• Hier worden alle berichten geplaatst
    tussen [ ] is voor offtopic



    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=119542


    Eigenaar: MissDreams
    Mede-eigenaar: pradaa

    Avatar Rollenlijst

    Belangrijke personages.
    Aang bezet door Stormcloak 2x
    Katara bezet door pradaa 3x
    Sokka bezet door pukkelxding 2x
    Zuko bezet door BleuEyesGirl 3x
    Ozai bezet door Stormcloak 2x
    Toph bezet door
    Iroh bezet door
    Azula bezet door Maitresse 2x
    Zhao bezet door
    Prinses Yue bezet door pradaa 3x
    Long Feng bezet door
    Ty-lee bezet door
    May bezet
    De Aardkoning bezet door
    Koning Bumi bezet door
    Meester Paku bezet door
    De Graaf bezet door
    Langschot bezet door
    Smellerbee bezet door
    Jet
    Bliksem-Bliksem Boemman bezet door
    Suki bezet door Vianna
    De Kolenman bezet door
    Hama bezet door

    Verzonnen.

    Luchttempel.
    Apli Ishai bezet door Bronte
    Annah bezet door BleuEyesGirl 3x

    Aarderijk.
    Ayushi bezet door pradaa 3x
    Dayleigh bezet door SuperCookie

    Waterstam.
    Izumi Mizu No On’nanoko bezet door MustacheMe 2x
    Eliada Azra bezet door Maitresse 2x
    Kumo Aoi Sora bezet door MustacheMe 2x
    Lucine Rolance bezet door MissDreams 2x

    Vuurnatie.
    Zohia Nomenza bezet door MissDreams 2x
    Layra Mayran bezet door BleuEyesGirl 3x
    Miyuki bezet door [q]pukkelxding[/b] 2x
    Rollenlijst gemaakt door PurpleSea ©.

    regels;
    -Als je niet normaal kan doen tegen andere leden of je bemoeit met hun stukjes krijg je 1 waarschuwing
    -Als je denkt dat je alles kan veranderen, datkan niet! dan met je (mede-)eigenaar zijn!
    -Niet schelden of bedreigen.
    -Als je 3 waarschuwingen hebt gehad en 1 van deze regels weer overtreed wordt je uit de RPG gezet en mag je niet meer meedoen.


    Mensen met waarschuwingen:
    -
    -

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2011 - 17:37 ]


    Life is hard and then we die

    Migaela
    Ze liep een beetje langs de waterkant, en speelde er zo nu en dan mee om haar gedachten te verzetten.
    Ze was niemand meer tegen gekomen, en ergens verlangde ze naar een beetje fijn gezelschap.
    Misschien hulp, een slaapplaats of gewoon een goede vriend.
    Zulke ideetjes stonden haar wel aan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ~ Sokka
    "Dat klinkt wel heel erg triest... Misschien, kun je ons laten zien waar je woont?" Ik wierp een snelle blik op het meer. "Maar eerst ga ik even wat drinken." Als een speer stoof ik naar het meertje toe. Aan de andere kant van het meer zag ik een gestalte lopen. Ze kwam me bekend voor maar er was iets anders. "He, jij daar!" riep ik.


    Life is hard and then we die

    Migaela
    Ze hoorde een bekende stem weerklinken, en stapte daarom doormiddel van simpele ijsschotsen over het water.
    ‘Hee, Sokka.’ Grijnsde ze oprecht verrast, terwijl ze een hand door haar lokken haalde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ~ Sokka
    "Je bent het dus wel... ik herkende je niet door je... Tja, wat is het. Oh... Migaela, wat is er met je gezicht gebeurd?"


    Life is hard and then we die

    Migaela
    Ze glimlachte waterig, en zuchtte, waarna ze richting het water staarde.
    ‘Ik ging naar de geestenwereld voor hulp, en die heb ik gekregen tegen een prijs..’ Prevelde ze zachtjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ~ Sokka
    "Maar dat is toch niet.. dat is toch oneerlijk! Wie zou nou überhaupt wat hebben aan je gezicht?" Er stond me iets bij, een verhaal van Aang over een geest die je gezicht kon afnemen. Zou zij diezelfde persoon hebben ontmoet?


    Life is hard and then we die

    Sorry, mijn vans werden bezorgd en ik ben hier aan het springen x]

    Migaela
    Ze haalt haar schouders op. ‘Ik ben een watergeest, of zoals zij dat noemen godin, dus natuurlijk heeft hij daar iets aan.’ Ze zucht, en schud haar hoofd.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ~ Sokka
    "En nu moet je voor de rest van je leven zo erbij lopen? Maar Migaela... Dat... Dat is onmenselijk..."

    [Supergaaf :3]


    Life is hard and then we die

    Migaela
    ‘Wat bedoel je met de rest van mijn leven? Snap je het dan niet Sokka? Als ik Ozai en Azula weg heb gestuurd is er geen heel leven meer voor mij.’Zegt ze zacht, waarna ze haar hoofd schud.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ~ Sokka
    "Wat!! Hoezo dat dan? Daar hoef jij toch niet onder te lijden?"


    Life is hard and then we die

    Migaela
    Ze schud haar hoofd, en pakt zijn hoofd tussen haar handen vast zodat hij eens goed kan luisteren.
    ‘Omdat niet alles een happily ever after heeft. En bij die mensen hoor ik dus..’ Verzucht ze zacht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ~ Sokka
    "Maar dat is oneerlijk, jij hebt niemand iets misdaan!" Het was een machteloos gevoel, oneerlijkheid. Waarom zat de wereld toch zo in elkaar? Mensen die probeerden te helpen werden ruw afgestraft terwijl de slechteriken lachend op hun troon zaten.


    Life is hard and then we die

    Migaela
    ‘Ik wil mijn tijd niet zo besteden.. En laat ik dan maar de regels breken nu ik toch al word gestraft.’ Glimlacht ze, waarna ze voorover buigt en haar lippen heel zacht op die van hem drukt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)[Ligt eraan, hoe moet ik beginnen? En met een bestaand of verzonnen karakter (cat)?]


    [wil je een maîtresse van Aang of van Ozai zijn? :3 just wondering (baby)]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    ~ Sokka
    Mijn ogen werden groot. Ik wist niet waar ik mijn armen moest laten. Het was vreemd, maar het voelde goed. Uiteindelijk besloot ik ze maar om haar rug heen te leggen. Ik zoende terug. Dit voelde letterlijk goddelijk.
    Zou ik nu verliefd op haar zijn? Leuk vond ik haar al, dat wist ik, maar verliefd? Het zou goed kunnen. Misschien probeerde mijn lichaam me van dit gevoel af te houden, nu dat het wist dat ze niet lang meer zou leven. Bij deze gedachten trok ik haar ietsje dichter tegen me aan. Dit was geweldig, maar toch zo pijnlijk, het idee dat ik haar nooit mijn hele leven zou meemaken.


    Life is hard and then we die