• Het probleem met de mails is verholpen! Dankjewel Rutger._O_ Als je toch nog geen mails binnenkrijgt of ergens nog problemen mee hebt, stuur ons dan een berichtje!

    Hallo hallo lieve leden,
    De afgelopen dagen zijn er weer problemen met het ontvangen van mails.
    De mails worden heel erg laat ontvangen of zelfs helemaal niet.

    We weten dat dit erg vervelend is, maar zoiets kan nu eenmaal gebeuren.

    We hebben Rutger een mail gestuurd en nu is het wachten tot het weer goed werkt!
    Wij, de mods, weten op dit moment niet wat de oorzaak is en wanneer het weer opgelost is.
    Blijf dit topic in de gaten houden voor eventuele updates.

    Groetjes van de mods ^^

    P.s. Topic over dit onderwerp worden vanaf nu gesloten, voor vragen en opmerkingen kan je terecht in dit topic.

    Edit: Dit staat op Facebook:
    Quizlet.nl
    Problemen met Q-mail. Ga vandaag hard aan de slag om t op te lossen. Hoop dat hotmail een beetje meewerkt.

    Dus Rutger is er mee bezig!

    Hoe kan ik alsnog mails krijgen?
    Zie deze pagina

    'Een andere optie kan zijn om een e-mailadres bij Gmail te maken en je mail door te laten sturen naar je gebruikelijke provider. Gmail heeft namelijk amper problemen.'
    Via Gmail krijg je wél mail.

    Edit;Dit stond op 21 dec op Facebook

    Quizlet.nl
    Vandaag druk in de weer geweest met het mail-probleem. Als het goed is zou het binnenkort opgelost moeten zijn en aangezien we nu weten wat de oorzaak was zou hotmail ons voortaan niet meer moeten blokkeren!

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 12:05 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 nov 2011 - 12:57 ]

    Rizardo schreef:
    Super, hopelijk lost Rutger het op. ^^ Bedankt voor de mededeling.
    Al die topics werkte op mijn zenuwen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ja, ik had laatst dat alle mailtjes van quizlet in mijn spam stonde, zou dat hiermee te maken kunnen hebben want dat is nog niet zo heel lang geleden


    Physics is awesome

    GoodGoesBad schreef:
    Vervelend, maar ja niks aan te doen.
    Gewoon afwachten dus ..
    En trouwens het ligt ook niet aan ongewenst of veilige afzenders, want Q staat al een tijdje als veilige afzender

    Bij mij ook. Ik hoop echt dat het snel is opgelost, want ik heb véél te veel abo's om iedere dag te kunnen checken. heeft er iemand alternatieve ideeën voor als je een story hebt en je hebt vier abo's die geen mails krijgen?


    Define "good".

    GinaW schreef:
    (...)
    Bij mij ook. Ik hoop echt dat het snel is opgelost, want ik heb véél te veel abo's om iedere dag te kunnen checken. heeft er iemand alternatieve ideeën voor als je een story hebt en je hebt vier abo's die geen mails krijgen?


    Als het er vier zijn? Zet het in hun gb?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vermoedde al zoiets.

    Ik krijg ook niets op Gmail, en als ik iets krijg is het van een paar dagen geleden.


    To infinity and beyond •

    Ik hoop dat het snel opgelost wordt...


    L’amour n’est pas seulement un sentiment, il est aussi un art

    beginpost aangepast ^^


    Let the Night embrace you

    Lang leve Gmail!


    Physics is awesome

    Dat het maar snel weer werkt. =)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 19:13 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik reageer even omdat ik hiervoor een badge krijg hahaha . xd

    hopen dat het snel is opgelost:S Wordt gek van dat ik geen emails krijg, al mn abo's etc. heel veel werk om te kijken of ze iets geschreven hebben. Ik dacht al van, he ik krijg geen mail meer. Wat's wrong??


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    GewoonManon schreef:
    ik reageer even omdat ik hiervoor een badge krijg hahaha . xd


    Ahumdatfaaltbestdiep,kunjebeterookechtietsneerzetten


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik vond 't ook al apart, ik krijg al een hele tijd m'n mails veel te laat en daar heb ik niet echt problemen mee, maar nu komen ze dus helemaal niet meer, dus ik hoop dat 't snel wordt opgelost. Wel goed dat de Q-crew er zo snel achteraan gaat, succes ermee! =D


    “Love is a contradiction.”

    Fijn dat ik weet dat ik niet achterlijk ben omdat ik vandaag de hele dag geen mail ontving (: Eigenlijk is het ergens wel relaxed, en zeker goed voor mijn geduld :'D

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 19:44 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."