• Members of the WAG-gang

    Talihina - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Prodigal - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Wimbledon - Elena - WAG van David Villa.
    Vivacious - Anne - WAG van Christian Eriksen.
    Maestro - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Brunito - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Envenena - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas. & Jelle Vossen.
    Referee - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.



    I love you <3

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 15:26 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Moonstruck schreef:
    (...)

    Maakt niet uit joh. Ik ben blij dat jouw club het goed doet. En Arsenal won, daar ben ik al hartstikke blij mee. Ajax is bezig met winnen en Real wint vast ook wel.

    Ik was ook zo blij dat Arsenal won. Ik vond het eng hen op plaats 13 te zien staan. Maar ze zijn echt goed bezig. (:


    Tears are words the heart can't say.

    Stadion begint pas om 23.00 en ik wou morgen om half 7 opstaan om te leren. shit.


    Tears are words the heart can't say.

    Envenena schreef:
    (...)
    Tja, soms kan het raar gaan in voetbal he.
    Mario Been zit nu bij Genk :X


    Ik hoop dat jullie hem niet zo hard gaan Ditchen als Feyenoord deed want dan moet ik Genk ook niet meer. Die man is een serieuze held hier.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Envenena schreef:
    (...)
    Ik was ook zo blij dat Arsenal won. Ik vond het eng hen op plaats 13 te zien staan. Maar ze zijn echt goed bezig. (:


    Ze hebben 17de gestaan volgens mij...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Envenena schreef:
    Stadion begint pas om 23.00 en ik wou morgen om half 7 opstaan om te leren. shit.


    Ik moet ook vroeg op. Ik moet iets maken waar ik niets van begrijp zonder daar les in te hebben gehad. -,-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Moonstruck schreef:
    (...)

    Ik hoop dat jullie hem niet zo hard gaan Ditchen als Feyenoord deed want dan moet ik Genk ook niet meer. Die man is een serieuze held hier.

    Denk ik niet. Hij doet zijn werk toch goed vind ik. En dat mensen hem de CL kwalijk nemen dat kan ik soms echt niet horen. hoe moet Genk nu onder een pandoering van 5-0 tegen Chelsea uit komen. En trouwens hij kreeg hen daarna wel in staat 1-1 tegen Chelsea te spelen.


    Tears are words the heart can't say.

    Moonstruck schreef:
    (...)

    Ze hebben 17de gestaan volgens mij...

    ja? Zou gekund hebben. 13 ben ik zeker dat ze daar is gestaan hebben. mss zijn ze idd nog lager gegaan dat weer ik niet juist meer.


    Tears are words the heart can't say.

    Envenena schreef:
    (...)
    Denk ik niet. Hij doet zijn werk toch goed vind ik. En dat mensen hem de CL kwalijk nemen dat kan ik soms echt niet horen. hoe moet Genk nu onder een pandoering van 5-0 tegen Chelsea uit komen. En trouwens hij kreeg hen daarna wel in staat 1-1 tegen Chelsea te spelen.


    Deed hij bij Feyenoord ook o.O
    5-0 tegen Chelsea is niet eens zo heel slecht vind ik dan. En 1-1 is al helemaal een prestatie.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Moonstruck schreef:
    (...)

    Ik moet ook vroeg op. Ik moet iets maken waar ik niets van begrijp zonder daar les in te hebben gehad. -,-'

    Oei. da's ook stom.
    Ik heb woensdag toets spaans over een bundel waar we geen les over gehad hebben, iets met alle werkwoorden enz.


    Tears are words the heart can't say.

    Envenena schreef:
    (...)
    ja? Zou gekund hebben. 13 ben ik zeker dat ze daar is gestaan hebben. mss zijn ze idd nog lager gegaan dat weer ik niet juist meer.


    Volgens mij stonden ze 1 plaats boven de degradatiestreep. Gelukkig nu 6de maar dat is nog steeds te laag voor hun. Ze horen gewoon bovenaan, haha


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Envenena schreef:
    (...)
    Oei. da's ook stom.
    Ik heb woensdag toets spaans over een bundel waar we geen les over gehad hebben, iets met alle werkwoorden enz.


    Omg, succes.
    Ik heb pas naar de kerstvakantie tentamens. Maar maandag moet ik naar school van 12.15 to 16.25 en dan van 7 tot 9 dus ik ben waarschijnlijk pas om half 11 thuis als het niet te hard uitloopt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Moonstruck schreef:
    (...)

    Deed hij bij Feyenoord ook o.O
    5-0 tegen Chelsea is niet eens zo heel slecht vind ik dan. En 1-1 is al helemaal een prestatie.

    Ik denk niet dat ze bij Genk hun coachen zo snel buiten gooien. Oke dat ze het bij Club Brugge nodig vonden om Koster buiten te smijten, maar ik denk dat ze bij Genk hem niet zo snel buiten zullen gooien. Die prestatie tegen Chelsea zuller er velen uithouden.


    Tears are words the heart can't say.

    Moonstruck schreef:
    (...)

    Omg, succes.
    Ik heb pas naar de kerstvakantie tentamens. Maar maandag moet ik naar school van 12.15 to 16.25 en dan van 7 tot 9 dus ik ben waarschijnlijk pas om half 11 thuis als het niet te hard uitloopt.

    Oeioei. Pff ik zaag nog altijd ove rmijn 8ste lesuur op dinsdag. Maar dat is egwoon omdat je dan een studieuur krijgt. En bij ons hebben ze het als 'straf' op donderdag 4de uur gelegd, zodat we op school moeten blijven. De andere humane hebben dat uur gekregen de woensdag het eerste, die mogen dus een uur later komen. Niet fair. Hha daar gaan we nog een heel jaar over zagen.


    Tears are words the heart can't say.

    Moonstruck schreef:
    (...)

    Volgens mij stonden ze 1 plaats boven de degradatiestreep. Gelukkig nu 6de maar dat is nog steeds te laag voor hun. Ze horen gewoon bovenaan, haha

    Idd maar ze komen al van ver nu. Maar ze gaan nog naar boven gaan. Ik heb er het vertrouwen in (:


    Tears are words the heart can't say.

    Envenena schreef:
    (...)
    Oeioei. Pff ik zaag nog altijd ove rmijn 8ste lesuur op dinsdag. Maar dat is egwoon omdat je dan een studieuur krijgt. En bij ons hebben ze het als 'straf' op donderdag 4de uur gelegd, zodat we op school moeten blijven. De andere humane hebben dat uur gekregen de woensdag het eerste, die mogen dus een uur later komen. Niet fair. Hha daar gaan we nog een heel jaar over zagen.


    En de volgende dag op om 6.30 I'm screwed. Dat is fucked up genaaid.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.