• Lol, heb 'm al een keer of vijf achterelkaar gekeken -levenloosheid- :'DD



    Krijg er wel koppijn van :'3


    i put the fun in funeral

    Sock schreef:
    Ik kijk NOOOIT meer van dat soort filmpjes, toen ik like.. 10 was ofzo, keek ik zo'n filmpje, zat ik 5 minuten te staren, ineens een fucking zombie beest die keihard ging gillen, goddamn ik viel van m'n stoel af en keek nooit meer een hypnose filmpje.

    Maar deze heeft geen zombie. :'D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Epitaph schreef:
    (...)
    Maar deze heeft geen zombie. :'D

    R u sureee? x'] okok, dan ga ik het wel kijken.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Yugh, misselijk.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Whoa, epic *O*


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Het werkt niet. Ik ben niet misselijk. Ik heb geen hoofdpijn alleen tijdens dat filnpje werd mijn zucht soms wazig, maar ik ben dan ook heel moe.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Awesome, hahaha xD


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Kaulitzcest schreef:
    (...)

    Nogsteeds niet, lol


    Eigenaardig :W


    i put the fun in funeral

    Mmm, gebeurt niets bij mij...


    Bad decisions make good stories.

    Sock schreef:
    Ik kijk NOOOIT meer van dat soort filmpjes, toen ik like.. 10 was ofzo, keek ik zo'n filmpje, zat ik 5 minuten te staren, ineens een fucking zombie beest die keihard ging gillen, goddamn ik viel van m'n stoel af en keek nooit meer een hypnose filmpje.


    Hahaha, ja die ken ik :'D. Maar deze heeft dat echt niet, dat zeggen ze ook in het begin.


    i put the fun in funeral

    Reassurance schreef:
    Het werkt bij mij echt altijd maar iets van 3 seconden ofzo.

    Nou ik staarde even naar de muur en alleen als ik me focuste draaide het een beetje, verder niks aan de hand..


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Moonstruck schreef:
    Ik heb al hoofdpijn dus ik begin er niet aan (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sock schreef:
    Ik kijk NOOOIT meer van dat soort filmpjes, toen ik like.. 10 was ofzo, keek ik zo'n filmpje, zat ik 5 minuten te staren, ineens een fucking zombie beest die keihard ging gillen, goddamn ik viel van m'n stoel af en keek nooit meer een hypnose filmpje.


    geloof me, geen schrikfilmpje:)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik (Staart ongeinterreseert, een paar minuten naar het filmpje): wtf, dit is echt booring.
    Mijn vader(staat een meten naast me): wat?
    Ik (kijk naast me): dit film- OMG! ER IS EEN AARDBEVING! DE KAMER DRAAIT EN JIJ VALT OM!!!!!! onee, toch niet...
    (kijkt met een beschaamende blik omdat ik nogal histerisch was en iedereen in de kamer mij geschrokken aankijkt)

    Dankjewel...

    het leek net alsof ik in een Dali schilderij beland was:|


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!