• 'Life', gaat over een meisje zonder naam. Ze leeft haar hele leven al in een vervallen, afgelegen gebouw en wordt mishandeld, verkracht en gemarteld. Dit verhaal gaat over haar leven, hoe zij de wereld ziet, en hoe de wereld haar en haar lotgenoten negeert...

    Nee mensen, dit is niet met mij, een van mijn vrienden of familie gebeurd, maar ik ben er heel zeker van dat er mensen in de wereld echt zo behandeld worden en de meesten van hen worden ook doodgezwegen (letterlijk). Ik heb geen verhaal uit de krant gehaald (of toch niet bewust), dit is hoe ik het verhaal beleef.

    Ik heb er een 12+ storie van gemaakt, omdat het vrij zwaar is. Lees maar als je wilt, ik ga er natuurlijk niet op controleren, het is gewoon een waarschuwing voor gevoelige lezertjes. :)
    En kraak me alsjeblieft niet meteen af, dit is de eerste keer dat ik over zo'n zwaar onderwerp schrijf. Dit keer meng ik er geen onrealistische dingen in.


    What would Emma do?

    Klinkt een beetje als een boek dat ik ooit heb gelezen. Het ging over een jongen die door zijn moeder 'het' werd genoemd en bijvoorbeeld als straf 4 uur lang in een ijskoud bad moest liggen. Heel heftig boek, maar succes met je storie!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Abo


    26 - 02 - '16

    Ik wil hem wel lezen. (;


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Chandler schreef:
    Klinkt een beetje als een boek dat ik ooit heb gelezen. Het ging over een jongen die door zijn moeder 'het' werd genoemd en bijvoorbeeld als straf 4 uur lang in een ijskoud bad moest liggen. Heel heftig boek, maar succes met je storie!


    ah, maar ze heeft geen ouders :p


    What would Emma do?

    Chandler schreef:
    Klinkt een beetje als een boek dat ik ooit heb gelezen. Het ging over een jongen die door zijn moeder 'het' werd genoemd en bijvoorbeeld als straf 4 uur lang in een ijskoud bad moest liggen. Heel heftig boek, maar succes met je storie!

    Ik had geen naam van Dave Pelzer? Daar lijkt het inderdaad op.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 18:42 ]


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Ik had geen naam van David Pelzer? Daar lijkt het inderdaad op.


    ja, maar daar heb ik dus nog nooit van gehoord xD


    What would Emma do?

    Veel succes met je verhaal. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik lees het eerste stukje en ik moest ook meteen aan de boeken van Dave Pelzer denken.. ( al zijn die zo ernstig geschreven dat wanneer je denkt het niet erger kan het nog juist erger word.. )

    Anyhow, veel suc6 met je verhaal!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JaiRy schreef:
    Ik lees het eerste stukje en ik moest ook meteen aan de boeken van Dave Pelzer denken.. ( al zijn die zo ernstig geschreven dat wanneer je denkt het niet erger kan het nog juist erger word.. )

    Anyhow, veel suc6 met je verhaal!


    oké, nu voel ik me copycat-achtig of zoiets xD Ik zal hem is opzoeken, want serieus, is da de schrijver of zo?


    What would Emma do?

    Ik neem aan dat de meeste mensen hier wel 12+ zijn, dat wordt er meestal niet bij gezet. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Jaja, maar het is meer als een waarschuwing voor de mensen die niet zo goed tegen geweld en zo kunnen, dus dan weten ze dat, he :)


    What would Emma do?

    submitted schreef:
    (...)

    oké, nu voel ik me copycat-achtig of zoiets xD Ik zal hem is opzoeken, want serieus, is da de schrijver of zo?


    Dave pelzer is idd de schrijver maar waarom zou je je een copycat voelen? Zolang je je eigen verhaallijn gebruikt is er niks aan de hand toch ;)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'