• Hier worden alle berichten geplaatst
    tussen [ ] is voor offtopic



    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=119542


    Eigenaar: MissDreams
    Mede-eigenaar: pradaa

    Avatar Rollenlijst

    Belangrijke personages.
    Aang bezet door Stormcloak 2x
    Katara bezet door pradaa 3x
    Sokka bezet door pukkelxding 2x
    Zuko bezet door BleuEyesGirl 3x
    Ozai bezet door Stormcloak 2x
    Toph bezet door
    Iroh bezet door
    Azula bezet door Maitresse 2x
    Zhao bezet door
    Prinses Yue bezet door pradaa 3x
    Long Feng bezet door
    Ty-lee bezet door
    May bezet
    De Aardkoning bezet door
    Koning Bumi bezet door
    Meester Paku bezet door
    De Graaf bezet door
    Langschot bezet door
    Smellerbee bezet door
    Jet
    Bliksem-Bliksem Boemman bezet door
    Suki bezet door Vianna
    De Kolenman bezet door
    Hama bezet door

    Verzonnen.

    Luchttempel.
    Apli Ishai bezet door Bronte
    Annah bezet door BleuEyesGirl 3x

    Aarderijk.
    Ayushi bezet door pradaa 3x
    Dayleigh bezet door SuperCookie

    Waterstam.
    Izumi Mizu No On’nanoko bezet door MustacheMe 2x
    Eliada Azra bezet door Maitresse 2x
    Kumo Aoi Sora bezet door MustacheMe 2x
    Lucine Rolance bezet door MissDreams 2x

    Vuurnatie.
    Zohia Nomenza bezet door MissDreams 2x
    Layra Mayran bezet door BleuEyesGirl 3x
    Miyuki bezet door [q]pukkelxding[/b] 2x
    Rollenlijst gemaakt door PurpleSea ©.

    regels;
    -Als je niet normaal kan doen tegen andere leden of je bemoeit met hun stukjes krijg je 1 waarschuwing
    -Als je denkt dat je alles kan veranderen, datkan niet! dan met je (mede-)eigenaar zijn!
    -Niet schelden of bedreigen.
    -Als je 3 waarschuwingen hebt gehad en 1 van deze regels weer overtreed wordt je uit de RPG gezet en mag je niet meer meedoen.


    Mensen met waarschuwingen:
    -
    -

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2011 - 17:37 ]


    Life is hard and then we die

    Eliada Azra

    De blik die ik zag in haar ogen, maakte me al snel duidelijk dat ze meer wist.
    "Ze leven niet meer, is het niet?" Ik liet mijn hoofd hangen en keek naar de grond. "Hoelang zijn ze al...dood?"
    Ik wist niet dat het me zo veel pijn zou doen, aangezien ik mijn ouders nooit echt gekend had.
    Maar dat hield niet tegen dat ik nog steeds wilde weten waarom ze me in een mandje de zee op hadden laten gaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [OMGG , SOORY SOORY SOORY ! ik was bij een vriendin logeren. Soory :S]

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 19:31 ]


    Le distanze ci informano che siamo fragili

    Migaela
    Ze twijfelde even, maar pakte met haar zachte, warme hand toch die van het andere meisje vast. ‘‘Jouw ouders waren arme mensen. Tijdens de oorlog werd jouw thuis onveilig, en jouw ouders sloten een lot met de oceaan. En die maakte je tot wat je nu bent. Een prachtig meisje van de waterstam.’’ Glimlachte ze.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Katara-

    Ik voel me al een stuk beter. Ik knipper met mijn ogen en ga goed staan. Ik ga met mijn hand door mijn haar en kijk voor me uit. Okee.. dat waren ook een paar minuutjes half levend. Ik grinnik in mezelf en kijkk naar de verbaasde blikken die me aanstaren.


    Le distanze ci informano che siamo fragili

    ~ Sokka
    Verbaasd staar ik naar Katara. Wat had ik gemist?

    [Serieus, wat heb ik gemist =3?]


    Life is hard and then we die

    sinds wanneer is sokka bij katara, wat heb ik gemist?? voor het laatst was hij in gesprek met Axton (voor zover ik weet nu nog)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 20:18 ]

    [jaa, ik mis ook iets denk ik xd]


    Le distanze ci informano che siamo fragili

    <|Ozai|>
    Ozai liep door zijn cel, terwijl hij zich verveelde. Nadenken over zijn fouten... bekijk 't maar! Hij deed niks verkeerd, de wereld hoorde van de Vuurnatie te zijn! En die Avatar... die zal voor zijn tussenkomst boeten. Maar eerst, moest hij zien te ontsnappen. Gelukkig was nog niet iedereen met die verader die zich zijn zoon durfde te noemen meegelopen. Er waren nog mensen die wel de Vuurnatie steunden. En een van die mensen stond vanavond op wacht bij zijn cel. Het zal niet lang meer duren voordat de Vuurnatie weer zijn echte vuurheer terug krijgt, dacht Ozai.

    [Nog meer ontsnapte gevangenen, joepie yay!


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Eliada Azra

    Een flauwe glimlach speelde op mijn lippen.
    "Bedankt." Zei ik zachtjes. "Nu weet ik tenminste waarom ze het deden en kan ik het een plaats geven."
    Ik haalde mijn hand uit de hare en stak een verdwaald stukje haar terug achter mijn oor en zuchtte.
    Ik was opgelucht dat het gewonde meisje terug gezond was en keek haar aan.
    "Welkom terug."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Migaela
    ‘‘Het is mijn taak. Veel geluk, verder.’’ Ze knipoogte vriendelijk, en draaide zich toen om richting de uitgang. Het was niet leuk om mensen hun leven te kunnen lezen, maar hen helpen.. Tjhaa, dat was geweldig. Ze treek door haar lokken en bekeek de hal voor ze de deur vastpakte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -|Avatar Aang|-
    Toen het meisje op het punt stond de deur open te doen riep Aang: 'Wacht! Ik wil ook iets weten! Eigenlijk twee dingen... Wat is je naam? En... zijn er nog luchtnomaden in leven?'.

    <|Ozai|>
    De cel ging open. 'Heer, het is tijd', zei de bewaker. Ozai stond rustig op, streek zijn haren netjes en liep de cel uit. 'Deze kant op! We proberen contact met Azula te leggen, zij is al ontsnapt'. 'En dat vertel je me nu pas?', vroeg Ozai op een veradelijk kalme toon. 'Heer, mijn excuses, er was geen moment dat ik het u kon vertellen! Vergeef me alstublieft!'. 'Ik vergeef niet, maar ik moet hier eerst weg zien te komen, daarna zal ik nadenken over een passende straf'. En zo liep Ozai de gevangenis uit naar het luchtschip. "Een ding had hij in het voordeel tegenover de Avatar. Zijn vuursturen was weg, maar...", dacht hij terwijl er vonken uit zijn vingers sprongen.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Migaela
    Ze liet haar ogen over Aang glijden. ‘‘Als Avatar.. Waarom vraag je dat niet aan al die wijze geesten? Ik bedoel. Geloof het of niet, ik ben ook een gewoon meisje hoor. En, het is niet aan mij om je te vertellen wie er nu levend en dood zijn. Ik ben voor het evenwicht tussen het water, de mensen en de maan. Maar als je het echt wilt weten.. Ja. Die zijn er.’’ Ze draaide een lok om haar vinger. ‘‘Migaela Arboreal.’’


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Katara-

    Ik sta maar wat te kijken en volg het gesprek half. Ik zit met mijn gedachten bij Azula. Zal ze echt op mij af gaan, of is hier iets anders aan de hand?


    [soory, wist ff niks xd]


    Le distanze ci informano che siamo fragili

    -|Avatar Aang|-
    Aang's gezicht klaarde op toen hij dit hoorde. 'Dan moet ik ze gaan zoeken!'. zei hij, en hij sprintte de zaal uit op weg naar Appa. Toen hij Appa vond zei hij tegen Appa: 'Jongen, geweldig nieuws! We zijn niet de enigsten, dus we gaan op zoek naar de andere luchtnomaden!. Daarna sprong hij op de rug van Appa, en net toen hij wou vertrekken riep iemand zijn naam.

    [jullie mogen bepalen wie dat was :3]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Eliada Azra

    "Is alles wel in orde?" Vroeg ik aan Katara. "Je kijkt een beetje bezorgd."
    Ik keek haar aan en fronste even.
    "Wat scheelt er meid?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.