• Het probleem met de mails is verholpen! Dankjewel Rutger._O_ Als je toch nog geen mails binnenkrijgt of ergens nog problemen mee hebt, stuur ons dan een berichtje!

    Hallo hallo lieve leden,
    De afgelopen dagen zijn er weer problemen met het ontvangen van mails.
    De mails worden heel erg laat ontvangen of zelfs helemaal niet.

    We weten dat dit erg vervelend is, maar zoiets kan nu eenmaal gebeuren.

    We hebben Rutger een mail gestuurd en nu is het wachten tot het weer goed werkt!
    Wij, de mods, weten op dit moment niet wat de oorzaak is en wanneer het weer opgelost is.
    Blijf dit topic in de gaten houden voor eventuele updates.

    Groetjes van de mods ^^

    P.s. Topic over dit onderwerp worden vanaf nu gesloten, voor vragen en opmerkingen kan je terecht in dit topic.

    Edit: Dit staat op Facebook:
    Quizlet.nl
    Problemen met Q-mail. Ga vandaag hard aan de slag om t op te lossen. Hoop dat hotmail een beetje meewerkt.

    Dus Rutger is er mee bezig!

    Hoe kan ik alsnog mails krijgen?
    Zie deze pagina

    'Een andere optie kan zijn om een e-mailadres bij Gmail te maken en je mail door te laten sturen naar je gebruikelijke provider. Gmail heeft namelijk amper problemen.'
    Via Gmail krijg je wél mail.

    Edit;Dit stond op 21 dec op Facebook

    Quizlet.nl
    Vandaag druk in de weer geweest met het mail-probleem. Als het goed is zou het binnenkort opgelost moeten zijn en aangezien we nu weten wat de oorzaak was zou hotmail ons voortaan niet meer moeten blokkeren!

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 12:05 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 nov 2011 - 12:57 ]

    Dude!

    Echt waar:D
    LANG LEVEN GMAIL :D

    idd, ik heb vandaag gmail aangemaakt omdat ik het redelijk zat was dat ik geen mail meer krijg, maar ik zou het het liefst zo snel mogelijk weer terugveranderen zodat ik alle mails weer in één inbox heb staan :)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    mij lukt het niet om gmail aan te maken... :s


    My biggest fear is oblivion.

    iheartniall schreef:
    mij lukt het niet om gmail aan te maken... :s


    Bij mij ook niet, hij geeft steeds aan dat ik een bepaalde leeftijd moet hebben. Maar als ik 1923 invul dan zegt hij nog dat ik de verkeerde leeftijd heb.

    idd, dat deed'ie bij mij eerst ook, maar toen een vriendin het voor me probeerde (we zaten met z'n allen in de mediatheek want we hadden een tussenuur) lukte het opeens wel! dus laat een vriendin het voor je doen :)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Mijn mails krijg ik weer binnenn! *doet dansje*


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Is het systeem weer gemaakt? xd


    =

    doet'ie het weer??? *wil mailadres heel snel weer terugveranderen* x'D


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    SummerBreeze schreef:
    (...)

    Bij mij ook niet, hij geeft steeds aan dat ik een bepaalde leeftijd moet hebben. Maar als ik 1923 invul dan zegt hij nog dat ik de verkeerde leeftijd heb.


    Ik heb precies het zelfde!:3.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    SummerBreeze schreef:
    (...)

    Bij mij ook niet, hij geeft steeds aan dat ik een bepaalde leeftijd moet hebben. Maar als ik 1923 invul dan zegt hij nog dat ik de verkeerde leeftijd heb.


    ja klopt, heb ik ook geprobeerd, weet nu niet wat ik moet doen.


    My biggest fear is oblivion.

    Hop dat het snel naar hotmail kan ^^want gmail werkt bij mij niet


    Muziek is mijn zuurstof

    Tumble schreef:
    Mijn mails krijg ik weer binnenn! *doet dansje*

    Lucky you ^^


    Muziek is mijn zuurstof

    Tumble schreef:
    Mijn mails krijg ik weer binnenn! *doet dansje*

    Nice! Dus is het weer gemaakt nu?

    Ik kreeg vannacht een mailtje van hotmail dat het binnen 24-48 uur weer zou moeten werken. Nu maar hopen dat dat ook echt zo is!

    Daarnaast ga ik kijken hoe ik kan voorkomen dat hotmail in de toekomst opnieuw denkt dat het om spam gaat.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Ik kreeg vannacht een mailtje van hotmail dat het binnen 24-48 uur weer zou moeten werken. Nu maar hopen dat dat ook echt zo is!

    Daarnaast ga ik kijken hoe ik kan voorkomen dat hotmail in de toekomst opnieuw denkt dat het om spam gaat.


    Euh, dat is heel mooi, en goed voor de andere users, maar ik heb mijn Q is aangesloten op een telenet adres. ;x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'