• Het probleem met de mails is verholpen! Dankjewel Rutger._O_ Als je toch nog geen mails binnenkrijgt of ergens nog problemen mee hebt, stuur ons dan een berichtje!

    Hallo hallo lieve leden,
    De afgelopen dagen zijn er weer problemen met het ontvangen van mails.
    De mails worden heel erg laat ontvangen of zelfs helemaal niet.

    We weten dat dit erg vervelend is, maar zoiets kan nu eenmaal gebeuren.

    We hebben Rutger een mail gestuurd en nu is het wachten tot het weer goed werkt!
    Wij, de mods, weten op dit moment niet wat de oorzaak is en wanneer het weer opgelost is.
    Blijf dit topic in de gaten houden voor eventuele updates.

    Groetjes van de mods ^^

    P.s. Topic over dit onderwerp worden vanaf nu gesloten, voor vragen en opmerkingen kan je terecht in dit topic.

    Edit: Dit staat op Facebook:
    Quizlet.nl
    Problemen met Q-mail. Ga vandaag hard aan de slag om t op te lossen. Hoop dat hotmail een beetje meewerkt.

    Dus Rutger is er mee bezig!

    Hoe kan ik alsnog mails krijgen?
    Zie deze pagina

    'Een andere optie kan zijn om een e-mailadres bij Gmail te maken en je mail door te laten sturen naar je gebruikelijke provider. Gmail heeft namelijk amper problemen.'
    Via Gmail krijg je wél mail.

    Edit;Dit stond op 21 dec op Facebook

    Quizlet.nl
    Vandaag druk in de weer geweest met het mail-probleem. Als het goed is zou het binnenkort opgelost moeten zijn en aangezien we nu weten wat de oorzaak was zou hotmail ons voortaan niet meer moeten blokkeren!

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 12:05 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 nov 2011 - 12:57 ]

    Super Krul! Bedankt _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Super, hopelijk lost Rutger het op. ^^ Bedankt voor de mededeling.
    Al die topics werkte op mijn zenuwen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik hoop maar dat er snel een oplossing komt. Ondertussen krijg ik al 3 weken geen Q-mails meer. D;


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    idd, ik vond het al vaag dat ik geen mail meer had...


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Mooizo, ik kreeg ineens sinds gisteren geen mails meer, en dat vond ik nogal onhandig :P


    Deep inside, I've never felt alive

    Hopelijk is het rap opgelost ^^
    Anders is er wel veel achterstand en krijg ik het nooit gedaan s:

    LiveForLove schreef:
    Mooizo, ik kreeg ineens sinds gisteren geen mails meer, en dat vond ik nogal onhandig :P


    26 - 02 - '16

    Hpelijk worden de mails die niet gestuurd zijn wel opnieuw gestuurd, want nu heb ik totaal geen overzicht meer: staat er nu wel een hoofdstuk of niet?


    Define "good".

    Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem.Hopen dat het vlug opgelost is , maar ik zie wel (A).


    Pain is temporary, quitting lasts forever./Nothing is forgotten , nothing is ever forgotten...

    Als je 40 abbo's hebt, zoals ik, is dit inderdaad nogal vervelend. Het allemaal gaan nakijken neemt, zacht uitgedrukt, veel tijd in. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    GinaW schreef:
    Hpelijk worden de mails die niet gestuurd zijn wel opnieuw gestuurd, want nu heb ik totaal geen overzicht meer: staat er nu wel een hoofdstuk of niet?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben druk bezig met het mailprobleem.

    Zover ik kan zien speelt het probleem alleen bij hotmail/live e-mailadressen. Waarschijnlijk heeft hotmail ons weer geblokt :S

    Ik ga proberen contact te krijgen met iemand van hotmail. Is altijd erg lastig en verloopt nogal traag.

    Je kunt altijd een tijdelijk gmail account aanmaken om weer mail te ontvangen.

    Ook kun je een van onderstaande stappen volgen maar ik ben bang dat het dan nog steeds niet bij iedereen werkt:



    Ik ontvang E-mail die is gestuurd door vrienden/familie niet

    Dit oplossingsartikel adviseert klanten over sommige van de instellingen die gecontroleerd kunnen worden wanneer ze e-mails die hun vrienden/familie sturen niet ontvangen.

    Controleer je map Ongewenst

    1. Meld je aan op de Windows Live Hotmail website met je Windows Live Hotmail account.
    2. Klik op Ongewenst in het linker kader.
    3. Controleer of de ontbrekende mail al in deze map staat.
    4. Als je hier berichten ziet die bezorgd hadden moeten worden in je Postvak IN, klik dan om de selectievakjes links van elk bericht te selecteren, en klik dan op de knop Niet ongewenst.

    Voeg het e-mailadres toe aan je lijst Veilige afzenders

    1. Klik van het Hotmail Opties scherm onder Ongewenste e-mail voorkomen op Veilige en geblokkeerde afzenders.
    2. Klik Veilige afzenders.
    3. Typ in het tekstveld 'info@quizlet.nl' of domein waar je altijd e-mail van wilt ontvangen (quizlet.nl), en klik dan op Aan lijst toevoegen >>.
    4. Klik op Opties in de linker bovenhoek om terug te gaan naar het Hotmail Opties scherm.


    Update
    Ik heb inmiddels op 2 manieren contact gelegd met hotmail. Hoop snel van ze te horen (Y)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 10:00 ]


    Dit is mijn signature...

    Het komt wel weer goed. :)

    hopelijk is het snel opgelost (:


    Give thanks for what you are now, and keep fighting for what you want to be tomorrow. ~Fernanda Miramontes-Landeros

    Vervelend, maar ja niks aan te doen.
    Gewoon afwachten dus ..
    En trouwens het ligt ook niet aan ongewenst of veilige afzenders, want Q staat al een tijdje als veilige afzender

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 11:50 ]


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow