• Hier worden alle berichten geplaatst
    tussen [ ] is voor offtopic



    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=119542


    Eigenaar: MissDreams
    Mede-eigenaar: pradaa

    Avatar Rollenlijst

    Belangrijke personages.
    Aang bezet door Stormcloak 2x
    Katara bezet door pradaa 3x
    Sokka bezet door pukkelxding 2x
    Zuko bezet door BleuEyesGirl 3x
    Ozai bezet door Stormcloak 2x
    Toph bezet door
    Iroh bezet door
    Azula bezet door Maitresse 2x
    Zhao bezet door
    Prinses Yue bezet door pradaa 3x
    Long Feng bezet door
    Ty-lee bezet door
    May bezet
    De Aardkoning bezet door
    Koning Bumi bezet door
    Meester Paku bezet door
    De Graaf bezet door
    Langschot bezet door
    Smellerbee bezet door
    Jet
    Bliksem-Bliksem Boemman bezet door
    Suki bezet door Vianna
    De Kolenman bezet door
    Hama bezet door

    Verzonnen.

    Luchttempel.
    Apli Ishai bezet door Bronte
    Annah bezet door BleuEyesGirl 3x

    Aarderijk.
    Ayushi bezet door pradaa 3x
    Dayleigh bezet door SuperCookie

    Waterstam.
    Izumi Mizu No On’nanoko bezet door MustacheMe 2x
    Eliada Azra bezet door Maitresse 2x
    Kumo Aoi Sora bezet door MustacheMe 2x
    Lucine Rolance bezet door MissDreams 2x

    Vuurnatie.
    Zohia Nomenza bezet door MissDreams 2x
    Layra Mayran bezet door BleuEyesGirl 3x
    Miyuki bezet door [q]pukkelxding[/b] 2x
    Rollenlijst gemaakt door PurpleSea ©.

    regels;
    -Als je niet normaal kan doen tegen andere leden of je bemoeit met hun stukjes krijg je 1 waarschuwing
    -Als je denkt dat je alles kan veranderen, datkan niet! dan met je (mede-)eigenaar zijn!
    -Niet schelden of bedreigen.
    -Als je 3 waarschuwingen hebt gehad en 1 van deze regels weer overtreed wordt je uit de RPG gezet en mag je niet meer meedoen.


    Mensen met waarschuwingen:
    -
    -

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2011 - 17:37 ]


    Life is hard and then we die

    ~Zohia Nomenza~

    Nog net aan kon ik de steen ontwijken, toen ik klaar was in het paleis. 'Wil je me alsjeblieft niet pletten met een steen?', vroeg ik stug aan de schaduw die verder op stond. Ik schuivelde langzaam naarde schaduw toe...


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    -Katara-

    "Uhm ja ik heb nog wel wat geld, maar niet veel." ik kijk Sokka aan. Ik sta op. "Dan gaan we maar he?" Sokka knikt en samen lopen we naar het dorp. Ik kijk zwijgend om me heen. Het is een ongemakkelijke stilte, en ik weet ook niks te zeggen. Ik kijk naar de grond en loop stevig door.


    Le distanze ci informano che siamo fragili

    Eliada Azra

    "Ik zei toch dat je jezelf moest laten zien." Zei ik wat achterdochtig.
    Ik was nog steeds op mijn hoede, aangezien ik niet zeker wist of ik haar kon vertrouwen.
    Mijn ogen gleden over het meisje en bleven hangen aan haar ogen.
    Ik had het gevoel dat ik deze vrouw al eens eerder had gezien, maar ik was niet zeker.
    De afstand tussen ons in, bedroeg maar enkele meters dus als ze iets van plan was, had ik alle tijd om haar aan te vallen.
    "Wie ben je?" Vroeg ik terwijl mijn ijsblauwe ogen zich nog steeds in de hare boorden.
    En toen herinnerde ik me vanwaar ik haar kende.
    Ze was bij de vuurheer toen ik een meisje had geheeld bij het paleis.
    "We hebben elkaar al eens ontmoet, is het niet?" Mijn achterdocht maakte plaats voor een opgewekte vriendelijkheid. "Sorry van net."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ~Zohia Nomenza~

    En bleve enkele meters afstand tussen ons. 'Het maakt niet uit', antwoordde ik met een glimlach.
    'En ja dat klopt. Ik ben de adviseur van de Vuurheer', zei ik met een grotere glimlach.
    Ze keek me met haar ijsblauwe ogen aan. Mijn bijna rode ogen keken haar aan.
    M'n ogen gleden over haar heen. Ze was waarschijnlijk van de waterstam.
    In ieder geval, haar kleding leek erop.
    Even gleed ik met mijn vingers over de hanger van de vuurnatie. Zuko's kado voor mijn verjaardag.
    Tranen prikten in mijn ogen en ik plofte neer op de grond en borg mijn gezicht in mijn handen...

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 20:43 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Eliada Azra

    Ik keek verbaasd naar haar terwijl ze op de grond plofte.
    "Is alles wel in orde?" Vroeg ik voorzichtig terwijl ik bij haar neerknielde. Toen ik zag dat ze huilde, legde ik voorzichtig mijn hand op haar schouder om haar wat troost te bieden.
    "Wat scheelt er?" Vroeg ik bezorgd. "Wil je er over praten?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ~Zohia Nomenza~

    De tranen begonnen over mijn wangen te rollen. Ik knikte en veegde snel de tranen weg en vermande mezelf. Mijn gezicht begon vanzelf kil te staan en mijn lippen begonnen het verhaal te vertellen. Mijn ogen werden kil en stonden emotieloos, maar het verhaal sloopte me van binnen. 'Zuko en ik waren al jaren lang verliefd op elkaar, maar die stomme May zat in de weg. Toen ze eenmaal weg was, groeiden ik en de Vuurheer naar elkaar toe. Uiteindelijk waren we erg close geworden en had hij me gekust. Precies op dar moment kwam May terug op de aarde en nam ze het vrije deel van de Vuurheer met zich mee. Het was over tussen hen en ze had haar kansen gehad. Toch kreeg ze het weer voor elkaar om hem weer te veranderen in die kille beest', zei ik kil en mijn stem trilde even. Ik keek hem meisje aan. 'Ze maakt hem kapot. Ze verandert zijn persoonlijkheid!', zei ik met een bezorgde blik en ondertoon in mijn stem...


