• Maartje en ik sleurden Nore mee naar 'De Malle Heks' een Fantasy&Gothic winkeltje in de buurt van de schouwburg. Damn, het was lang geleden dat ik daar ben geweest! De meest prachtige corsetten, tassen en sieraden kwamen voorbij, ook de geweldige, beschilderde en versierde hal en winkel zelf, samen met de prachtige tekeningen en posters zagen we, evenal de stapels wierrook, kruiden en andere vormen van religieuze spullen. Ook hebben we even onze aandacht gevestigd op de 'Wicca' boeken en duistere spelletjes. Zowel het normale en het omgekeerde ('Satan') pentagram kwamen voorbij en damn, we hebben onze halve dag daar verspilt.
    Uiteindelijk zijn Nore en Maartje naar huis gegaan met een ketting en ik met een klein parfummetje van 'Herfstbladen' en een Maansteen voor mama. :'D

    Hebben jullie ook van die aparte, prachtige winkeltjes
    ?


    Let it come and let it be

    Nee :( niet in de buurt


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik wou dat we zulke winkels hier hadden, maar helaas. (no_chears)

    GODNONDE waarom ben ik niet geweest vandaag. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Chimera schreef:
    Ik wou dat we zulke winkels hier hadden, maar helaas. (no_chears)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Chimera schreef:
    Ik wou dat we zulke winkels hier hadden, maar helaas. (no_chears)


    i put the fun in funeral

    Omg, ik ben jaloers (joehoe)

    Hier heb je enkel saaie winkeltjes. :'(


    Let the Night embrace you

    Epitaph schreef:
    GODNONDE waarom ben ik niet geweest vandaag. (no_chears)

    De winkel blijft er hopelijk nog lang staan, dus je bent altijd welkom om mee te gaan. Dankzij Maartje ken ik nu, naast 'De Malle Heks' ook andere religieuze winkeltjes :3


    Let it come and let it be

    Waar zit dat winkeltje precies ?
    Dat ik dat niet ken zeg :x

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 18:48 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Anyfma in Boxtel is ook zo'n spiritueel winkeltje, dat vind ik ook echt zo'n leuke winkel. Helaas dat het niet op loop/fiets afstand is en ik daar niet vaak meer kom. :c


    your eyes are like stars in the night.

    Stinco schreef:
    Waar zit dat winkeltje precies ?
    Dat ik dat niet ken zeg :x

    Korvelseweg 108A
    5025 Tilburg, Nederland *O*


    Let it come and let it be

    Wij hebben wel een alto winkel, ZigZag. Ik ben echt verliefd op die winkel. Dat is de enigste plek waar ik dingen van mijn smaak kan vinden. Ik heb mijn ketting en mijn lieveling oorbellen daar ook vandaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb een slager en een bakker in mijn dorp. SPECIAAL!

    Jaaah, was leuk hea! XD
    Ik ken er nog een paar, bijvoorbeeld Pleiade, in de Willem 2 straat in Tilburg ;)
    (Btw, ik ben Maartje... Voor het geval dat niet duidelijk was...(A))

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 19:09 ]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ja, de peperbol. Je hebt er vooral veel kruiden, oudhollands snoep en dat soort dingen. En het ruikt daar altijd zo kruidachtig


    Physics is awesome

    Bluefure schreef:
    Jaaah, was leuk hea! XD
    Ik ken er nog een paar, bijvoorbeeld Pleiade, in de Willem 2 straat in Tilburg ;)
    (Btw, ik ben Maartje... Voor het geval dat niet duidelijk was...(A))

    It absoluutly was! Pleïade hab ik volgens mij wel eens gezien. Is dat niet dat gele ding vanbinnen? :3


    Let it come and let it be