dat zou ons hoogstwaarschijnlijk niet helpen.


    Life is hard and then we die

    [Wacht... gaat Migaela de gezichtendief loslaten op Azula en Ozai? Nou dat wordt een leuk gevecht 8D]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    [Cool toch ^^ Geef maar toe, ik heb een epic fantasie ^^]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Azula

    Met grote passen, liep ik achter Ozai aan.
    Ik had redelijk wat adrenaline in mijn lijf zitten, misschien omdat ik goede vooruitzichten had of misschien omdat ik draken zou zien, ik weet het zelf niet zo goed.
    "Krijg ik Zuko voor mijn rekening?" Vroeg ik zacht aan Ozai. "Ik wil het zo graag."


    Eliada Azra

    Toen ik eindelijk de kracht weer had om recht te staan, deed mijn hele lijf pijn.
    Ik gromde wat onverstaanbaars en probeerde richting het stadje terug te keren.
    Deze keer wist ik de weg wel terug maar op dit tempo zou het me een eeuwigheid duren.
    Nu wist ik pas echt, hoe oude mensen zich soms voelde, ik haatte het.
    Toen ik enkele meters ver was, hoorde ik in de bosjes achter me enkele takjes kraken en geschrokken draaide ik me om.
    "Wie is daar." vroeg ik en mijn stem was heser dan ik had gedacht. "Ik meen het, wie is daar?"


    [Sorry voor het lange wachten op een reactie van mij maar ik heb internet problemen ;(]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leave schreef:
    [Cool toch ^^ Geef maar toe, ik heb een epic fantasie ^^]


    [Indeed, maar onthoud dat ie niet te vertrouwen is :3]

    <|Ozai|>
    'Nee... Deze fout hebben we de vorige keer gemaakt. We moeten ze stuk voor stuk weglokken, en dan pakken we ze apart aan.Maar omdat je het zo graag wilt, beginnen we met Zuko', zei Ozai terug na de vraag van Azula. Daarna liepen ze het luchtschip binnen, en het vloog weg met de fenixkoning en zijn dochter.

    -|Avatar Aang|-
    Eindelijk kwam Aang aan in de luchttempel, en toen hij landde werd hij gelijk begroet door de mechanist. 'Avatar, het is goed om je weer te zien. We hebben een stel van mijn apparaten weg gehaald, zodat we weer de eigenlijke tempel kunnen bekijken'. Toen Aang dit hoorde klaarde zijn gedachten op, en hij vroeg gelijk of hij naar de plek kon gaan waar de mechanist vroeger zijn spullen bewaarde. 'Tuurlijk Avatar! Ik heb daar ook spullen weggehaald, de deur kan nu weer alleen maar geopend worden door jou. En andere luchtmeesters. Toen Aang dit hoorde dacht hij weer aan wat Migaela had gezegd. Hij was niet de enigste luchtnomade.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli



    Migaela
    Col ging akkoord. Ze moest Ozai en Azula hierheen brengen en dan zou hij hen hier houden. Helaas vroeg hij een aanbetaling op zijn afspraak. ‘Ik wil een aandenken. Iets waardoor ik weet dat je, je afspraak nakomt, jonge godin.’Ze bedacht zich dat hij iets van haar wilde hebben. Geen aardse goederen maar letterlijk iets van haar. ‘Ik geef u een druppel van mijn ziel,’ Toen hij akkoord ging stuurde ze een deel van zichzelf naar Col, en meteen leek hij een stuk meer op een god. ‘Tot ziens.’ Met die woorden kwam ze terug naar haar lichaam, en bleef ze een tijd kijken naar de lucht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Katara-

    Sokka stelt precies de vraag waar ik geen antwoord op weet. Wat te doen.. Ik haal mijn schouders op.
    We kunnen eigenlijk niks doen. Alleen maar wachten tot er iets komt. En ik weet dus niet wát.
    'We hebben niet veel te doen' zeg ik en kijk Sokka aan.


    Le distanze ci informano che siamo fragili

    ~ Sokka
    "We kunnen in ieder geval op zoek naar een dorp waar we kunnen overnachten. Jij hebt nog geld toch?" Het idee om zonder de bescherming van Aang, Appa en Toph op pad te gaan staat me niet aan, maar ter bescherming van mijn zusje hadden we niet veel keus. Ik had het natuurlijk wel uitgehouden op deze natuurlijke vlaktes, maar een jongedame kon niet nachtenlang in de natuur gaan leven, zelfs al kon ze die besturen.


    Life is hard and then we die

    Eliada Azra

    Ik kreeg nog steeds geen antwoord.
    "Hé, ben je doof?" Riep ik ongeduldig. "Wie is daar?"
    Ik stond aan de grond genageld en voelde er niet veel voor om richting de struiken te wandelen.
    Misschien was het wel iemand met slechte bedoelingen.
    Ik raapte een grote, zware steen op en smeet die in de richting van het geluid.


    Azula

    Ik zat op een stoeltje in het luchtschip en keek een tijdje voor me uit.
    De afgelopen uren had ik veel te verduren gehad en dat begon ik nu te voelen.
    Ik had grote wallen onder mijn ogen, mijn huid was bleker als anders en mijn ogen waren klein.
    Een diepe, vermoeide zucht ontsnapte uit mijn mond terwijl ik mijn hoofd tussen mijn handen liet rusten.
    "Duurt het nog lang voor we er zijn?" Vroeg ik gedempt aangezien mijn handen voor mijn gezicht zaten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Kan iemand mij erbij betrekken ofso??]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [Als Katara reageert wel ja]


    Life is hard and then we die

    [Met welk personage? xo]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Doe maar Zohia xDD]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [Misschien kan jij inspelen op mijn personage, Eliada? Want ze wordt ook een beetje genegeerd ^-^ ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.