• Hier worden alle berichten geplaatst
    tussen [ ] is voor offtopic



    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=119542


    Eigenaar: MissDreams
    Mede-eigenaar: pradaa

    Avatar Rollenlijst

    Belangrijke personages.
    Aang bezet door Stormcloak 2x
    Katara bezet door pradaa 3x
    Sokka bezet door pukkelxding 2x
    Zuko bezet door BleuEyesGirl 3x
    Ozai bezet door Stormcloak 2x
    Toph bezet door
    Iroh bezet door
    Azula bezet door Maitresse 2x
    Zhao bezet door
    Prinses Yue bezet door pradaa 3x
    Long Feng bezet door
    Ty-lee bezet door
    May bezet
    De Aardkoning bezet door
    Koning Bumi bezet door
    Meester Paku bezet door
    De Graaf bezet door
    Langschot bezet door
    Smellerbee bezet door
    Jet
    Bliksem-Bliksem Boemman bezet door
    Suki bezet door Vianna
    De Kolenman bezet door
    Hama bezet door

    Verzonnen.

    Luchttempel.
    Apli Ishai bezet door Bronte
    Annah bezet door BleuEyesGirl 3x

    Aarderijk.
    Ayushi bezet door pradaa 3x
    Dayleigh bezet door SuperCookie

    Waterstam.
    Izumi Mizu No On’nanoko bezet door MustacheMe 2x
    Eliada Azra bezet door Maitresse 2x
    Kumo Aoi Sora bezet door MustacheMe 2x
    Lucine Rolance bezet door MissDreams 2x

    Vuurnatie.
    Zohia Nomenza bezet door MissDreams 2x
    Layra Mayran bezet door BleuEyesGirl 3x
    Miyuki bezet door [q]pukkelxding[/b] 2x
    Rollenlijst gemaakt door PurpleSea ©.

    regels;
    -Als je niet normaal kan doen tegen andere leden of je bemoeit met hun stukjes krijg je 1 waarschuwing
    -Als je denkt dat je alles kan veranderen, datkan niet! dan met je (mede-)eigenaar zijn!
    -Niet schelden of bedreigen.
    -Als je 3 waarschuwingen hebt gehad en 1 van deze regels weer overtreed wordt je uit de RPG gezet en mag je niet meer meedoen.


    Mensen met waarschuwingen:
    -
    -

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2011 - 17:37 ]


    Life is hard and then we die

    Azula

    "Wat moet je?" Vroeg ik op diezelfde toon als zij had gebruikt.
    Nu wist ik het zeker dat liegen geen zin meer had, maar als ze me aan zou vallen, zou ik me tot het einde verdedigen.
    Net op dat moment, zag ik achter May iemand staan die ik eerder in het steegje had gezien.
    Het was een dakloze die graag dingen probeerde te stelen van mensen die normaal gezien niet in het steegje hoorde.
    De man haalde uit naar May met een zakmes, maar voordat hij haar iets kon maken, liet ik een grote vuurstraal langst de hals van May passeren.
    May werd niet geraakt, maar de handen van de man waren hard verbrand.
    Hij gilde als een speenvarken dat geslacht werd.
    "Dat komt ervan als je iemand in de rug aanvalt." Zei ik bits. "Scheer je weg!"
    De man snelde er vandoor met zijn korte beentjes en was al niet veel later verdwenen uit de duistere steeg.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    May
    'Dus je bent het toch.' Ik hield mijn messen alsnog in de aanslag naar haar. Ze had me wel de gevangenis ingejaagd, net zoals Ty-lee.
    'Je blijft een verrader,' zei ik zacht.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Azula

    Een haast onzichtbare glimlach verscheen op mijn gezicht.
    "Een verrader die net je leven redde." Ik bleef nog altijd staan. "En vergeet niet dat ik je ook weer uit de cel heb gehaald...Ik kon alleen ontsnappen en jou achterlaten, maar dat deed ik niet."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    May
    Ze had wel gelijk.
    'Hmpf. Ik kan je niet verraden aan de patrouilles die hier rondlopen, dan zou je me nog vermoorden. Maar als je Zuko of Aang pijn wil doen, dan steek ik een mes in je rug,' meende ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Azula

