• I love you all sweeties <333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Narry schreef:
    We hadden van de week Duits en die docent werd zo gefrustreerd door ons, omdat we maar niet luisterden bij de uitleg, dus hij vertrok gewoon uit de klas en toen waren we nog 20 minuten alleen x'D
    Dus zo'n jongen was even de klas uitgelopen en kwam later weer terug, dus hij zo 'Hé waar is die meneer? Zijn we verstoppertje aan het spelen?', dus als reactie 'Oké, kom maar uit de kast!' en iedereen ging gewoon echt helemaal stuk, want die kerel is ook nog echt homo ook x'D

    hahhaahha, mijn leraar Duits van vorig jaar, wilde ons geen les meer geven, omdat we hem standaard elke les minstens 10x vroegen of hij van pindakaas hield, omdat we wisten dat hij allergisch voor pinda's was x'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    Robin, ik heb ook een nieuwe story *HintHint (flower)



    ik heb al abo (nerd)


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    gooooooodmorning ! <333


    every little thing is gonna be alright.

    En ik heb je een kudo gegeven (nerd)

    en hebben jullie al gezien dat hester nog steeds in de top staat:D


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Marit (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Hellooo... Marit ;D

    Robin, ich habe ein...abo?
    Mijn Duits suckt x'D

    HAAAY SCHATJES


    What's so bad about being different?

    LIANNE!! <333

    Lianneeee!! ((:


    every little thing is gonna be alright.

    Lianne en Marit <3333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ghehe ik heb echt veel inspiratie voor m'n Zayn storie :Y)

    En nu ga ik ff Chelsea's beloofde One Shot intypen.
    Ik kon vannacht dus niet slapen.. zat album van 1d te luistereen en oppeens PATS BOEM inspiratie om 2 uur s'nachts xd


    What's so bad about being different?

    Hahha, weet iemand een manier om credits te kopen zonder dat mijn ouders het zien, want ik wil mijn story in de spotlight zetten, maar mijn ouders kunnen zien wie ik bel en sms enzo..


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    Hahha, weet iemand een manier om credits te kopen zonder dat mijn ouders het zien, want ik wil mijn story in de spotlight zetten, maar mijn ouders kunnen zien wie ik bel en sms enzo..


    Je laat iemand anders smsen en betaald hem/haar dan terug? xd


    every little thing is gonna be alright.