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Eliada Azra

    Ik voelde erg hard met haar mee, ook al kende ik haar niet echt.
    "Wat rot voor je." Zei ik in een poging haar op te beuren. "Misschien moet je hem laten zien dat je 100 keer beter bent dan haar?"
    Ik boog mijn hoofd een beetje zodat ik haar gezicht kon zien.
    "Ik wil je graag helpen als ik kan." Zei ik met een klein glimlachje. "Alleen weet ik niet echt hoe."
    Ik tuitte mijn lippen en dacht diep na.
    "Waar is hij dol op?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ~Zohia Nomenza~

    Zo te zien leefde ze erg met me mee en dat zei ze ook.
    'Hij houdt van het strand', antwoordde ik stug.
    Ik dacht diep na. Hoe kon ik nou laten zien dat ik beter was?
    Langzaam verdween de kilheid uit mijn ogen. Ik moest en zou Zuko voor me winnen...


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Eliada Azra

    Mijn ogen twinkelden opgewonden terwijl ik al een ideetje had gekregen.
    "Ik denk dat ik wel iets weet." Mijn opgewektheid trok haar aandacht. "Haal hem naar het strand, zorg voor een klein diner bij zonsondergang alleen jij en hem, tut je helemaal op en dan kan je hem verleiden."
    Ik beet dromerig op mijn onderlip toen ik het beeld al helemaal voor me zag.
    "Het zou echt zo sprookjesachtig zijn."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ~Zohia Nomenza~

    Er zat een dromige twinkeling in haar ogen.
    Een diner op het strand? Waarom niet? Mijn kansen waren vervlogen, dus het kon toch niet erger worden.
    Ik trom een glimlach. 'Oke, we doen het! Als jij nou voor het eten zorgt. Dan haal ik Zuko zo ver over', zei ik met een glimlach en stond op.
    Ik wist precies welke jurk ik aan zou doen en ik had een ondeugende twinkel in mijn ogen.
    Samen liepen het meisje en ik naar het paleis. Ik opzoek naar Zuko en zij was dingen aan het regelen.
    Hopeloos liep ik door het paleis opzoek naar Zuko.
    Uiteindelijk vond ik hem op mijn kamer. Ik liep mijn kamer in en Zuko keek op.
    'Het spijt me, Zohia', zei hij.
    'Het maakt niet uit', zei ik en wuifde zijn woorden weg. 'Laten we samen gewoon naar het strand gaan. Wij 2 bij zonsondergang. Dan kunnen we het goedpraten', zei ik met een twinkeling in mijn ogen.
    'Zou je wel wacht mee willen nemen? Ik wil het echt goed met je uitpraten', zei ik nog snel voordat Zuko de kamer uitliep.
    Hij knikte. 'Tot bij zonsondergang', zei hij met een glimlach en ik glimlachte terug.
    Snel pakte ik de jurk die ik in m'n gedachte had uit de kast en trok ik hem aan.
    Ik bedacht de rest van mijn look bij de jurk en ik regelde het met de wacht dat ze May niet bij het strand mochten laten komen.
    Toen hoefde ik alleen nog maar te wachtten tot vlak voor zonsondergang...


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Eliada Azra


    Ik had een groot laken op het zand gelegd en zorgde ervoor dat er allerlei heerlijk eten op tafel stond en een fles champagne.
    Ik had in het zand zelf twee fakkels gezet en aangestoken, zodat ze niet geheel in het donker zaten en konden zien wat ze deden.
    Het laken lag dicht aan de zee, maar ver genoeg dat het water hen niet zou raken.
    Op de markt had ik een platenspeler gekocht met wat romantische sfeermuziek, zodat de moed er in zou komen.
    Alles zag er net zo uit als in mijn hoofd.
    In één woord sprookjesachtig.
    Ik keek naar de lucht en zag dat het een heldere hemel was.
    Dit betekende dus dat er erg veel sterren gingen staan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Sh!t. Ik red het echt niet meer met school, ik kan niet eens met mijn eigen RPG spelen. Ik meld me af o.o. Zorry, ik hou me deze keer alleen nog even bezig met mijn wedstrijd.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Het maakt niet uit hoor]

    ~Zohia~

    Zodra de zon bijna onderging liep ik de kamer uit. Het grijze korte jurkje wapperde hemelachtig om me heen.
    Mijn donkere haren wapperde achter me aan terwijl ik door de hangen liep.
    Ik liep richting het strand. En daar stond Zuko met de wacht.
    De wacht stelde zich op en Zuko keek me met grote ogen aan.
    Ik glimlachte lief en liep richting de plek waar ik de fakkels zag staan.
    'Ik ben je zo erg dankbaar', zei ik in mezelf en liep naar de tafel.
    Zuko en ik namen plaats aan tafel en keken naar het overheerlijke eten dat op de tafel stond...


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [Alleen maar om Zuko voor jezelf te hebben, hm? Achja Nee, ik zoek geen ruzie, maar het is zo.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [is t nu opeens haar schuld... ? ik zeg t alleen hoor xd btw word nii boos om wat ik zeg;| tis een opmerking]

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 20:12 ]


    Le distanze ci informano che siamo fragili