• Hier worden alle berichten geplaatst
    tussen [ ] is voor offtopic



    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=119542


    Eigenaar: MissDreams
    Mede-eigenaar: pradaa

    Avatar Rollenlijst

    Belangrijke personages.
    Aang bezet door Stormcloak 2x
    Katara bezet door pradaa 3x
    Sokka bezet door pukkelxding 2x
    Zuko bezet door BleuEyesGirl 3x
    Ozai bezet door Stormcloak 2x
    Toph bezet door
    Iroh bezet door
    Azula bezet door Maitresse 2x
    Zhao bezet door
    Prinses Yue bezet door pradaa 3x
    Long Feng bezet door
    Ty-lee bezet door
    May bezet
    De Aardkoning bezet door
    Koning Bumi bezet door
    Meester Paku bezet door
    De Graaf bezet door
    Langschot bezet door
    Smellerbee bezet door
    Jet
    Bliksem-Bliksem Boemman bezet door
    Suki bezet door Vianna
    De Kolenman bezet door
    Hama bezet door

    Verzonnen.

    Luchttempel.
    Apli Ishai bezet door Bronte
    Annah bezet door BleuEyesGirl 3x

    Aarderijk.
    Ayushi bezet door pradaa 3x
    Dayleigh bezet door SuperCookie

    Waterstam.
    Izumi Mizu No On’nanoko bezet door MustacheMe 2x
    Eliada Azra bezet door Maitresse 2x
    Kumo Aoi Sora bezet door MustacheMe 2x
    Lucine Rolance bezet door MissDreams 2x

    Vuurnatie.
    Zohia Nomenza bezet door MissDreams 2x
    Layra Mayran bezet door BleuEyesGirl 3x
    Miyuki bezet door [q]pukkelxding[/b] 2x
    Rollenlijst gemaakt door PurpleSea ©.

    regels;
    -Als je niet normaal kan doen tegen andere leden of je bemoeit met hun stukjes krijg je 1 waarschuwing
    -Als je denkt dat je alles kan veranderen, datkan niet! dan met je (mede-)eigenaar zijn!
    -Niet schelden of bedreigen.
    -Als je 3 waarschuwingen hebt gehad en 1 van deze regels weer overtreed wordt je uit de RPG gezet en mag je niet meer meedoen.


    Mensen met waarschuwingen:
    -
    -

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2011 - 17:37 ]


    Life is hard and then we die

    Eliada Azra

    Nog voordat er iemand mijn vraag kon beantwoorden, hoorde ik iemand roepen.
    "Hallo?! Is daar iemand?"
    "We zijn hier!" Riep ik terug. "In de hal."
    Ik wierp een blik op het meisje dat ik aan het helen was, als ze niet zo verwond was, zou ze nog een lief gezicht hebben.
    Het was vast weer het werk van Azula


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [nou voel ik me dom >:]

    -|Avatar Aang|-
    Terwijl het meisje Katara aan het helen was riep iemand "Hallo?! Is daar iemand?". Het meisje naast Aang riep terug waar ze waren, en dit verontruste Aang. Wat als dit volgelingen van Azula waren? En dat ze probeerden Katara aan te vallen? Dus toen de geluiden van de persoon die kwam aanlopen harder werden nam Aang zijn gevechtshouding aan, wat niet aan de aandacht van het meisje naast hem ontging.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 11:30 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Azula

    Het was veel wat May van me vroeg.
    Kon ik mijn wraakzuchtige gevoelens wel achter me laten?
    "We hebben een deal." Zei ik twijfelend. "Maar zodra ze weer achter me aankomen, vermoord ik hen stuk voor stuk."
    En dat laatste meende ik.



    Eliada Azra

    De avatar ging ik aanvalshouding staan.
    Ik was totaal vergeten dat het ook iemand kon zijn met slechte bedoelingen.
    Ik voelde me redelijk dom.
    Op het einde van de gang zag ik een meisje staan, het was vast het meisje die had geroepen.
    En weer viel me iets op.
    "Ze is van de waterstam." Zei ik opgelucht. "Tenminste dat denk ik."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Migaela
    Haar felblauwe ogen werden lichter, en lichter naar maten ze stappen naar de mensen zetten. Het was de Avatar. ze fronste, toen het er op leek dat hij haar wou aanvallen. Ze bleef wat ongemakkelijk staan. ‘‘Kan ik helpen?’’ Haar stem was als zacht kristal en haar ogen glommen als de eerlijkheid van de Avatar zelve. Ze was niet zomaar iemand uit de waterstam.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Eliada Azra

