• I love you all sweeties <333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    HarrysBum schreef:



    :3

    Hahahahh, owkee, dat zal ik nooit gaan opschrijven :'D
    Maar ik heb wel een keer bij een toets extra punen gekregen toen ik onderaan mijn blad een giraffe had geprobeerd te tekenen x'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Owja, zouden jullie ook nog mijn nieuwe story willen lezen (: Klik!


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    Hahahahh, owkee, dat zal ik nooit gaan opschrijven :'D
    Maar ik heb wel een keer bij een toets extra punen gekregen toen ik onderaan mijn blad een giraffe had geprobeerd te tekenen x'D

    Haha ik kreeg een keer extra punten omdat ik onderaan had geschreven "Dit is mijn waarheid".
    Want we hadden een keer ene hele discussie met die geschiedenis docent dat de waarheid niet bestaat en dat iedereen een eigen waarheid had. En tja, hij had dat ook een keer gezegd, dus ik vond het wel leuk het er onder te zetten (krul)

    Goedemorgen trouwens :Y)

    ESTHER <333333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Narry schreef:
    (...)
    Haha ik kreeg een keer extra punten omdat ik onderaan had geschreven "Dit is mijn waarheid".
    Want we hadden een keer ene hele discussie met die geschiedenis docent dat de waarheid niet bestaat en dat iedereen een eigen waarheid had. En tja, hij had dat ook een keer gezegd, dus ik vond het wel leuk het er onder te zetten (krul)

    Hhahaha, dat zou ik bij filosofie een keer moeten opschrijven :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    We hadden van de week Duits en die docent werd zo gefrustreerd door ons, omdat we maar niet luisterden bij de uitleg, dus hij vertrok gewoon uit de klas en toen waren we nog 20 minuten alleen x'D
    Dus zo'n jongen was even de klas uitgelopen en kwam later weer terug, dus hij zo 'Hé waar is die meneer? Zijn we verstoppertje aan het spelen?', dus als reactie 'Oké, kom maar uit de kast!' en iedereen ging gewoon echt helemaal stuk, want die kerel is ook nog echt homo ook x'D

    Estherrrr ;D


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Owja ik heb de proloog geactiveerd (A)
    Klik en voel je uitgenodigd om te lezen (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik voel me nu ook Niall, want ik heb honger :Y)

    OneThing schreef:
    Owja ik heb de proloog geactiveerd (A)
    Klik en voel je uitgenodigd om te lezen (:

    Heb abbo genomen :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Narry schreef:
    Ik voel me nu ook Niall, want ik heb honger :Y)

    Mijn buik is alweer een halfuur aan het knorren, want ik heb echt zin in popcorn :'D
    Maar ik heb net al ontbijt gegeten, en mag nu tot de lunch niks meer eten D:
    Dus dan wordt het straks 4/5 broodjes.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    Mijn buik is alweer een halfuur aan het knorren, want ik heb echt zin in popcorn :'D
    Maar ik heb net al ontbijt gegeten, en mag nu tot de lunch niks meer eten D:
    Dus dan wordt het straks 4/5 broodjes.

    :o Ik heb nog niks gegeten x'D

    Robin, ik heb ook een nieuwe story *HintHint (flower)


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Narry schreef:
    (...)
    :o Ik heb nog niks gegeten x'D

    Ik heb al 2 broodjes op (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!