    "Overtuig Zuko dan dat ze me niet opjagen." Ik keek haar recht in de ogen aan. "Overtuig hem...Als ze me blijven opjagen, heb ik geen keuze. Zeg dat ik niet langer hier verblijf."
    Ergens was ik wel blij dat May haar vijandigheid tegenover mij liet varen.
    Misschien waren we ergens wel nog vriendinnen.



    [Ik ga slapen...Ben wat aan de zieke kant vandaag. Ciao x :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik moet ook slapen, haha.
    May
    'Maar dan beloof je wel dat je mijn vrienden géén pijn doet, nooit meer, met anderen mag je zoveel doen wat je wilt,' zei ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    axton
    ik stond op, nog steeds met het mes in mijn hand. Ik voelde zijn gewicht verplaatsen. Ik zag hem zijn boomerang gooien. net op tijd kwam mijn mes tussen de boomerang en de boomerang klettert tegen het lemmet van mijn mes.
    "Bijna, maar ik moet ook toegeven dat ik vroeger te vaak een boomerang tegen mijn hoofd heb gegregn om me daar niet tegen te verdedigen. Wel een mooie afleiding met dat been," zeg ik rustig terwijl ik de boomerang van de grond raak en hem terug geef. Ik vraag me af wie hij is en of hij weet dat ik aardstuur en met wapens om kan gaan. Ik ga weer tegen mijn muurtje in het gras zitten. En stop mijn mes weer in zijn houder. Ik bedenk me dat ik mijn zwaard thuis ben vergeten, maar volgens mij is hier ergens een kleine wapen opslag waar ik gebruik van mag maken.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 0:09 ]

    [Haai there ^-^]

    Migaela
    Ik deed mijn haren, alles leek zo rustig vandaag. De zon scheen op mijn gezicht, en de vogeltjes fluiten. Ik stond op, en trok mijn kleding goed, waarna ik mijn water voorzieningen checkte. Nog allemaal vol, dus ik kon vertrekken. Verderop hoorde ik een gil, waar ik op af ging. Een vuursturend meisje, berdreigde een oude vrouw om haar geld. Dieven.. Tjhaa, na de oorlog waren die er nog wel. Zonder te twijfelen, stuurde ik water uit het meer in een aanvalspositie naar het meisje. Het water nam een gevaarlijke vorm aan, en ik maakte een lenige radslag toen ze vuur naar me stuurde. Daarna overmeesterde ik haar met een tactiek, en bevroor het water tussen haar en de boom zodat ze vastzat. De vrouw bedankte me, en liep weg. ‘‘En? Waarom steel je?’’ Fronste ik, terwijl ik het water liet zakken. ‘‘Niets.’’ Siste ze, en verdween. Ik schudde mijn hoofd, en vervolgde mijn weg.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Gezocht: Een Waterstuurder die Katara kan genezen. Bij de Avatar melden alstublieft (locatie: paleis van de vuurheer). Alvast bedankt!]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    [Euh, Migaela? :'] ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Vat ik op als ja ;'3]

    Migaela
    Ik stapte wat rond, bleef de rivier volgen en kwam uit in het.. Het paleis van de vuurheer. Bedenkelijk stapte ik naar binnen, en keek rond. ‘‘Hallo!? Is daar iemand!?’’ Mijn honingzoete stem galmde als boter door de holle hal, en ik draaide rond. Niemand thuis?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [@Makarov mijn personage is haar al aan het helen...lees op de 1ste pagina van dit topic]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Dan kom ik gewoon op bezoek? x'3]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Haha :') Kan je doen ^-^]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ghehe, sure :'3]


    Feel the fire, but do not succumb to it.