    Ik keek van de avatar naar het meisje.
    "Heb je water bij je?" Vroeg ik om de ongemakkelijke stilte te verbreken. "Als je kan helen kan je wel helpen. Dit meisje is er slecht aan toe en het helen gaat traag. Maar met twee gaat het sneller."
    Ik moest opkijken, omdat ik nog steeds op mijn knieën zat.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Migaela
    Ze wierp een blik naar het gehavende meisje, en verwees er één van haar hemelsblauwe vlinders naartoe. Ze sloot haar ogen en slikte. ‘‘Ze is stervende.’’ Prevelde ze zachtjes. ‘‘Maar, ik kan haar redden.’’ Vervolgde ze, en bekeek de vlinder die nu weer rond haarzelf vloog. Iedere vlinder stond voor een leven, en met één van die levens kon ze het meisje redden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [@Leave: Hoe weet Migaela dat Aang de avatar is?

    trouwens, ik wil Ozai wel, dan hebben we een bondgenoot voor Azula. Hoewel het jammer is dat Ozai 't zonder sturen moet doen]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    (Kijk bij rollen en dan bij extra van Migaela :) )


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Eliada Azra

    "Help haar dan!" Zei ik een klein beetje gefrustreerd. "Je kan haar niet zomaar laten sterven."
    Wie weet kende zij mijn ouders, of kon ze me meer vertellen.
    Maar dan moest ik er achter komen of ze net als mij van de Zuidelijke waterstam was.
    Ik vond het dus een geldige reden om het gewonde meisje niet zomaar op te geven.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    May
    'Dat doe je niet, want dan ben ik een vijand voor je, en vermoord ik jóúw,' zei ik, ietwat grommend. Dat meende ik ook. Ze mocht hun niet vermoorden, want dan zou ze geen vriendin van me meer zijn.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Migaela
    Ze knielde neer bij het gewonde meisje, en aaide over haar gezicht. Ze keek naar een vlinder die op haar hand ging zitten, en omsmolt tot water. Haar handen lichtten op, terwijl ze zich uitspreidde over haar lichaam. Het gewonde meisje lichtte op, en opende toen haar ogen. Migaela stond op, en draaide zich om. Ze kruiste de blik van het andere meisje, en de Avatar. Ze had hier niet langer iets te zoeken, en maakte aanstalten weg te gaan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Azula

    Een mondhoek ging traag naar boven terwijl ik May aankeek.
    "Het zal nooit hetzelfde worden hé?" Ik bekeek haar van top tot teen. "Je weet wel...onze vriendschap?."
    Ik zag dat May haar hoofd schudde.
    "Dat dacht ik al." Sprak ik meer tegen mezelf dan tegen haar. "Pas goed op jezelf."
    Ik draaide me om en liep verder de duistere steeg in, zodat ik er zeker van was dat ze ook weer wegging.


    Eliada Azra

    "Wacht!" Riep ik het vlindermeisje toe. "Wie ben je"
    Ik deed een stap in haar richting. "Wat is je naam trouwens?"
    Het meisje draaide haar hoofd naar me toe en keek me aan.
    "Ik ben Eliada Azra." Zei ik toen ze nog steeds niet had geantwoord.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Migaela
    Haar witblauwe ogen schoten naar de Avatar. Hij zou haar geestennaam herkennen. En als Eliada de waterstam legendes kende, zij ook. ‘‘Ik ben Migaela Arboreal.’’ Haar vingers gleden door haar lokken, terwijl haar ogen over het meisje gleden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Eliada Azra

    Mijn ogen werden groot van verbazing. "Ik dacht dat het maar een verhaaltje was."
    Ik haalde mijn hand nonchalant door mijn lange bruine lokken en wist even geen houding aan te nemen.
    "D-dus de watergeest bestaat echt?" Zei ik stomverbaasd. "Misschien kan jij me dan helpen naar de zoektocht naar mijn ouders?"
    Ik keek Migaela hoopvol aan, in mijn ogen was zij mijn laatste kans.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Migaela
    Wat moest ze zeggen? Ze had al lang en breed door iedereen gekeken en moest ze haar vertellen dat haar ouders al lange tijd waren heengegaan? Ze slikte. Oprecht zijn was niet eerlijk. ‘‘Eliada ik..’’ Ze beet op haar onderlip, haar blik ging hulpeloos naar die van de Avatar. Ze wilde toch niet dat ik het zou zeggen? Of wel?


    Feel the fire, but do not succumb to it.